Tarjoan jalostukseen lapinkoiranarttua
- Roosa
- Nakkisotilas
Tarjoan jalostukseen lapinkoiranarttua
Tarjoaisin siis jalostukseen sopivalle urokselle omaa narttuani Wilmaa, virallisemmin Keijuniityn Macigal Butterflytä. Itselläni ei ole aikomusta narttua käyttää jalostukseen, mutta jos jollakin toisella on käyttöä lapparinartulle, tässä olisi yksi vaihtoehto. Meriittilistaa Wilmalle on kertynyt BH RH-E vKTV JK2 HK2 TK1 vFBV vPVA, paimenvaliota ei olla vielä lisätty listaan. Käyttövalion arvoa yritetään saalistaa vielä, yksi ykköstulos puuttuu. Uroksella täytyy löytyä myös edes jokunen meriitti, ainakin BH täytyy olla suoritettuna. Niinkuin aiemmin jo kerroinkin että en itse Wilmaa käytä jalostukseen, toivoisin silti että sillä yhdet pennut teetettäisiin, vaikka sitten toisen kennelin nimen alle. Jos siis jollakulla on uros vailla neitoa, Wilma tarjoutuu ehdolle.
-
- Floodari
Re: Tarjoan jalostukseen lapinkoiranarttua
Mä voisin hei olla kiinnostunut! =) Mulla ois aika mukavasti kisannut Tahto, jolle olen miettinyt pentuetta joulun tienoille. Tavoitteena meillä ois pentuetta ennen vielä vPVA, vFIN KVA, vAVA ja vKTV -arvot. Kuvat myös menevät vielä vaihtoon, ja käydään koittamassa onneamme näyttelyissä. Tästä yhdistelmästä voisi myös tulla aika mukavia jalostuskoiria tulevaisuuteen =) Breathtakingin nimen alle en tosin pentuetta teettäisi, vaan vielä kesken olevaan kenneliini Viehkaan. Wilma vaikuttaisi oikein hyvältä nartulta meidän poitsulle (:
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
- Roosa
- Nakkisotilas
Joo Tahto kuulostaa tosi hyvältä isukilta. Kisailen nyt Wilmaa käyttövalioksi vielä ja toivottavasti saataisiin jouluksi pieniä lappalaispalleroita :)
-
- Floodari
Hyvä että Tahto kelpaa =) Mut joo, jutskataan asiasta yksärillä vielä kun on ajankohtaisempaa :D
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.