Gronttu pentuja heinäkuussa (sivuja saa tehdä)
-
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
- Viesti:
Gronttu pentuja heinäkuussa (sivuja saa tehdä)
Copeliin on tulossa jälleen pentuja, mutta tällä kertaa belgianpaimenkoira groenendaelin; mustia, energisiä vipeltäjiä, niin käyttöön kuin näyttöönkin. Pennut ovat ajankohtaisia heinäkuun loppupuolella.
Isänä on chessyn gronttu uros BH, HK3, SchH1 Mastermind's Family Jewels "Jewe", jonka kanssa kisataan vielä ennen pentuetta ainakin palveluskoiralajeissa. Jewe on suorittanut paimennuksen perusradan ja vesipelastuksen soveltavuuskokeen hyväksytysti. Näyttelyissäkin se on pyörähtänyt hyvin tuloksin. Jewe on hyvin energinen ja avoin, tavallinen groenendaeluros, joka on aina valmis kaikkeen. Jeweltä löytyy äidin puolelta sukua kolmen polven verran.
Emänä on oma narttuni BH, JK3 Hilarity's Bed of Roses "Iira", joka on yhtä KUPIa vaille paimennus valio. Lisäksi siltä löytyy yksi kunniamaininta niin agilitystä kuin maastoesteistäkin. Myös Iira on käynyt näyttelyissä ja pärjännyt hyvin. Iira on hyvin rauhallinen ja se pyrkii miellyttämään kouluttajaansa hyvin vahvasti. Iiran koko suku on evm. Tämä on lisäksi molempien ensimmäinen pentue.
Pennut annetaan hyviin ja aktiivisiin koteihin, joissa ne saavat tarvitsemansa huomion. Jos pentu kiinnostaa, laita vapaanlainen hakemus alle, jossa selviää kuitenkin; minne pentu menisi, mitä harrastettaisiin ja missä lajeissa kisattaisiin (kisanäyttöä?). Varauksia otetaan enintään neljä :)
Varaukset 3/4
jää kotiin, narttu - Copel Bélfin
chessy, narttu - Copel Bwélla
crazypuppy, narttu - Copel Bríllian
Maphe, uros - Copel Bawálf
Isänä on chessyn gronttu uros BH, HK3, SchH1 Mastermind's Family Jewels "Jewe", jonka kanssa kisataan vielä ennen pentuetta ainakin palveluskoiralajeissa. Jewe on suorittanut paimennuksen perusradan ja vesipelastuksen soveltavuuskokeen hyväksytysti. Näyttelyissäkin se on pyörähtänyt hyvin tuloksin. Jewe on hyvin energinen ja avoin, tavallinen groenendaeluros, joka on aina valmis kaikkeen. Jeweltä löytyy äidin puolelta sukua kolmen polven verran.
Emänä on oma narttuni BH, JK3 Hilarity's Bed of Roses "Iira", joka on yhtä KUPIa vaille paimennus valio. Lisäksi siltä löytyy yksi kunniamaininta niin agilitystä kuin maastoesteistäkin. Myös Iira on käynyt näyttelyissä ja pärjännyt hyvin. Iira on hyvin rauhallinen ja se pyrkii miellyttämään kouluttajaansa hyvin vahvasti. Iiran koko suku on evm. Tämä on lisäksi molempien ensimmäinen pentue.
Pennut annetaan hyviin ja aktiivisiin koteihin, joissa ne saavat tarvitsemansa huomion. Jos pentu kiinnostaa, laita vapaanlainen hakemus alle, jossa selviää kuitenkin; minne pentu menisi, mitä harrastettaisiin ja missä lajeissa kisattaisiin (kisanäyttöä?). Varauksia otetaan enintään neljä :)
Varaukset 3/4
jää kotiin, narttu - Copel Bélfin
chessy, narttu - Copel Bwélla
crazypuppy, narttu - Copel Bríllian
Maphe, uros - Copel Bawálf
and you can tell me all your thoughts about the stars that fill the moonlight skies
-
- Söi navetan kaksi nautaa
Re: Gronttu pentuja heinäkuun loppuun..
