O: saksanpaimenkoira

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Vastaa Viestiin
Heidi U.
Toistolla tehoa

O: saksanpaimenkoira

Viesti Kirjoittaja Heidi U. »

otetaan nyt toinenkin

elikkäs pitää tässä nyt virtuaalimaailmassa tätä koirienkin puolta kokeilla. ak'n toisesta kuvasta pääset selamaan kennelin sivuja. haussa on siis lyhytsukuinen, tai sitten suvuton saksanpaimenkoira ihan tälläiseen harjoituskäyttöön. eli siis tuontikin käy. mitään tajutonta kisausta ja suuria saavutuksia en ala lupailemaan, sillä otetaan muutama fakta huomioon. koira tulee olemaan ensimmäiseni ja koko kennelkin on esikoiseni.

koira tulisi saamaan tälläisen

kysyttävää? -> kysykää
It's so easy to complain, once you've found a sympathetic ear
Netry
Vuohenruokaa
Viesti:

Re: O: saksanpaimenkoira

Viesti Kirjoittaja Netry »

Meillä palautuksena tulossa ehkä sijoitusnarttu RW´s Aamun Kaipuu ja myös luultavasti RW´s Aamun Loisto. Kummallakaan ei ole mitään ihmeempiä tuloksia. Ensi viikon sunnuntaina osaan sanoa etsivätkö koirat uusia koteja. Jälkinmäisestä voin aika varmaksi sanoa, että uuteen kotiin lähtee :) Vanhemmat ovat evm. sukuisia, joten suku ei ole yleinen. :) Lisää tietoa voin sulle huomenna laittaa :)
Heidi U.
Toistolla tehoa

Nettei: jep. jos nyt lähtee uudelleen myyntiin niin ilmoittele. (:
Netry
Vuohenruokaa
Viesti:

RW´s Aamun Loisto eli tutummin Tara, etsii uutta kotia. Neidillä ei ole kisattu yhtään. Myös Taran sisko RW´s Aamun Kaipuu eli tutummin Kipa, etsii uutta kotia. Kipa on sijoitusnarttu, joten sen kodin kanssa katson nyt vähän tarkemmin, koska on ollut jo 2 eri kodissa, enkä halua neitiä todellakaan kiertoon. Ja jos totta puhutaan, olen alkanut itse siihen vähän "kiintymään", joten saa nähdä raaskinko tytöstä enää edes luopua. :oops:
Heidi U.
Toistolla tehoa

Taran alustavat sivut. päätin tehdä ne jo nyt, sillä huomenna taas koululle ja viikonloppuna vasta koneelle uudestaan. Kirjoittelen sillon luonteen sun muuta. Onko neidillä siis sukua lainkaan? Ja syntymäajan jos saisi kanssa tietoon. (:
Netry
Vuohenruokaa
Viesti:

Nimi on RW´s Aamun Loisto ;) On tullut huomattua, että kasvattien nimen eteen laitetaan RW's, mutta siis se on RW´s :)
Ja syntymäaika ja suku mitä Taralla on, löytyy Kipa-siskon sivuilta, josta voi siis kaiken oleellisen katsoa. Mä oon ilmottanut Kipan & Taran kaikkiin polvi-, lonkka-, yms kuvauksiin, joten mä ilmottelen tulokset sitten sulle kun eläinlääkäriltä saadaan ne.
Koiran emä ainakin on Exemption Flame & isä on Shader Nightmare's Lesserflach, sivuja mulla ei oo nyt antaa, kun en jaksa kaivaa niitä :mrgreen: Kummallakaan ei ole sukua virtuaalimaailmassa :)
Heidi U.
Toistolla tehoa

jep, korjailin nyt nuo sivut. (: kuvat tulevat kunhan saan jostain luvat ruinattua.
Heidi U.
Toistolla tehoa

otetaan nyt toinenkin. <:
Susityttö
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Meillä on Teräshampaaseen suunniteilla saksanpaimenkoirapentuja syksylle seuraavasta yhdistelmästä
BH Jk1 vPVA IkeMike Woow Woow x BH SchH2 RH-W A vFIN*, vLT*, vN*, vSWE* MVA Redfoxe's Illusion Lady
Molemmat vanhemmat on tarkoitus saada kisattua ennen pentuja ainakin VOI-luokkaan suojelusta ja mahdollisesti myös käyttövalioksi ennen pentuja. Molemmilla on näyttelyistä saatuna erinomaisia.
Heidi U.
Toistolla tehoa

Susityttö: kyllä mä tuosta pentueesta voisin yhden saken meille ottaa, jos et mitään järkyttävän aktiivista kisaamista vaadi. jos nartun saisi? ilmoittele vaikka tähän topaan sitten tarkempia tietoja. <:

vieläkin voi tarjota.
Susityttö
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

En kauhean aktiivista kisaamista, mutta toiveessa olisi, että pennun kanssa suoritettaisiin BH ja perusrata sekä kisattaisiin käyttö- tai paimennusvalioksi määrittelemättömässä ajassa (:
Vastaa Viestiin