M: siperianhuskynarttu
-
Narya
- Höpsö veitikka
- Viesti:
M: siperianhuskynarttu
Eli, jälleen kerran (ikävä kyllä) uutta kotia etsii Haltiapolun Arktista Hopeaa, ''Viima''. Peace sells.in lopetettua jälleen tyttönen on taas vailla aktiivista, rakastavaa ja huolehtivaa kotia. Viima on Haltiapolun ihka ensimmäisestä pentueesta. Nartun emä on huippumenestynyt ja monen ihailema BH RH-E RH-T A RH-W A REK2 Tk3 vAVA vKTV vFBV VFIN TVA CA & LT & N & DK & FIN & GBR MVA vMV-08 Sarastuksen Valoton Taival ja isä kuuluu entiseen Rekiyön -virtuaalikennelin omistukseen ja on nimeltään BH vKTV VAVA vNLW-07 VFBV VFIN TVA Siberian Susi. Viimalla on siis takanaan lyhyt, mutta varsin menestyksekäs suku. Pentuesisaruksia löytyy kolme kappaletta, joille yhdelle on teetetty viiden pennun pentue ja yhdelle sisaruksista olen myöntänyt myös jalostusoikeuden. Tästä voikin sitten päätellä, että Viima ei ole paras mahdollinen vaihtoehto jalostukseen, vaan haluan sille vain kisaavan ja rauhallisen, ennen kaikkea pysyvän kodin. Kisautuksen kannalta toivoisin paneuduttavan hyvin alkaneeseen valjakkouraan (kts. tulokset Viiman sivuilta) sekä pariin muuhun lajiin näyttelyitä unohtamatta. Mitään himokisautusta en Viimalta enää vaadi, sillä se on jo IRL ikänsäkin puolesta melkein vuoden vanha.
Mikäli kiinnostut Viimasta, ole hyvä ja kerro mahdollisimman tarkasti minne se pääsisi viettämään loppuelämänsä. Tällä kertaa nimittäin aion olla erittäin tarkka siitä, minne luovutan tämän koiran. Toivon Viimasta kiinnostuneen lukevan kasvatussivun myyntiehdot ja sisäistävän ne. Lisäksi pyytäisin sinua näyttämään mahdolliset kuvat, jos sinulla on niitä tarjota (nämä ovat aina plussaa).
Viima on elämänsä aikana saanut kiertää jo aivan tarpeeksi ja nyt viimeistään pitäisi löytää hyvä paikka viettää elämää päivien päähän jostain, tai muuten minun on luovutettava Viima juoksemaan autuammille maille. Toivottavasti kolmas koti tarjoaisi mahdollisuuden oikeaan koiranelämään.
Mikäli kiinnostut Viimasta, ole hyvä ja kerro mahdollisimman tarkasti minne se pääsisi viettämään loppuelämänsä. Tällä kertaa nimittäin aion olla erittäin tarkka siitä, minne luovutan tämän koiran. Toivon Viimasta kiinnostuneen lukevan kasvatussivun myyntiehdot ja sisäistävän ne. Lisäksi pyytäisin sinua näyttämään mahdolliset kuvat, jos sinulla on niitä tarjota (nämä ovat aina plussaa).
Viima on elämänsä aikana saanut kiertää jo aivan tarpeeksi ja nyt viimeistään pitäisi löytää hyvä paikka viettää elämää päivien päähän jostain, tai muuten minun on luovutettava Viima juoksemaan autuammille maille. Toivottavasti kolmas koti tarjoaisi mahdollisuuden oikeaan koiranelämään.
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
-
Narya
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Re: M: siperianhuskynarttu
Ylös.
† † † ask me anything &
† † † ask me anything &
- Greywolf
- Toistolla tehoa
OU KAAD. ___ Joo, tiedän, että mulla ei oo mitään mahdollisuuksia saada tätä, mutta ainahan sitä sopii koittaa onneaan. Eli tarjoaisin Viimalle uutta kotia meiltä Kirsikankukasta, johon mä olen tosiaan Viimaa aikaisemminkin kerjännyt. Koti tulisi olemaan toki pysyvä ja pitäisin Viiman niin kauan kuin vain virtuaalikoirien parissa pyörin.
