4 Laps Clover, kolmas shelttipentue - SYNTYY 23.09!
-
Apila
- Le-ppä-ker-ttu
- Viestit: 188
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 2:26 am
- Viesti:
4 Laps Clover, kolmas shelttipentue - SYNTYY 23.09!
SYNTYMÄPÄIVÄ LASKETTU! Eli laskettu aika olisi 23.09, keskiviikkona :) Sivuja saa ruveta tekemään ja ilmoittaa tähän mutta kisata ei saa kuin 24.09 alkaen!
Noin nyt Juliakin on VPVA + lisää tuloksia pelastuksesta ja molemmat vanhemmat vKTV! :D
Elikkä olen vähän miettinyt että jos 4 Laps Cloverissa syntyisi kolmas pentue tässä vähän syksymmällä (ehkä syyskuussa) niin olisiko lisää kiinnostuneita? Pentuja olisi 3-4. Kasvattejani saa myös käyttää jalostukseen, tietenkin maalaisjärjellä ja toivoisin että asiasta ilmoiteltaisiin minulle myös. Lukekaa myös ohjeet uudelle omistajalle täältä.
Emä: vPVA TK1 vKTV RH-FL A RH-T A Bh Koheltajan Always Trust You (Ellun kanssa puhuttu), tulee tämmönen kiva sekotus käyttöä ja näyttöä. Eli merle-tyttönen jolla kisataan vielä VPVA-titteli ja tokossa eteenpäin jne.
Isänä toimisi uroskoirani vPVA TK2 vKTV vNW-08 Bh YG's All Older. Trikki. Sitäkin kisataan nyt vielä ennen pentujen syntymistä.
VARAUKSET
n. 4LC The Wall Was Black With Bees / Janina (Duskarra)
n. 4LC To Swear Black Is White / Liana (Yazzy Glamoures)
n. 4LC Black Bitch / Alina (Extant) SIIJOITUS
u. 4LC Things Are Looking Black / Viuki (Taccata)
NIMIEHDOTUKSIA
Heittelin tähän vaan kaikenlaista; saa myös ehdottaa omaa!
Black-tema
4LC Things Are Looking Black X
4LC Black Despair
4LC All Black Strangers
4LC Falling In Love With Black // 4LC I Fell In Love With Black
4LC Black Hearted
4LC Black Sheep
4LC Black Bitch X
4LC To Be In Black And White
4LC Never Black
4LC Black Maria
4LC The Wall Was Black With Bees X
4LC Pitch Black
4LC To Swear Black Is White X
Noin nyt Juliakin on VPVA + lisää tuloksia pelastuksesta ja molemmat vanhemmat vKTV! :D
Elikkä olen vähän miettinyt että jos 4 Laps Cloverissa syntyisi kolmas pentue tässä vähän syksymmällä (ehkä syyskuussa) niin olisiko lisää kiinnostuneita? Pentuja olisi 3-4. Kasvattejani saa myös käyttää jalostukseen, tietenkin maalaisjärjellä ja toivoisin että asiasta ilmoiteltaisiin minulle myös. Lukekaa myös ohjeet uudelle omistajalle täältä.
Emä: vPVA TK1 vKTV RH-FL A RH-T A Bh Koheltajan Always Trust You (Ellun kanssa puhuttu), tulee tämmönen kiva sekotus käyttöä ja näyttöä. Eli merle-tyttönen jolla kisataan vielä VPVA-titteli ja tokossa eteenpäin jne.
Isänä toimisi uroskoirani vPVA TK2 vKTV vNW-08 Bh YG's All Older. Trikki. Sitäkin kisataan nyt vielä ennen pentujen syntymistä.
VARAUKSET
n. 4LC The Wall Was Black With Bees / Janina (Duskarra)
n. 4LC To Swear Black Is White / Liana (Yazzy Glamoures)
n. 4LC Black Bitch / Alina (Extant) SIIJOITUS
u. 4LC Things Are Looking Black / Viuki (Taccata)
NIMIEHDOTUKSIA
Heittelin tähän vaan kaikenlaista; saa myös ehdottaa omaa!
Black-tema
4LC Things Are Looking Black X
4LC Black Despair
4LC All Black Strangers
4LC Falling In Love With Black // 4LC I Fell In Love With Black
4LC Black Hearted
4LC Black Sheep
4LC Black Bitch X
4LC To Be In Black And White
4LC Never Black
4LC Black Maria
4LC The Wall Was Black With Bees X
4LC Pitch Black
4LC To Swear Black Is White X
4 Laps Clover - shetlanninlammaskoiria
Kisakeskus Wednesday (tauolla)
Kisakeskus Wednesday (tauolla)
-
Apila
- Le-ppä-ker-ttu
- Viestit: 188
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 2:26 am
- Viesti:
Re: 4 Laps Clover, kolmas shelttipentue - kaikki varattu
Elikkä nostan vain sen verran että kerron että kaikki pennut ovat löytäneet kodit 8) Vaikka ei kukaan tähän ole tarjonnutkaan XD Ilmoittelen sitten tässä tarkemmin asioista vaikka se tapahtuukin luullakseni enemmän yv'llä ja maililla.
