Lukkoon

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Avatar
Kirsi
Höpsö veitikka
Viestit: 8917
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: Sk kettuja - Sonj.! / Nimet

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Joana, goood! Milja, voi harmi :---( Ymmärrän kuiteski, tekis mieli omiaki koiriaki vähentää reilulla kädellä (jos raaskis).

//// Ajattelin varata itsellenikin pennun, mutta katotaan jos saankin suostuteltua yhden muun ottamaan (siinä tapauksessa en itse ota) :D Nimistä juttua aloitusviestissä, sitä saa alkaa jo keksimään.
Joana
Floodari
Viestit: 3139
Liittynyt: Ke Syys 03, 2008 8:51 pm

Re: Sk kettuja - Sonj.! / Nimet

Viesti Kirjoittaja Joana »

Mulle vois tulla Lilithia Beginner's Guide, eli aloittelijan opas.
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
Avatar
Kirsi
Höpsö veitikka
Viestit: 8917
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: Sk kettuja - Sonj.! / Nimet

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Laitan ton sulle! Tuli mieleen, että nimet voivat olla myös kolmiosaisia sillä osin, että välissä on of/from/and/jne -tapainen sana.
Avatar
Kirsi
Höpsö veitikka
Viestit: 8917
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: Sk kettuja - Sonj.! / Nimet

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Missäs Sonj. on? Marizan olin näkeväni laittavan jotain juttua leiristä valituksiin, mutta Sonj.:sta en ole kyllä kuullut pihahdustakaan :o
Marcia
Höpsö veitikka
Viestit: 5966
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:56 am

Re: Sk kettuja - Sonj.! / Nimet

Viesti Kirjoittaja Marcia »

Joo eli mulle pentu siis.. Olisko mahdollista saada Lilitha Back to Basics?
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
Avatar
Kirsi
Höpsö veitikka
Viestit: 8917
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: Sk kettuja - Sonj.! / Nimet

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Sulle se! Odottelen tässä sitä Sonj.:aa, mutta kovasti alkaa tuntua siltä, ettei tyyppiä tule :/ Kävisikös kaikille syntymäajaksi 4.8.?
Joana
Floodari
Viestit: 3139
Liittynyt: Ke Syys 03, 2008 8:51 pm

Re: Sk kettuja - Sonj.! / Syntymäpäivä viim. viesti

Viesti Kirjoittaja Joana »

Käy mulle =)
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
Marcia
Höpsö veitikka
Viestit: 5966
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:56 am

Re: Sk kettuja - Sonj.! / Syntymäpäivä viim. viesti

Viesti Kirjoittaja Marcia »

mullekkin sopii :)

Sivujakin voisi ruveta tässä tekemään kohtapuoliin..
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
Avatar
Kirsi
Höpsö veitikka
Viestit: 8917
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: Sk kettuja - Sonj.! / Syntymäpäivä viim. viesti

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Jep, sivuja saa toki tehdä! Kisailu kuitenkin aloitetaan vasta syntymäpäivänä, tuo vähän realistisuutta tähänkin :D
Avatar
Kirsi
Höpsö veitikka
Viestit: 8917
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: Sk kettuja - Sonj.! / Syntymäpäivä viim. viesti

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Marizalta sain sivut, ja oman koirani sivut tulevat kanssa aivan kohta.

Jos Sonj.:sta ei kuulu tiistaihin (syntymäpäivään) mennessä, niin pentu jää vapaaksi.
Joana
Floodari
Viestit: 3139
Liittynyt: Ke Syys 03, 2008 8:51 pm

Re: Sk kettuja - Sonj.! / Sivuja

Viesti Kirjoittaja Joana »

Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
Avatar
Kirsi
Höpsö veitikka
Viestit: 8917
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: Sk kettuja - Sonj.! / Sivuja

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Hienot sivut, kiitos paljon!
Avatar
Kirsi
Höpsö veitikka
Viestit: 8917
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: Sk kettuja - Sonj.!!

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Noniin! Kello neljän aikaan aamulla Sumu pyöräytti neljä pentua maailmaan. Sieltähän tuli kaksi urosta ja kaksi narttua, joten kaikki (tietysti) saivat pentunsa :--D Ensimmäisenä tuli Marizan pentu, sitten minun, kolmantena Joanan ja neljäs jääkin nyt sitten vapaaksi Sonj.:an katoamisen myötä. Pentuesivun teen Liliin tämän päivän aikana.

Ja kaikkihan nyt laittaa muutaman tunnin ikäiset kakaransa jo kisakentille treenaamaan, eiks niin? :mrgreen: :mrgreen:
Joana
Floodari
Viestit: 3139
Liittynyt: Ke Syys 03, 2008 8:51 pm

Re: Sk kettuja

Viesti Kirjoittaja Joana »

Me koitetaan Peggyn kanssa pikkuhiljaa suunnata luokakokeisiin sekä agilityyn ja maastoesteisiin =)
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
Avatar
Kirsi
Höpsö veitikka
Viestit: 8917
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: Lukkoon

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Kuulostaa erinomaiselta, etenkin nuo luolakokeet (:

// Pentuesivu on tässä, jos joku sillä jotain tekee. Isän suku on myös keksitty, jos haluatte täydentää sukutaulua.
Vastaa Viestiin