Mut siis joo, kisaamisesta. Valjakossa kisaamista jatketaan totta kai! Sit maastoesteet, agility, koiratanssi tai flyball ja mahdollisesti toko. Ai joo mejä voidaan kans aloittaa saman tien, sillä mulla on AVO-luokassa tällä hetkellä paikkoja, kun melkein kaikki omat koirat kisaavat jo VOIssa tai ovat valioita. Ainakin tuo VFIN JVA olisi Viimankin kanssa jossain vaiheessa siis tavoitteena. Myös pelastuskoirakokeita ja vepeä voidaan harrastaa satunnaisesti ja näyttelyissä käydään tietysti myös, kunhan vain tarpeeksi hyvät kuvat keksin Viimalle jostain.:) Kisasanäyttöä voi katsoa vaikka Keiralta tai Nikiltä.
Tää nyt sattu vähän huonoon saumaan siinä mielessä, kun meillä on parempi kone rikki ja tää on niin hidas, että mulla ei oo noiden liittojen kisakalentereiden tarkisteluun tän kanssa hirveesti intoa. Toinen juttu on, että mulle on vasta tullut muutama uusi koira, joiden kisautus on vasta alkutekijöissään (Naavan sä tiedätkin ja Tulevaisuuteen tolleri ja sheltti), eli alkuun saattaisi olla pientä epäaktiivisuutta. Kone kuitenkin korjataan luultavasti jo tän kuun puolella ja mulla ei noiden Tulevaisuuden uusien koirien kanssa oo hirveesti kisautusvaatimuksia, mutta ymmärrän toki silti, jos et halua Viimaa mulle tässä tilanteessa luovuttaa ja ajattelin siksi mainita.
Kuvalupapaikat sanoinkin sulle silloin, kun varasin Naavan itselleni, eli kyllä multa kuvalupia löytyy ja olen kysynyt vielä muutamasta muusta paikasta. Vielä en ole kerennyt katselemaan Viimalle sopivia kuvia, mutta etsisin tytölle sopivat kuvat tietysti mahdollisimman pian.
Viiman kuulumisia olisin myös valmis ilmoittelemaan sen muutaman kerran kuussa. Ja mitäs muuta? Jos jokin jäi epäselväksi, niin saa kysyä ihan vapaasti. Toivottavasti tämä nyt kuulostaa tarpeeksi hyvältä ja Viima liittyisi meidän koiralaumamme seitsemänneksi jäseneksi.:3
Mut siis joo, kisaamisesta. Valjakossa kisaamista jatketaan totta kai! Sit maastoesteet, agility, koiratanssi tai flyball ja mahdollisesti toko. Ai joo mejä voidaan kans aloittaa saman tien, sillä mulla on AVO-luokassa tällä hetkellä paikkoja, kun melkein kaikki omat koirat kisaavat jo VOIssa tai ovat valioita. Ainakin tuo VFIN JVA olisi Viimankin kanssa jossain vaiheessa siis tavoitteena. Myös pelastuskoirakokeita ja vepeä voidaan harrastaa satunnaisesti ja näyttelyissä käydään tietysti myös, kunhan vain tarpeeksi hyvät kuvat keksin Viimalle jostain.:) Kisasanäyttöä voi katsoa vaikka Keiralta tai Nikiltä.
Tää nyt sattu vähän huonoon saumaan siinä mielessä, kun meillä on parempi kone rikki ja tää on niin hidas, että mulla ei oo noiden liittojen kisakalentereiden tarkisteluun tän kanssa hirveesti intoa. Toinen juttu on, että mulle on vasta tullut muutama uusi koira, joiden kisautus on vasta alkutekijöissään (Naavan sä tiedätkin ja Tulevaisuuteen tolleri ja sheltti), eli alkuun saattaisi olla pientä epäaktiivisuutta. Kone kuitenkin korjataan luultavasti jo tän kuun puolella ja mulla ei noiden Tulevaisuuden uusien koirien kanssa oo hirveesti kisautusvaatimuksia, mutta ymmärrän toki silti, jos et halua Viimaa mulle tässä tilanteessa luovuttaa ja ajattelin siksi mainita.
Kuvalupapaikat sanoinkin sulle silloin, kun varasin Naavan itselleni, eli kyllä multa kuvalupia löytyy ja olen kysynyt vielä muutamasta muusta paikasta. Vielä en ole kerennyt katselemaan Viimalle sopivia kuvia, mutta etsisin tytölle sopivat kuvat tietysti mahdollisimman pian.
