O: Suomenlapinkoira
-
Kitu
- Vuohenruokaa
Re: O: Suomenlapinkoira
Selevä! Lisäilen kisatuloksia sitten ensikerralla kun päivittelen sen sivuja. Niin ja entä kuva?
-
Ellu
- Keilapallo
- Viesti:
Yritän kaivaa toiselta koneelta jos ois jotkut sopivat.
-
Ellu
- Keilapallo
- Viesti:
ootko kohta lisäilemässä tuloksia? mun muistitikku hajos ja kaikki kuvat oli siellä mutta voin kuvailla kouvolasta sulle uroksia.
-
Kitu
- Vuohenruokaa
Oon pahoillani mutta sivuakaan ei olla saatu VIELÄKÄÄN pystyyn koska ulkkaa ei oo vieläkään koodattu ja olen yrittäny saada kamuuni yhteyttä mutten ole saanut.. (muuttaanu eri paikkaa!)
-
Ellu
- Keilapallo
- Viesti:
sivuhan tossa on ihan hyvin pystyssä lisäilet sinne vaan ne tulokset.. eikä se ulkoasu oo pääasia vaan että sitä koiraa kisataan jossain lajissa. Mä pystyn kyllä pitämään Rockin itsellänikin mikäli sulta ei parin viikon sisään niitä tuloksia sivuilta löydy ja kisautusta ei ole jatkettu.
-
Kitu
- Vuohenruokaa
Siis kun mun kaverin kenneliin se tulisi mutku en saa sitä kiinni! En kai mä sille mitää voi...
-
Ellu
- Keilapallo
- Viesti:
Oletin että se tulee sulle. Mutta siis jos en saa sun kaveriin itsees yhteyttä niin Rock on ja pysyy mulla.
// Tarkoitin että mikäli MINÄ saan yhteyttä häneen yhteyttä niin Rock on mun koira. Eli siis voit sanoa että joko pistää mulle meiliä aamukasteen [at] gmail.com tai jatkan itse Rockin kisaamista jne.
// Tarkoitin että mikäli MINÄ saan yhteyttä häneen yhteyttä niin Rock on mun koira. Eli siis voit sanoa että joko pistää mulle meiliä aamukasteen [at] gmail.com tai jatkan itse Rockin kisaamista jne.
-
Kitu
- Vuohenruokaa
Juu ainakin toistaiseksi en ole saanut häneen yhteyttä :( Ilmoitan jos saan!