Mä olisin mahdollisesti kiinnostunut uroksesta der Löweniin, http://picche.net/virtuaali/
Tulisi käyttökoiraksi pääasiassa, ja sitten kun se kva-arvo olisi plakkarissa niin kierrettäisi näyttelyissä. Kuvat löytyy aika komeallekin urokselle ;) Kisanäyttöä mulla ei tällä hetkellä ole kun palailen vasta tauolta, mutta... Kyllä mä aktiivisesti kisasin Evionin koirilla ;) Kysele jos jotain tulloo mieleen.
Tulisi käyttökoiraksi pääasiassa, ja sitten kun se kva-arvo olisi plakkarissa niin kierrettäisi näyttelyissä. Kuvat löytyy aika komeallekin urokselle ;) Kisanäyttöä mulla ei tällä hetkellä ole kun palailen vasta tauolta, mutta... Kyllä mä aktiivisesti kisasin Evionin koirilla ;) Kysele jos jotain tulloo mieleen.
-
- Viesti:
Heta, sinulle mielelläni antaisin pennun :) Ja uskon kyllä, että kisaisit, sillä ainakin sellainen kuva minulle on jäänyt jossain vaiheessa.
Vielä yksi varaus ja ainakin kaksi varalle, koska itse en ole varma, mahtuuko minulle. Kiva, että pennuille on kiinnostusta.
Vielä yksi varaus ja ainakin kaksi varalle, koska itse en ole varma, mahtuuko minulle. Kiva, että pennuille on kiinnostusta.
and you can tell me all your thoughts about the stars that fill the moonlight skies
-
- Söi navetan kaksi nautaa
Perun varauksen, sillä eräästä toisesta pentueesta tuli peruutus ja olin siinä varalla :/
- tansku94
Hei olisin kiinnostunut pennuista, Se menisi Painajaiskoirat sivulle, Sen kanssa harrastettaisiin näyttelyä, tokoa ja ehkä agilityä.
Edit// Nyt sitten laitoin sen sivun :D
Edit// Nyt sitten laitoin sen sivun :D
-
- Viesti:
Heta, ok. Eipä mitään.
crazypuppy, olisiko sinulla kisanäyttöä tai muita aikaisempia koiria? Toivoisin kasvateiltani myös hiukan paimennusta ja palveluskoiralejejakin harrastettavan (esim. bh, joku koulutunnus ja perusrata). Olisiko näihin mahdollisuuksia? :) Mukava, että olet kiinnostunut pennusta.
//Katselin sivuja. Sinulla ei ole kisanäyttöä varmaan, vai..? Tuo ei sinänsä haittaa, jos lupaat kisata jne. ;) Kumpi olisi mielessä, uros vai narttu? Jos kuville on tarvetta, niitäkin saa mukaan pennulle :)
crazypuppy, olisiko sinulla kisanäyttöä tai muita aikaisempia koiria? Toivoisin kasvateiltani myös hiukan paimennusta ja palveluskoiralejejakin harrastettavan (esim. bh, joku koulutunnus ja perusrata). Olisiko näihin mahdollisuuksia? :) Mukava, että olet kiinnostunut pennusta.
//Katselin sivuja. Sinulla ei ole kisanäyttöä varmaan, vai..? Tuo ei sinänsä haittaa, jos lupaat kisata jne. ;) Kumpi olisi mielessä, uros vai narttu? Jos kuville on tarvetta, niitäkin saa mukaan pennulle :)
- tansku94
tuosta bh-kokeesta, haluaisin kokeilla pennulla. Ei ole kisanäyttöä koska en ole vielä ilmoittautunut kisoihin olen juuri etsiskellyt :D. Narttu olisi mielessä :D.