Viiman kuulumisia olisin myös valmis ilmoittelemaan sen muutaman kerran kuussa. Ja mitäs muuta? Jos jokin jäi epäselväksi, niin saa kysyä ihan vapaasti. Toivottavasti tämä nyt kuulostaa tarpeeksi hyvältä ja Viima liittyisi meidän koiralaumamme seitsemänneksi jäseneksi.:3
-
Narya
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Kiitos viestistä Greywolf, kuulostaa oikeen hyvälle! Mun olis alunperinkin pitänyt antaa Viima sulle, tiesin, että jos myyn peace sells.ille koiran niin pelaan aika riskialttiisti, mutta noh... Odottelen millaisia kuvia tarjoat Viimalle ja teen sitten vielä lopullisen päätöksen, mutta voin jo tässä vaiheessa sanoa, että eiköhän Viima sinulle lähde. :)
† † † ask me anything &
† † † ask me anything &
-
Rami
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Peace sells. in lopetettua?! Sry olen ihan pihalla virt. maailmasta, kuten tiiät - tiiätkö mitä sen omistamille mun kasvateille (tai oliko niitä vaan yks..) on käynyt?
-
Narya
- Höpsö veitikka
- Viesti:
^
Ei mitää hajuu, ei sitä näy ees mesessä enää. Sehän lopetti tässä välissä jo kerran mut teki sitten comebackin, eikä sen comebackin yhteydessä mun mielestä sillä ollut sitä yhtä Rekiyön hippikasvattia (sanon näin ku se kuulostaa niin kivalta
)?
Ei mitää hajuu, ei sitä näy ees mesessä enää. Sehän lopetti tässä välissä jo kerran mut teki sitten comebackin, eikä sen comebackin yhteydessä mun mielestä sillä ollut sitä yhtä Rekiyön hippikasvattia (sanon näin ku se kuulostaa niin kivalta
† † † ask me anything &
† † † ask me anything &
-
Rami
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Okei :// Noo, onneksi on olemassa myös ihania + luotettavia kasvatinomistajia ! (sinäsinäsinä esim)
-
Kuunsirppi
- Vuohenruokaa
- Viesti:
OT// Sivut on ainakin jossain määrissä tallella, http://www.freewebs.com/penny08/index.htm
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
-
Narya
- Höpsö veitikka
- Viesti:
^^
älä, mähän aivan häkellyn.
Just meinasin linkittää noi sivut mut Kuunsirppi kerkesikin eka.
MUT JOO TAKAISIN AIHEESEEN KIITOS VAIKKA OOTTEKI IHANIA.
Just meinasin linkittää noi sivut mut Kuunsirppi kerkesikin eka.
MUT JOO TAKAISIN AIHEESEEN KIITOS VAIKKA OOTTEKI IHANIA.
† † † ask me anything &
† † † ask me anything &
- Greywolf
- Toistolla tehoa
Kiva.:) Katselen noita kuvia tarkemmin vaikka tänä iltana kunhan pääsen kotiin.Pehko kirjoitti:Odottelen millaisia kuvia tarjoat Viimalle ja teen sitten vielä lopullisen päätöksen, mutta voin jo tässä vaiheessa sanoa, että eiköhän Viima sinulle lähde. :)
-
Narya
- Höpsö veitikka
- Viesti:
^
Joo ei mitää paniikkia! 8)
Joo ei mitää paniikkia! 8)
† † † ask me anything &
† † † ask me anything &
- Greywolf
- Toistolla tehoa
No niin! Vihdoin mulla ois jonkinlaisia ehdotuksia. Eli eniten tykkäisin ite ehkä jostain Snorokkin koirasta, Aakiista, Tarasta tai Caiasta, mutta kaivelin vähän noista muistakin, jos mikään näistä ei miellytä. Miten ois siis tää, tää, tää tai tää? Mulla on vielä ton yhden paikan kuvagalleria kunnolla penkomatta läpi, mutta ajattelin kysyä ensin, jos joku näistä miellyttäisi silmää.: >
-
Narya
- Höpsö veitikka
- Viesti:
^
Itse laittaisin ekan tai kolmannen koiran kuvat. :)
Itse laittaisin ekan tai kolmannen koiran kuvat. :)
† † † ask me anything &
† † † ask me anything &
-
Narya
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Ootko Greywolf vielä kiinnostunut?
† † † ask me anything &
† † † ask me anything &
- Greywolf
- Toistolla tehoa
Juu, oon kiinnostunut totta kai, mulla ei vaan oo toiminut nettiyhteys moneen päivään, niin en oo päässy käymään täällä.: ) Mutta Viima siis nyt lähtis mulle? :D Mä voisinki tässä kohta puoliin alkaa väsäillä sille niitä sivuja.