Terranois F (bpt)
- Lania
- Kanada
- Viestit: 1554
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:15 am
- Paikkakunta: Tampere
- Viesti:
Terranois F (bpt)
Terranois F - belgianpaimenkoira tervueren
...........................................................................................................................
Ja näin on aika taas Terranoiksessa pennuille. Luvassa siis belgianpaimenkoira tervueren pentue, luultavasti ehkä jo tälle kuulle jos saadaan varaajat täyteen. Pentueeseen tullaan ottamaan enintään 4 varaajaa, kolmella varaajalla pentue tulee myös syntymään.
Emäksi olen valinnut Dahlan, joka on myöskin oma narttuni,
BH SchH2 Hk3 Jk1 vFIN KVA Tk4 vFIN TVA VPVA VAVA VKTV RH-E vGBR & vFIN & vNL & vKRE & vGBR & vFRA & vLT & vN & vBEL & vLUX & vDK MVA vNLW-06 vJNLW-06 vJGBRW-06 vJLUXW-09 Davinheim's Buideldier.
Dahla on käyttövalio, tottelevaisuusvalio, paimennusvalio, agilityvalio sekä koiratanssivalio. Dahla on myös pärjännyt hyvin näyttelyistä, ja onkin saanut kerättyä 11 maan muotovalion arvot + pari voittajatitteliä.
Isänä tulee toimimaan cazan ja jeannen uros,
BH SchH3 JK1 Sudenkyyneleen Au Nord.
Hukalta löytyy tuloksia palveluskoiralajeista sekä paimennuksesta hyväksytty perusrata sekä yksi I-palkinto tottelevaisuudesta. Näyttelyistä löytyy 4xSERT.
Pennut luovutetaan vain aktiivisiin ja pysyviin koteihin, jossa ne saavat tarpeeksi huomiota ja kisautusta.
Kasvatusperiaatteistamme voit lukea lisää täältä.
Jos olet kiinnostunut pennustamme, laita alle viestiä tulemaan. Olisi hyvä tietää minne pääsisi, nähdä hieman sivu,- ja kisautusnäyttöä, sekä kuulla hieman tulevaisuudensuunnitelmista.
VARAAJAT [4/4]
Mimmu - uros - Terranois Flopped Cupid
Jerry - narttu - Terranois Frascia Foyers
Reetta - nattu - Terranois Flirt With
Kazi - narttu - Terranois Fimetic Feague
NIMET
Terranois Falderal Foppery
Terranois Fiorino Fanon
Terranois Focal Point
Terranois Focus Group
Terranois Fyew Fiacres
Terranois Fencing Fodder
Terranois Fend Prove
...........................................................................................................................
Ja näin on aika taas Terranoiksessa pennuille. Luvassa siis belgianpaimenkoira tervueren pentue, luultavasti ehkä jo tälle kuulle jos saadaan varaajat täyteen. Pentueeseen tullaan ottamaan enintään 4 varaajaa, kolmella varaajalla pentue tulee myös syntymään.
Emäksi olen valinnut Dahlan, joka on myöskin oma narttuni,
BH SchH2 Hk3 Jk1 vFIN KVA Tk4 vFIN TVA VPVA VAVA VKTV RH-E vGBR & vFIN & vNL & vKRE & vGBR & vFRA & vLT & vN & vBEL & vLUX & vDK MVA vNLW-06 vJNLW-06 vJGBRW-06 vJLUXW-09 Davinheim's Buideldier.
Dahla on käyttövalio, tottelevaisuusvalio, paimennusvalio, agilityvalio sekä koiratanssivalio. Dahla on myös pärjännyt hyvin näyttelyistä, ja onkin saanut kerättyä 11 maan muotovalion arvot + pari voittajatitteliä.
Isänä tulee toimimaan cazan ja jeannen uros,
BH SchH3 JK1 Sudenkyyneleen Au Nord.
Hukalta löytyy tuloksia palveluskoiralajeista sekä paimennuksesta hyväksytty perusrata sekä yksi I-palkinto tottelevaisuudesta. Näyttelyistä löytyy 4xSERT.
Pennut luovutetaan vain aktiivisiin ja pysyviin koteihin, jossa ne saavat tarpeeksi huomiota ja kisautusta.
Kasvatusperiaatteistamme voit lukea lisää täältä.
Jos olet kiinnostunut pennustamme, laita alle viestiä tulemaan. Olisi hyvä tietää minne pääsisi, nähdä hieman sivu,- ja kisautusnäyttöä, sekä kuulla hieman tulevaisuudensuunnitelmista.
VARAAJAT [4/4]
Mimmu - uros - Terranois Flopped Cupid
Jerry - narttu - Terranois Frascia Foyers
Reetta - nattu - Terranois Flirt With
Kazi - narttu - Terranois Fimetic Feague
NIMET
Terranois Falderal Foppery
Terranois Fiorino Fanon
Terranois Focal Point
Terranois Focus Group
Terranois Fyew Fiacres
Terranois Fencing Fodder
Terranois Fend Prove
- your my lucky ace
- .............................................................
Vuoden Pokaalikahmija 2016
Vuoden Pokaalikahmija & aktiivikasvattaja 2015
-
Reetta
- Kanada
- Viestit: 1636
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:08 pm
Re: Terranois F (bpt)
Mulle mulle mulle.. Oma kasvatti vielä äitinä! :)
Pääsisi siis asustelemaan Davinheimiin, jossa kisaan belgialaisilla pääosin TOKOssa, palveluskoiralajeissa ja paimennuksessa. Satunnaisesti tulee kisattua myös vesipelastuksessa ja pelastuskoirakokeissa, agilityssä saatetaan myös joskus käydä pyörähtämässä. Kisaan vähän satunnaisesti muissa lajeissa, mielen mukaan, joten aina välillä saatetaan koittaa jotain muutakin. Näyttelyissä tulisimme myös pyörähtelemään. Kisanäytöksi voin antaa Camin,Mimosan ja vaikka Kasperin. Tavoitteena on siis valioitua kolmesta ensimmäiseksi mainitsemastani lajista. :) Olisin siis kiinnostunut nartusta, nimeksi Terranois Flirt With.
