Eluria

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Bee
Nostaa rautaa
Viesti:

Re: Scene Action on nyt Eluria

Viesti Kirjoittaja Bee »

Eluria on nimenä.. ihan kiva. Ei sen erikoisempi muttei huonokaan. Tykkään kyllä enemmän kuin Scene Actionista. Eluria on selkeämpi ja helpompi muistaa 8)

Ulkoasu on taattua Kirsi-laatua :D Siis aivan mahtava! Upea otsikko kiinnittää heti katseen. Hyvin valittu fontti ja tuo "hohde" sopii mainiosti korostukseksi. Kuvat ovat kivasti muokattuja ja kauniin sinisävyisiä. Pyöreät muodot tuovat oman lisänsä kokonaisuuteen! Ulkoasussa on ihana tunnelma, joka tuo mieleen kirkkaan talviyön ja huskyvaljakon. Ulkka ei voisi siis paremmin kuvastaa kasvatusrotua! Linkeistä pidän myös kovasti, tuo taustalle ilmestyvä kuvio on rakkaus<3 Ainut miinus tuleekin tekstikentästä. Mun mielestä valkoinen sopisi tuohon puolet paremmin, mutta makunsa kullakin. Jäinkin toiveikkaana odottelemaan, että valkoinen tekstikenttä latautuisi, mutta sitten tajusin ettei niin tapahtuisi. Tuo otsikkokuva katkeaa vähän kuin seinään, ulkka olisi paljon sulavampi jos tekstikenttä olisi valkoinen + muutamia brusheja joukossa.

Teksteistä mulla ole sen kummempaa sanottavaa, peruspaketti :D Koristekuvat siellä täällä sekä oranssit otsikot toimivat piristysruiskeena muuten aika tummassa ulkoasussa. Koirien sivut kivan selkeät, kisakalentereihin rakastuin! Tykkään kovasti kokonaisuudesta, jota tumma tekstikenttä tosin hieman latistaa.
but i'm lost, crushed, cold and confused

[/size]
Kirsi
Höpsö veitikka

Re: Scene Action on nyt Eluria

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

No apua, mun mielestä valkonen tekstikenttä olisi aivan järkyttävä :DD Saatte nyt kestää ton harmaan! Mutta kiitos kuitenkin tosi paljon kommentista.
Vastaa Viestiin