// PS. Jos joku vielä haluaisi pennun voin mahdollisesti luopua tuosta omastani, tarjotkaa siinä tapauksessa tähän.
// PS. Jos joku vielä haluaisi pennun voin mahdollisesti luopua tuosta omastani, tarjotkaa siinä tapauksessa tähän.
4 Laps Clover - shetlanninlammaskoiria
Kisakeskus Wednesday (tauolla)
Kisakeskus Wednesday (tauolla)
-
Viuki
- Syvällistä
- Viestit: 636
- Liittynyt: La Kesä 14, 2008 9:30 am
Re: 4 Laps Clover, kolmas shelttipentue - kaikki varattu
Ois kyllä kiva saada yksi 4LC Taccataankin! Trikkiä, urosta. 4LC Things Are Looking Black voisi olla kiva nimi pentuselle.
Kuvat löytyvät kivasta uroksesta, jalostuskäytöstä en sitten tiedä. Kisaamme oikeastaan kaikkien koirien kanssa aktiivisesti vain näyttelyissä, tokossa ja pelastuskoirakokeissa, mutta tietysti myös paimennusta ja tällaista kokeiltaisi.
Taccatan osoitteen varmasti tiedätkin, kisanäyttöä ja sivunäyttöä tässä. Jälkimmäinen kisanäyttökoirista täysin itsekisaamani, eka vain puoliksi.
Lisää voi kysellä :)
//Niin ja isäksi toivoisin Ollia, itselläni on Just Bad Karman veli enkä haluaisi linjoihini kahta samansukuista. Jos nyt Tähän soopelipoikaan pääsyt, en pentua välttämättä sitten ota.
Kuvat löytyvät kivasta uroksesta, jalostuskäytöstä en sitten tiedä. Kisaamme oikeastaan kaikkien koirien kanssa aktiivisesti vain näyttelyissä, tokossa ja pelastuskoirakokeissa, mutta tietysti myös paimennusta ja tällaista kokeiltaisi.
Taccatan osoitteen varmasti tiedätkin, kisanäyttöä ja sivunäyttöä tässä. Jälkimmäinen kisanäyttökoirista täysin itsekisaamani, eka vain puoliksi.
Lisää voi kysellä :)
//Niin ja isäksi toivoisin Ollia, itselläni on Just Bad Karman veli enkä haluaisi linjoihini kahta samansukuista. Jos nyt Tähän soopelipoikaan pääsyt, en pentua välttämättä sitten ota.
-
Janina
- Höpsö veitikka
- Viestit: 9852
- Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm
Re: 4 Laps Clover, kolmas shelttipentue - kaikki varattu
Pakko tuosta isästä vielä sen verran, että en jos nyt toisen urokseni annat Duskarran B-pentueelle niin täytyy viel kattoo että otanko Bad Karmaa isäksi kun se on kuitenkin Nadjan veli, jos Olliin päädyt
Mut lisää mesessä!
-
Apila
- Le-ppä-ker-ttu
- Viestit: 188
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 2:26 am
- Viesti:
Re: 4 Laps Clover, kolmas shelttipentue - kaikki varattu
Viuki - Sinulle voisi ehkä pentu lähteä... Toivoisin kuitenkin että se suorittaisi Bh-kokeen sekä ehkä kisaisi paimennuksessakin tms. Ja olet varma että löytyy tilaa vielä yhdelle pallerolle? 8) Jos siis haluat pennun niin luultavasti saat kyllä :D Olen vielä vähän kahden vaiheella, jos Currystä tulisi isä niin ett siis olisi yhtään kiinnostunut?
Janina - Selvä, katsotaan mitä Viuki sanoo.
Janina - Selvä, katsotaan mitä Viuki sanoo.
4 Laps Clover - shetlanninlammaskoiria
Kisakeskus Wednesday (tauolla)
Kisakeskus Wednesday (tauolla)
-
Viuki
- Syvällistä
- Viestit: 636
- Liittynyt: La Kesä 14, 2008 9:30 am
Re: 4 Laps Clover, kolmas shelttipentue - kaikki varattu
Jos Currysta isä tulee, en varma ole. BH unohtui listastani, sekin myös tietenkin! Kaikki koirani suorittavat paimennuksen perusradan ja sitten järjestyksessä kisaavat ylöspäin, mutta en kyttää 24/7 paimennuskalenteria :D
Mutta, isän tiedettyäni osaan vasta sanoa tarkemmin.
Mutta, isän tiedettyäni osaan vasta sanoa tarkemmin.