-
- Viesti:
Varailen sinulle nartun :) Ja tarvitsetko kuvia mukaan, vai onko omasta takaa?
- tansku94
Tarvisin kuvia ei oikein löydy mistään :D. niin mitä kuvia sinulla on?
Edit// Saanen muuten kysyy, millonkas nää pikkuset syntyy? tarkkaa aikaa?
Edit// Saanen muuten kysyy, millonkas nää pikkuset syntyy? tarkkaa aikaa?
-
- Viesti:
^ Olen nyt koko viikon mummolassa ja pentujen olisi tarkoitus syntyä heinäkuun puolenvälin jälkeen. Siinä 20. päivä olen näin alustavasti ainakin ajatellut. Lähettelen sinulle niitä kuvia ensi viikonloppuna, kun pääsen kotiin ja lataamaan kuvat koneelle :)
Onko vielä kiinnostuneita pennun hankkijoita? ;)
// Näyttää pahasti siltä, että jää Iiran kupi hankkimatta, koska olen koko viikon melkein reissussa, eikä näillä koneilla kisoihin pysty parhaalla tavalla ilmoittelemaan. Lähetän, crazypuppy, ne kuvat ensi viikonloppuna, kun olen kotona. Vielä otan yhden varauksen, jos halukas ilmoittautuu.. ;)
Nimiäkin kirjoittelin ylös tuossa ja tällä hetkellä ne ovat itsekeksimiäni "heittomerkki nimiä". Nimet ovat ensimmäisessä viestissä.
Onko vielä kiinnostuneita pennun hankkijoita? ;)
// Näyttää pahasti siltä, että jää Iiran kupi hankkimatta, koska olen koko viikon melkein reissussa, eikä näillä koneilla kisoihin pysty parhaalla tavalla ilmoittelemaan. Lähetän, crazypuppy, ne kuvat ensi viikonloppuna, kun olen kotona. Vielä otan yhden varauksen, jos halukas ilmoittautuu.. ;)
Nimiäkin kirjoittelin ylös tuossa ja tällä hetkellä ne ovat itsekeksimiäni "heittomerkki nimiä". Nimet ovat ensimmäisessä viestissä.
-
- Le-ppä-ker-ttu
Re: Gronttu pentuja heinäkuussa (nimet, yksi pentu vapaana)
Olen katsellut vähän aikaa jo gronttupentueita, yhteen pentueeseen olin tehnyt jo varauksen, mutta taidan ottaa mielummin sellaisista vanhemmista pennun joilla on vähän enemmän tuloksia. Olen kisannut vasta noin puoli vuotta epäsäännöllisen säännöllisesti, keväällä innostusta tuli enemmän ja se on muuttunut melkein päivittäiseksi uusien kisojen etsimiseksi. Kisaan sekalaisesti kaikessa mahdollisessa, sillä tykkään hakea tuloksia mahdollisimman monesta lajista. Eli siis "päälajia" ei olisi, mutta kaikessa kisattaisiin.
Kisanäyttöä ei ole paljoa, johtuen siitä että nyt vasta keväällä aloin enemmän kisata ja lisään kisan koiran sivulle vasta kun tulokset ovat tulleet. Mutta siis http://www.freewebs.com/mtlchan tuolta löytyy vähän edes näyttöä. Lisäksi olen aloittanut kisaamaan saksanpaimenkoiranartulla ja aussieuroksella tässä kesän aikana.
Tähän asti olen pitänyt vain yksittäisiä koiria, eivät ole olleet siis missään kennelissä, mutta nyt olen sitten päätynyt siihen, että ilman minkäänlaista kiirettä, pistän pystyyn kennelin koirien ympärille. Siihen saattaa mennä aikaa tai sitten vain hetki, mutta toivottavasti kennel ei ole vaatimus pennun ostoon.
Olisin kiinnostunut urospennusta, Copel Bawalf voisi olla nimi. Kuvia ei minulla ole ja ei ole vielä mitään tietoa saanko mistään, mutta etsin kuitenkin. Ja jos ei löydy niin sitten ei näyttelyissä käydä. Eli se ei periaatteessa menoa haittaa vaikkei kuvia löytyisi.
