Scarlets -- it's an irish beauty!

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
kirby
Höpsö veitikka

Scarlets -- it's an irish beauty!

Viesti Kirjoittaja kirby »

Scarlets koki muodonmuutoksen (ja kunnon päivityksen!) jälleen ja nyt on taas aavistuksen uudempaa matskua sivuilla. :) Lauma on lisääntynyt yhdellä (vääränrotuisella) koiralla, mutta muuten mennään samoilla naamoilla. Toiminta jatkuu edelleen aivan samanlaisena, kasvatusrotuna punainen irlanninsetteri. Pentuesuunnitelmia meillä on alustavasti syksylle, saa toki ilmoittaa kiinnostuksensa täälläkin.. ;)

OH NO... LOOK AT THESE IRISH SETTERS!
kaikki kommentit enemmän kuin tervetulleita!

Kuva

// hei, kyllä tätä saa kommentoida! ihan vaikka yhdellä sanalla jos tahtoo. :--)
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
noel
Lassien tassuhiki

Re: Scarlets -- it's an irish beauty!

Viesti Kirjoittaja noel »

Ylitit kyllä ittes taas tuttuun tapaan :D Vaikka sun ulkoasut ei kovinkaan paljon poikkea toisistaan, ne on ihanan pirteitä ja niistä aina erottaa heti, kuka ne on tehny. Tässäkin ulkoasussa on niin ihanan kesäinen tunnelma, voisin ottaa tän ittelleni ihan millo tahansa! Noi palkit ylhäällä ja alhaalla on tosi kivat, etenkin toi vihreä palkki on tosi kiva yksityiskohta. Linkit on tosi mukavat ja tutut, väri vois olla ehkä vähän tummempi tai vaaleampi, erottuis paremmin. Etenkin kun tällä näytöllä on tosi synkkä kontrasti. Asettelu on aivan täydellisen yksinkertainen. Ja sitte.. Mä rakastan noita koirien sivuja! Ootko muuten ite tehny etusivulla olevan kirjekuoren kuvan, vai ootko napannu jostakin?

edit/ Ei kun se on tosi ihana, en olis kyllä kuvitellu ite tehdyksi! :D
kirby
Höpsö veitikka

kiitos noel kivasta kommentista! :) tuo kirjekuori on aivan itse näperrelty, kuten varmasti näkee :--D
/ kiitoksii ;)
vuoden kadehdituin 2012
Ricea
Kanada
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ricea »

;___; sä teet AINA jotain kadehdittavaa. do u wanna kill ma? >; joops, toi ois kyllä kaivannut hieman erilaisempia värejä (kuten cottongrassissa) ja jonkun kuvan tuohon myös. mut koirien sivut &.& yök, kamala kennel, en vieraile toista kertaa! : DDD u p e a.
Taidat aavistaa jo sen
Yksin täytyy jokaisen

polku mennä pimeään
  • että pystyy elämään
[/color][/size]
kirby
Höpsö veitikka

Ricea, mun palkattu ulkoasu-ihkuttaja! :--D kiitos kommentista. tätä mä en viitsiny pilata ylikirkkaalla pinkillä :'')

muut saa kans kommentoida jooko? ;)
vuoden kadehdituin 2012
Vastaa Viestiin