Lukkoon
- Kirsi
- Höpsö veitikka
- Viestit: 8917
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
- Paikkakunta: Lahti
Re: Sk kettuja - Sonj.! / Nimet
Joana, goood! Milja, voi harmi :---( Ymmärrän kuiteski, tekis mieli omiaki koiriaki vähentää reilulla kädellä (jos raaskis).
//// Ajattelin varata itsellenikin pennun, mutta katotaan jos saankin suostuteltua yhden muun ottamaan (siinä tapauksessa en itse ota) :D Nimistä juttua aloitusviestissä, sitä saa alkaa jo keksimään.
//// Ajattelin varata itsellenikin pennun, mutta katotaan jos saankin suostuteltua yhden muun ottamaan (siinä tapauksessa en itse ota) :D Nimistä juttua aloitusviestissä, sitä saa alkaa jo keksimään.
-
Joana
- Floodari
- Viestit: 3139
- Liittynyt: Ke Syys 03, 2008 8:51 pm
Re: Sk kettuja - Sonj.! / Nimet
Mulle vois tulla Lilithia Beginner's Guide, eli aloittelijan opas.
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
- Kirsi
- Höpsö veitikka
- Viestit: 8917
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
- Paikkakunta: Lahti
Re: Sk kettuja - Sonj.! / Nimet
Laitan ton sulle! Tuli mieleen, että nimet voivat olla myös kolmiosaisia sillä osin, että välissä on of/from/and/jne -tapainen sana.
- Kirsi
- Höpsö veitikka
- Viestit: 8917
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
- Paikkakunta: Lahti
Re: Sk kettuja - Sonj.! / Nimet
Missäs Sonj. on? Marizan olin näkeväni laittavan jotain juttua leiristä valituksiin, mutta Sonj.:sta en ole kyllä kuullut pihahdustakaan :o
-
Marcia
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5966
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:56 am
Re: Sk kettuja - Sonj.! / Nimet
Joo eli mulle pentu siis.. Olisko mahdollista saada Lilitha Back to Basics?
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
- Kirsi
- Höpsö veitikka
- Viestit: 8917
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
- Paikkakunta: Lahti
Re: Sk kettuja - Sonj.! / Nimet
Sulle se! Odottelen tässä sitä Sonj.:aa, mutta kovasti alkaa tuntua siltä, ettei tyyppiä tule :/ Kävisikös kaikille syntymäajaksi 4.8.?
-
Joana
- Floodari
- Viestit: 3139
- Liittynyt: Ke Syys 03, 2008 8:51 pm
Re: Sk kettuja - Sonj.! / Syntymäpäivä viim. viesti
Käy mulle =)
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
-
Marcia
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5966
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:56 am
Re: Sk kettuja - Sonj.! / Syntymäpäivä viim. viesti
mullekkin sopii :)
Sivujakin voisi ruveta tässä tekemään kohtapuoliin..
Sivujakin voisi ruveta tässä tekemään kohtapuoliin..
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
- Kirsi
- Höpsö veitikka
- Viestit: 8917
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
- Paikkakunta: Lahti
Re: Sk kettuja - Sonj.! / Syntymäpäivä viim. viesti
Jep, sivuja saa toki tehdä! Kisailu kuitenkin aloitetaan vasta syntymäpäivänä, tuo vähän realistisuutta tähänkin :D
- Kirsi
- Höpsö veitikka
- Viestit: 8917
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
- Paikkakunta: Lahti
Re: Sk kettuja - Sonj.! / Syntymäpäivä viim. viesti
Marizalta sain sivut, ja oman koirani sivut tulevat kanssa aivan kohta.
Jos Sonj.:sta ei kuulu tiistaihin (syntymäpäivään) mennessä, niin pentu jää vapaaksi.
Jos Sonj.:sta ei kuulu tiistaihin (syntymäpäivään) mennessä, niin pentu jää vapaaksi.
-
Joana
- Floodari
- Viestit: 3139
- Liittynyt: Ke Syys 03, 2008 8:51 pm
Re: Sk kettuja - Sonj.! / Sivuja
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
- Kirsi
- Höpsö veitikka
- Viestit: 8917
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
- Paikkakunta: Lahti
Re: Sk kettuja - Sonj.! / Sivuja
Hienot sivut, kiitos paljon!
- Kirsi
- Höpsö veitikka
- Viestit: 8917
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
- Paikkakunta: Lahti
Re: Sk kettuja - Sonj.!!
Noniin! Kello neljän aikaan aamulla Sumu pyöräytti neljä pentua maailmaan. Sieltähän tuli kaksi urosta ja kaksi narttua, joten kaikki (tietysti) saivat pentunsa :--D Ensimmäisenä tuli Marizan pentu, sitten minun, kolmantena Joanan ja neljäs jääkin nyt sitten vapaaksi Sonj.:an katoamisen myötä. Pentuesivun teen Liliin tämän päivän aikana.
Ja kaikkihan nyt laittaa muutaman tunnin ikäiset kakaransa jo kisakentille treenaamaan, eiks niin?

Ja kaikkihan nyt laittaa muutaman tunnin ikäiset kakaransa jo kisakentille treenaamaan, eiks niin?
-
Joana
- Floodari
- Viestit: 3139
- Liittynyt: Ke Syys 03, 2008 8:51 pm
Re: Sk kettuja
Me koitetaan Peggyn kanssa pikkuhiljaa suunnata luokakokeisiin sekä agilityyn ja maastoesteisiin =)
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
- Kirsi
- Höpsö veitikka
- Viestit: 8917
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
- Paikkakunta: Lahti
Re: Lukkoon
Kuulostaa erinomaiselta, etenkin nuo luolakokeet (:
// Pentuesivu on tässä, jos joku sillä jotain tekee. Isän suku on myös keksitty, jos haluatte täydentää sukutaulua.
// Pentuesivu on tässä, jos joku sillä jotain tekee. Isän suku on myös keksitty, jos haluatte täydentää sukutaulua.