EDIT. Eli siis, kuten sanoin että kennelin pystyyn laittoon voi mennä hetki tai monta, niin tässä on nyt sitten sen osoite. :) http://www.freewebs.com/anyone08
Kisanäyttöä ei ole paljoa, johtuen siitä että nyt vasta keväällä aloin enemmän kisata ja lisään kisan koiran sivulle vasta kun tulokset ovat tulleet. Mutta siis http://www.freewebs.com/mtlchan tuolta löytyy vähän edes näyttöä. Lisäksi olen aloittanut kisaamaan saksanpaimenkoiranartulla ja aussieuroksella tässä kesän aikana.
Tähän asti olen pitänyt vain yksittäisiä koiria, eivät ole olleet siis missään kennelissä, mutta nyt olen sitten päätynyt siihen, että ilman minkäänlaista kiirettä, pistän pystyyn kennelin koirien ympärille. Siihen saattaa mennä aikaa tai sitten vain hetki, mutta toivottavasti kennel ei ole vaatimus pennun ostoon.
Olisin kiinnostunut urospennusta, Copel Bawalf voisi olla nimi. Kuvia ei minulla ole ja ei ole vielä mitään tietoa saanko mistään, mutta etsin kuitenkin. Ja jos ei löydy niin sitten ei näyttelyissä käydä. Eli se ei periaatteessa menoa haittaa vaikkei kuvia löytyisi.
EDIT. Eli siis, kuten sanoin että kennelin pystyyn laittoon voi mennä hetki tai monta, niin tässä on nyt sitten sen osoite. :) http://www.freewebs.com/anyone08
Rakkaus on kermanvärinen kieritettynä kurassa.
-
- Viesti:
Maphe, teille lähtee kyllä pentu :) Ja minulta saa kuvat mukaan, jos sellaisia ei itse saa mistään. Sain Mikkelin näyttelystä niin paljon hyviä kuvia, että niitä ilomielin antaa kasvatteille mukaan ;) Laittelen sinut varaajiin ja nimenkin siinä samalla.
Jos on vielä kiinnostuneita, varalle otetaan kyllä ihmisiä :)
Jos on vielä kiinnostuneita, varalle otetaan kyllä ihmisiä :)
-
- Alkupalat
- Viesti:
Moikkelis! Niin olen tässä miettinyt ja kyllä ottaisin mielelläni pennun tästä yhdistelmästä, kun kerta Jewe nyt saa ainoan kerran jälkikasvua. Haluaisin mielelläni nartun (mutta toki uroskin käy) ja nimeksi toivoisin Copel Bwélla:a, joka iski minuun heti. :) Niin mikäli sinulla olisi minulle antaa jotkut näyttelyyn sopivat nartun kuvat niin ottaisin sellaiset enemmän kuin mielelläni sillä minulta ei tällä hetkellä ole sopivia näyttelykuvia :o Ja kun olen kova kiertämään näyttelyitä noiden kanssa niin tulisi sitten kuvat ahkeraan käyttöönkin.
-
- Le-ppä-ker-ttu
Ei taida löytyä kuvia pojalle, niin jos sulla vaan on niin kyllä mulle kaikki kelpaa. Sivut taidan tehdä nyt valmiiksi jo niin ei sitten jää niiden tekeminen. :)
Rakkaus on kermanvärinen kieritettynä kurassa.
-
- Viesti:
chessy, laittelin sulle varauksen narttuun sitten :) Kuvat laitoin yksityisellä aamulla, kuten huomasitkin ;)
Maphe, okeip, laittelen sulle illalla kuvia, kun nyt lähen gronttupojan kanssa ulos ;)
Maphe, okeip, laittelen sulle illalla kuvia, kun nyt lähen gronttupojan kanssa ulos ;)