Wilfredin havavauvoja!
- Peppi
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1794
- Liittynyt: La Kesä 27, 2009 4:41 pm
- Viesti:
Re: Wilfredin havavauvoja!
Syntymäpäivä sopii. Itse olen matkoilla, mutta tulen katsomaan pentuja kun ehdin.
-
Vinta
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viestit: 1106
- Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
- Paikkakunta: Tampere
Re: Wilfredin havavauvoja!
Sopii hyvin. Nyt vaan odottelemaan, että saadaan Effy-neiti IW'n porukkaan mukaan. :)
-
Milja
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1980
- Liittynyt: To Tammi 15, 2009 7:52 am
Re: Wilfredin havavauvoja!
Aa, en malta oottaa noitten syntymää, joten tekasen piakkoin sivut neidille valmiiksi (:
/Tässä ois raakaversio mun Aadapikkusen sivuista, i hope you like it.
/Tässä ois raakaversio mun Aadapikkusen sivuista, i hope you like it.
Don’t break a writer’s heart and think ink won’t spill.
- Iivi
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viestit: 1101
- Liittynyt: Su Syys 07, 2008 1:51 pm
Re: Wilfredin havavauvoja!
Annu esittäytyy, kuva ja luonne tulevat ajallaan. Sano jos jotain huomautettavaa ;)
Sunburn's | Kisaputki Aina Päällä | Yksityiset
Saa pyytää tuomariksi seuraaviin lajeihin: agility, flyball, koiratanssi, mejä, paimennus, palvelus, pelastus ja toko
Saa pyytää tuomariksi seuraaviin lajeihin: agility, flyball, koiratanssi, mejä, paimennus, palvelus, pelastus ja toko
-
Joana
- Floodari
- Viestit: 3139
- Liittynyt: Ke Syys 03, 2008 8:51 pm
Re: Wilfredin havavauvoja!
Kummatkin sivut ovat hienot ja kelpaavat hyvin :---) Wilfred tosiaan saa oman sivunsa tässä piakkoin, ja myös emän osoite muuttuu ja sivut saavat pienen päivityksen.
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
-
Milja
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1980
- Liittynyt: To Tammi 15, 2009 7:52 am
Re: Wilfredin havavauvoja!
Onks nää nyt syntyneet sitten, että kisautuksen saa aloittaa?
Don’t break a writer’s heart and think ink won’t spill.
-
Joana
- Floodari
- Viestit: 3139
- Liittynyt: Ke Syys 03, 2008 8:51 pm
Re: Wilfredin havavauvoja!
Jep, eli kisailun saa aloittaa :--) onnea jokaisen kisauralle, ja muistakaanhan kertoa kuulumisia! (:
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
-
Milja
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1980
- Liittynyt: To Tammi 15, 2009 7:52 am
Re: Wilfredin havavauvoja!
Hyvä juttu. Pitäisköhän muuten jossakin vaiheessa laittaa havoille joku erkkari pystyyn, ja sit joku toinen kääpiörotu mukaan? Katotaan, katotaan. Ja ilmottelen sulle Joana sit joskus, jos me jotain tuloksia onnistutaan haalimaan (:
Don’t break a writer’s heart and think ink won’t spill.
- Peppi
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1794
- Liittynyt: La Kesä 27, 2009 4:41 pm
- Viesti:
Re: Wilfredin havavauvoja!
Ja Ambin sivujen uusi osoite: http://kennelnovelle.webs.com/ambi.htm