-
Apila
- Le-ppä-ker-ttu
- Viestit: 188
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 2:26 am
- Viesti:
Re: 4 Laps Clover, kolmas shelttipentue - kaikki varattu
Mä tekisin kyllä näiden asioitten valossa, ja varsinkin jos Alinalle sopii sijoituspentu, mieluiten niin että Ollista tulis tän pentueen isä ja sitte Janinalle menis Ennille Curry jos se vaan sopii sille, Tarranauhan koirat alkaa olla aika yleisiä mutt toi on mun henkilökohtaisesta mielestä ainaki sen verran hieno koira että haluisin sille yhen pentueen :)
Jos Alinalle ei sovi niin sitten en ihan tiedä, voi olla että haluan itse pennun silloin :)
Jos Alinalle ei sovi niin sitten en ihan tiedä, voi olla että haluan itse pennun silloin :)
4 Laps Clover - shetlanninlammaskoiria
Kisakeskus Wednesday (tauolla)
Kisakeskus Wednesday (tauolla)
-
Janina
- Höpsö veitikka
- Viestit: 9852
- Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm
Re: 4 Laps Clover, kolmas shelttipentue - kaikki varattu
Okei, sopiihan se toisaalta :)
-
Apila
- Le-ppä-ker-ttu
- Viestit: 188
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 2:26 am
- Viesti:
Re: 4 Laps Clover, kolmas shelttipentue - kaikki varattu
Okej, katotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan :) Tällä pentueella ei oo mun puolesta ainakaa mikään tulipalokiire että :D
4 Laps Clover - shetlanninlammaskoiria
Kisakeskus Wednesday (tauolla)
Kisakeskus Wednesday (tauolla)
-
Alina
- Alkupalat
- Viestit: 54
- Liittynyt: Ti Tammi 06, 2009 7:17 pm
Re: 4 Laps Clover, kolmas shelttipentue - kaikki varattu
Sijoituspentu sovittiin Apilan kanssa yksäreillä. Mullakaan ei mitään kiirettä tämän pentueen kanssa, vaikka joskus tulevana kuukautena ..? Jos saisin tänä aikana kisailtua muita koiria vähän pois alta. ;)
and we talk about stupid things like feelings and men
-
Apila
- Le-ppä-ker-ttu
- Viestit: 188
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 2:26 am
- Viesti:
Re: 4 Laps Clover, kolmas shelttipentue - kaikki varattu
Joo syyskuu on mullakin ajatuksissa :) Eli Jos nyt tehtäisiin niin että Ollista tulee tän pentueen isä ja Curry menee Janinalle ja tuo viiminen pentu menee Viukille :D Hohhoh :D
// Nyt Olli on paimennusvalio :)
// Nyt Olli on paimennusvalio :)
4 Laps Clover - shetlanninlammaskoiria
Kisakeskus Wednesday (tauolla)
Kisakeskus Wednesday (tauolla)
-
noel
- Lassien tassuhiki
- Viestit: 3477
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:13 pm
Re: 4 Laps Clover, kolmas shelttipentue - kaikki varattu
Ens kerralla olis jooko kiva kuulla näistä pentueista, oon vaan tosi huonomuistinen jos oot tästä pentueesta joskus postannut :D Tää on kyllä ihan ok nyt, kivan isukin oot hommannut! Ottaisin itekin pennun, muttei nyt noita shelttejä enää Kiipelissässä ookkaan.
Onnea pentueen johdosta! :)
Onnea pentueen johdosta! :)
-
Apila
- Le-ppä-ker-ttu
- Viestit: 188
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 2:26 am
- Viesti:
Re: 4 Laps Clover, kolmas shelttipentue - kaikki varattu
Ömm, enkö mä sulle sanonu? Voi olla että en kun Kiipelissä on lopettanut (?), siis ainakin sheltit, Ollin kasvattajan kaa oon ainaki puhunu :D
// Ja kiva ja hyvä kun (taas) käy sulle silti 8D
// Ja kiva ja hyvä kun (taas) käy sulle silti 8D
4 Laps Clover - shetlanninlammaskoiria
Kisakeskus Wednesday (tauolla)
Kisakeskus Wednesday (tauolla)
-
Viuki
- Syvällistä
- Viestit: 636
- Liittynyt: La Kesä 14, 2008 9:30 am
Re: 4 Laps Clover, kolmas shelttipentue - kaikki varattu
Oijoi, Julia emäksi! Mulla olis just passelit merle- ja trikkinartun ja trikkiuroksen kuvat. Syntymäajaksi mulle kävisi syys-lokakuu(koeviikot, huokaus), ei todellakaan mitään hoppua :)
-
Apila
- Le-ppä-ker-ttu
- Viestit: 188
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 2:26 am
- Viesti:
Re: 4 Laps Clover, kolmas shelttipentue - kaikki varattu
Montas pentua sä oot oikein hankkimassa sitten? :DD Julia ois kyllä ihan varteenotettava vaihtoehto, mutta sillä ei oo vielä mikään kiire joten katotaan ^^
4 Laps Clover - shetlanninlammaskoiria
Kisakeskus Wednesday (tauolla)
Kisakeskus Wednesday (tauolla)