Cottongrass - pretty in pink

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
noel
Lassien tassuhiki

Re: Cottongrass - pretty in pink

Viesti Kirjoittaja noel »

Kommentoin Scarletsin ulkoasua, tuunpa ny Cottoniakin vielä kurkkimaan :D Tää ulkoasu on aika pirteä yllätys, sillä tää poikkeaa omalla tavallaan sun muista ulkoasuista. Pinkki väri on aika hauska keltaisen kanssa, oot saanut sen näyttämään tosi mukavalta. Ei silmiä särkevältä. Pattern on aivan nams, oon aina rakastanut tota niin paljon. Otsikko on tosi ihana, erottuu hyvin ja sen tausta on enemmän kuin ihana. Siis, mä en nyt osaa sanoa oikein mitään negatiivista tästä. Sivuilla on noita paksuja väliotsikkoja, noi vihreät. Niin ne ei miun mielestä nyt oikein soinnu tohon ulkoasuun. Keltasen ja pinkin vielä sisäistän, mutta kun ton vihreän sekottaa joukkoon, niin ööh. Sivuilla esiintyy muutenkin melko paljon vihreää väriä, joka tuo pienen epätasapainon ulkoasussa. Ja linkkien värin olisin laittanut vaikka pinkiksi, harmaaksi tai muuksi vastaavaksi, keltainen näkyy omissa silmissä niin likaiselta :D Ja heii, miten sie teet tällä sivulla esiintyvän laatikon, jossa lukee "Cottongrass on virtuaalikennel...jne"? :D

edit/ Selevä, kiitusta!
kirby
Höpsö veitikka

Re: Cottongrass - pretty in pink

Viesti Kirjoittaja kirby »

kiitos noel taas pitkästä ja kivasta kommentista! :) tuo laatikko on ihan perus laatikko, mutta tossa ulkoasussa ei ole tavallaan määritelty marginaaleja ollenkaan (paitsi tekstissä) niin mä saan laitettua laatikot tuollai ihan kiinni reunaan.
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
Vastaa Viestiin