Pääsisi siis asustelemaan Davinheimiin, jossa kisaan belgialaisilla pääosin TOKOssa, palveluskoiralajeissa ja paimennuksessa. Satunnaisesti tulee kisattua myös vesipelastuksessa ja pelastuskoirakokeissa, agilityssä saatetaan myös joskus käydä pyörähtämässä. Kisaan vähän satunnaisesti muissa lajeissa, mielen mukaan, joten aina välillä saatetaan koittaa jotain muutakin. Näyttelyissä tulisimme myös pyörähtelemään. Kisanäytöksi voin antaa Camin,Mimosan ja vaikka Kasperin. Tavoitteena on siis valioitua kolmesta ensimmäiseksi mainitsemastani lajista. :) Olisin siis kiinnostunut nartusta, nimeksi Terranois Flirt With.
- Lania
- Kanada
- Viestit: 1554
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:15 am
- Paikkakunta: Tampere
- Viesti:
Re: Terranois F (bpt)
Kyllä Reetta sulle penska mielellään lähtee :). Varasin sinulle sitten nartun ja tuon nimen.
- your my lucky ace
- .............................................................
Vuoden Pokaalikahmija 2016
Vuoden Pokaalikahmija & aktiivikasvattaja 2015
- Lania
- Kanada
- Viestit: 1554
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:15 am
- Paikkakunta: Tampere
- Viesti:
Re: Terranois F (bpt)
Isäksi on nyt sitten valittu Sudenkyyneleen Au Nord. Varaajat ovat täynnä, jos Kazi tulee pennun ottamaan, odotamme siis vielä Kazilta varmistusta ja sen jälkeen syntymäaikaa voi pistää jo mietintään :).
// Nyt on Kaziltakin tullut varmistus, joten pentujen syntymäaika voidaan päättää, miltäs varaajista kuulostaisi jo tämä perjantai, 21.08.? Sivuilla ei olisi mikään hoppu, kunhan niitä saisi sitten parin viikon sisään tuosta syntymäajasta.
// Nyt on Kaziltakin tullut varmistus, joten pentujen syntymäaika voidaan päättää, miltäs varaajista kuulostaisi jo tämä perjantai, 21.08.? Sivuilla ei olisi mikään hoppu, kunhan niitä saisi sitten parin viikon sisään tuosta syntymäajasta.
- your my lucky ace
- .............................................................
Vuoden Pokaalikahmija 2016
Vuoden Pokaalikahmija & aktiivikasvattaja 2015
-
Reetta
- Kanada
- Viestit: 1636
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:08 pm
Re: Terranois F (bpt)
Mulle käy hyvin toi päivä. :)
- Kazi
- Le-ppä-ker-ttu
- Viestit: 185
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:30 am
- Paikkakunta: Ylämylly
- Viesti:
Re: Terranois F (bpt)
Miunkin puolesta päivä ok ;)
If you notice this notice, you will notice that this notice wasn't worth noticing.
- Lania
- Kanada
- Viestit: 1554
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:15 am
- Paikkakunta: Tampere
- Viesti:
Re: Terranois F (bpt)
Hienoa, kaikille sopii, syntymäaika sitten siis 21.päivä :). Sivuja saa laitella kun saa valmiiksi ja ehtii, kiirettä ei ole.
- your my lucky ace
- .............................................................
Vuoden Pokaalikahmija 2016
Vuoden Pokaalikahmija & aktiivikasvattaja 2015
-
Twiggy
- Pohjasakan hämmentäjä
- Viestit: 4417
- Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:00 pm
- Paikkakunta: Vantaa
- Lania
- Kanada
- Viestit: 1554
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:15 am
- Paikkakunta: Tampere
- Viesti:
Re: Terranois F (bpt)
^ Jerrylle kiitos sivuista :). Täytyy vielä sanoa että upea neiti kyllä on &.&.
- your my lucky ace
- .............................................................
Vuoden Pokaalikahmija 2016
Vuoden Pokaalikahmija & aktiivikasvattaja 2015
-
Reetta
- Kanada
- Viestit: 1636
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:08 pm
Re: Terranois F (bpt)
Meilläkin jo sivut valmiit, Terranois Flirt With :)
- Lania
- Kanada
- Viestit: 1554
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:15 am
- Paikkakunta: Tampere
- Viesti:
Re: Terranois F (bpt)
^ Reetalle myöskin kiitos! :) Nätti neiti sieltäkin tuli! :)
- your my lucky ace
- .............................................................
Vuoden Pokaalikahmija 2016
Vuoden Pokaalikahmija & aktiivikasvattaja 2015
- Kazi
- Le-ppä-ker-ttu
- Viestit: 185
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:30 am
- Paikkakunta: Ylämylly
- Viesti:
Re: Terranois F (bpt)
If you notice this notice, you will notice that this notice wasn't worth noticing.
- Lania
- Kanada
- Viestit: 1554
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:15 am
- Paikkakunta: Tampere
- Viesti:
Re: Terranois F (bpt)
^ Hienoa, kiitokset Kazille neitisen sivuista myöskin! :)
- your my lucky ace
- .............................................................
Vuoden Pokaalikahmija 2016
Vuoden Pokaalikahmija & aktiivikasvattaja 2015

