Eluria
-
Rami
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Re: Scene Action on nyt Eluria
Nams mikä ulkoasu. Sen verran täytyy kuitenkin rokottaa, että ulkoasun kuvien koirat näyttää aika lailla muuteilta, kuten etusivun koristekuvankin koira.
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Niin ne näyttää, mutta kuvien ottaja ainakin väittää niiden olevan huskyja :D Ja huskyja on moneen lähtöön, joten päätin uskoa sitä. Mutta kiitos ulkkakehuista :)
-
Rami
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Joo, eiköhän ne huskyjä ole - kuten itsekin sanoit, huskyjä on moneksi!
(ja nyt kun puoliturhan kommentin tänne päätin iskeä, laitan joukkoon vähän vähemmän turhaa)
Eluria on kiva nimi. Ja ulkoasu on tosiaan jumalainen, noi linkit esimerkiksi <3_<3 Sun huskyt ei ole ihan sitä mitä mä huskyiltä haen, lukuun ottamatta kahta upeaa yksilöä: minä sydän Haltiapolun Draamaa Hollywoodissa & Wolfpack Minas Tirith.
Onnea ja menestystä joka tapauksessa
(ja nyt kun puoliturhan kommentin tänne päätin iskeä, laitan joukkoon vähän vähemmän turhaa)
Eluria on kiva nimi. Ja ulkoasu on tosiaan jumalainen, noi linkit esimerkiksi <3_<3 Sun huskyt ei ole ihan sitä mitä mä huskyiltä haen, lukuun ottamatta kahta upeaa yksilöä: minä sydän Haltiapolun Draamaa Hollywoodissa & Wolfpack Minas Tirith.
Onnea ja menestystä joka tapauksessa
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Hahaha, kiva että tykkäät sentään pivikoista (a.t'n piirtämän ymmärrän erinomaisesti, mutta että jopa mun piirtämästä.. huhhuh) :---D
Mutta kiitos kehuista tosi paljon!
Mutta kiitos kehuista tosi paljon!
- Hyena
- Sumopainija
ot// adelen luonne on kyllä edistynyt mut en oo vaan jaksanut sen kanssa viime viikon aikana painiskella. Saat sen kyllä vielä ennen jouluu... ;D
Ulkoasu on omaan makuuni synkkä, varsinkin kun tuo tekstiloota on musta myös. Otsikon paksu husky häiritsee mutta kuvavalinnat sinänsä on kyllä hyvät ja kivasti muokkailtu kanssa. Nimenä Eluriasta en niin hirveästi perusta, se on jotenkin niin tähän nykyseen kennelnimimuotiin (olipahan taas sana :D) sekottuva. Koristekuvien tyylistä tyksin vaikka joistakin kuvista nuo reunat ei syystä tai toisesta oikein tahdo erottua. Tykkään yleensä että on paljon tekstiä ja vaikka sinänsä kaikki oleellinen on tässäkin mainittu, niin olisin enemmän luettavaa kaivannut.
Pikakommenttiii. ^^
Ulkoasu on omaan makuuni synkkä, varsinkin kun tuo tekstiloota on musta myös. Otsikon paksu husky häiritsee mutta kuvavalinnat sinänsä on kyllä hyvät ja kivasti muokkailtu kanssa. Nimenä Eluriasta en niin hirveästi perusta, se on jotenkin niin tähän nykyseen kennelnimimuotiin (olipahan taas sana :D) sekottuva. Koristekuvien tyylistä tyksin vaikka joistakin kuvista nuo reunat ei syystä tai toisesta oikein tahdo erottua. Tykkään yleensä että on paljon tekstiä ja vaikka sinänsä kaikki oleellinen on tässäkin mainittu, niin olisin enemmän luettavaa kaivannut.
Pikakommenttiii. ^^
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Kiitos paljon! Enemmän tekstejä on kyllä suunnitteilla, mutta täytyy vaan keksiä ensin mistä kirjottaisi :D Minä en oikein innostu pitkästä esittelytekstistä, kun kirjoitin sellaisen vähä aika sitten Dotempraan. Mutta jotain pientä erilaisuutta tuonne on kyllä tulossa, kunhan vain keksin mitä.
Synkkyys on haettua, mutta mua jäi hämäämään tuo "tekstiloota on musta myös" -kohta. Eikö se sitten näy harmaana sun näytölläs, vai sekoittuuko se kokonaan mustaan taustaan? o___o"
Synkkyys on haettua, mutta mua jäi hämäämään tuo "tekstiloota on musta myös" -kohta. Eikö se sitten näy harmaana sun näytölläs, vai sekoittuuko se kokonaan mustaan taustaan? o___o"
-
Janina
- Höpsö veitikka
^ Mulla otsikkokuva päättyy linkkien alapuolelle tönkösti ja tekstilaatikko jää mustaksi. :/
- Kirsi
- Höpsö veitikka
^ Olisko sulla antaa printscreenia?
- Hyena
- Sumopainija
Näin.
//no nyt kun oikein tarkkaan katon niin saattaap siinä pieni sävyero olla. :D Mutta tosiaan se näkyy mulla juuri ja juuri.
//no nyt kun oikein tarkkaan katon niin saattaap siinä pieni sävyero olla. :D Mutta tosiaan se näkyy mulla juuri ja juuri.
- Kirsi
- Höpsö veitikka
^ Noin se kyllä näkyy mullakin, eli pitäisi olla ihan oikein :D Mutta jos tuo tekstialue (joka on sävyltään #0e0e0e) näkyy teillä pikimustana, niin onpas teillä tummat näytöt!
-
Janina
- Höpsö veitikka
Täällä kanssa samalla lailla näkyy kuin Hyenalla eli kaiketi ihan oikein. Mulla näyttö on tosiaan tummimmasta päästä, näkyy ihan mustana. :----) Mutta kun kannettavalla katsoin niin rakastuin tuohon ulkoasuun, näytti paljon paremmalta kuin pöytäkoneella.
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Ohhoh :o No mutta mä huomasin tuossa pienen virheen IE:lläkin katsoessa, joten nyt kun tässä sähellän, niin vaalennan samalla tuota tekstikenttääkin.
-
Janina
- Höpsö veitikka
Melkein tuplapostaus, mutta mulla kanssa näkyy IE:llä puolikkaana tuo hoverlinnkien alle tuleva brushi, puolet siitä on siis ton otsikkokuvan päällä. Oot saattanut jo huomatakin sen mutta sanoin nyt kumminkin. :---D
- Kirsi
- Höpsö veitikka
^ No tollasta en kyllä ole omalla IE 8:llani huomannut :oo Korjasin (lataan kohta nettiin) IE:llä näkyvän mustan viivan tekstikentän yläpuolelta pois, mutta tuo linkkien alle tuleva brushi kuuluisi siis näyttää tältä (tosta näkee uuden tekstilaatikon taustavärinkin). Oliskohan sulla vaan vanha IE, joka kaipaisi päivitystä? (:
// Nyt on tekstikenttää vaalennettu reilusti, ja IE:llä näkyvä musta viivakin pitäisi olla nyt poissa.
// Nyt on tekstikenttää vaalennettu reilusti, ja IE:llä näkyvä musta viivakin pitäisi olla nyt poissa.