Hillfield E (pitkäkarvainen collie) varaajat!

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Avatar
Lania
Kanada
Viestit: 1554
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:15 am
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Hillfield E (pitkäkarvainen collie) varaajat!

Viesti Kirjoittaja Lania »

Hillfieldissä siis taas haikaroiden aikaa. Pentuja luvassa mahdollisesti jo ensikuulle, riippuu kuinka varaajia löytyy ja kuinka vanhempien tarvittavat tulokset saadaan kasaan. Tällä kertaa vuorossa pitkäkarvaiset colliet. Pentueeseen otetaan enintään 3 varaajaa.

Emänä oma narttuni,
BH Hk3 Jk1 SchH1 vFIN KVA Tk4 vFIN TVA VAVA VPVA VKTV VFBV vLT & vLUX & vBEL & vFIN & vDK MVA vLUXW-09 WolfTame's Thesis Work.
Teye on hyvin pärjännyt kisaurallaan ja onkin haalinut itselleen agilityvalion, paimennusvalion, tottelevaisuusvalion, palveluskoiravalion, koiratanssivalion sekä flyballvalion arvot. Näiden lisäksi siltä löytyy kaksi MEKUMAa maastoesteistä sekä hyväksytty vesipelastuksen soveltuvuuskoe. Näyttelyistä Teyellä on 7xSERT ja 2xCACIB sekä yksi voittajatitteli.

Isäksi olemme valinneet Fannin uroksen,
BH Jk3 Hk2 Tk3 VPVA VFBV VAVA WolfTame's Lost In Love.
Luka on myöskin valioitunut agilitystä, paimennuksesta, koiratanssista sekä flyballista. Lukalle olisi tavoitteena saada tottelevaisuudesta vielä yksi I-palkinto EVL-luokasta, jotta se valioituisi. Näiden lisäksi Lukalta löytyy palveluskoiralajeista tuloksia hausta sekä jäljestä, maastoesteissä se kisaa VOI-luokassa sekä vesipelastuksesta löytyy hyväksytty soveltuvuuskoe.

Kummaltakaan vanhemmista ei löydy aikaisempia pentueita.

Pennuille haluamme aktiiviset ja mielellään pysyvät kodit, joten olisi hyvä että miettisit tarkkaan onko sinulla varmasti aikaa ja tilaa uudelle aktiviteettiä tarvitsevalle pennulle. Kasvatusperiaatteistamme voit lukea lisää täältä.
Jos kiinnostuit, voit laittaa viestiä alle, olisi hyvä tietää minne pentu pääsisi, nähdä hieman sivu,- ja kisanäyttöä sekä kuulla tulevaisuudensuunnitelmista.

Meillä on myöskin antaa kuvia pennuille, joko blue merlejä tai tricoloureja voi tähän pentueeseen syntyä.
Joten jos kuvapulaa löytyy, meiltä voi kuvia kysellä.

VARAAJAT [3/3]
Lania ja Mimmu - narttu - Hillfield Endless Wire
Fanni - narttu - Hillfield Envious Attack
iittala - narttu - Hillfield Edge Joint
Kuva
  • your my lucky ace
  • .............................................................
    Vuoden Pokaalikahmija 2016
    Vuoden Pokaalikahmija & aktiivikasvattaja 2015
Pataposki
Kanada
Viestit: 1559
Liittynyt: Ti Kesä 30, 2009 5:06 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hillfield E (pitkäkarvainen collie)

Viesti Kirjoittaja Pataposki »

nääh, tää on ihmisrääkkäystä, mäkin tahron! :< //

No jos mäkin kokeilisin onneani? Ensiksi kin, olen jo pitkään ollut kiinnostunut colliesta, mutta vasta nyt paripäivää sitten suunnittelin beagle kennelini rinnalle Hubalosin, jossa kasvatetaan käyttölinjaisia, mutta rodun omaisia lyhyt-, ja pitkäkarvaisia collieta. Koira kantanikin on vielä niin vähäinen, lukemaltaan kolme, eli kolmen koiran koplaan mahtuisi varmasti vielä aktiiviseen kisatukseen yksi pehkoneito. Kilpailisimme muunmuoassa paimennuksessa, pk-lajeissa, BH- koe suoritettaisiin, agilityssäkin käytäisiin, sekä tokossa (myös näyttelyt kuuluvat asiaan!). Myös muihin saatettaisiin silloin tällöin piipahtaa, mikäli tilaa on, ja inspiraatiota. Mutta päälajit ovat kuitenkin juurimainitut lajit.

Tyttönen siis pääsisi asustelemaan vasta valmistuvaan Hubalos nimiseen kenneliin, joka painoittaa toimintansa mm. koirien terveyden ylläpitämiseen, aktiiviseen kisautukseen ja kisojen järjestelemiseen. Hubalosissa asutaa tällä hetkellä yksi nahkaneito, joten ainakin kaveri tylleröllä olisi, ja naapurikennelissä tietysti olisi tuo meirän herrasväki, kaksi komeaa beaglea. Mitään näyttöä minulla ei ole vielä antaa, koska sivut eivät ole vielä valmiit (ulkoasua vailla), enkä ole päässyt vielä kilpailemaan kesäloman vuoksi koska olin iskälläni enkä siellä pääse usein koneelle, mutta voisin taata Hillfield neitokaiselle hyvin monipuolisesti aktiivisen ja ehdottomasti pysyvän kodin!

mikäli minulle kakara annetaan niin nimeksi tulisi vaikkapa tuo Hillfield Edge Joint, ja sukupuoleksi narttu.
Fanni
Nostaa rautaa
Viestit: 963
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:17 am
Viesti:

Re: Hillfield E (pitkäkarvainen collie)

Viesti Kirjoittaja Fanni »

Mä vaihdoin nyt Lukan kuvat, niin kuin eilen mesessä mainitsinkin. Toivottavasti näillä tulisi parempaa menestystä kuin edellisillä. :) Lukan puuttuvat näyttelytulokset johtuvat siis siitä, ettei vaihdetuilla kuvilla ehtinyt tulla minkäänlaisia tuloksia, mikäli joku tätä ihmettelee.
  • And you thought the world might end if you just looked the other way
[/size][/color]
Avatar
Lania
Kanada
Viestit: 1554
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:15 am
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Hillfield E (pitkäkarvainen collie)

Viesti Kirjoittaja Lania »

^^ Eiköhän iittalallekin pentu lähde :). Varaukset ovat nyt sitten täynnä, kuinka nopsaan teille sitten sopisi että pennut syntyisivät?
Kuva
  • your my lucky ace
  • .............................................................
    Vuoden Pokaalikahmija 2016
    Vuoden Pokaalikahmija & aktiivikasvattaja 2015
Pataposki
Kanada
Viestit: 1559
Liittynyt: Ti Kesä 30, 2009 5:06 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hillfield E (pitkäkarvainen collie)

Viesti Kirjoittaja Pataposki »

Minulle sopisi vaikkapa jo tässä kuussa, kun kennelin sivutkin on jo lähes valmiit. Saisinko mä muuten teiltä ne kuvat, vai käykö tämän nartun kuvat?// Jepulis.
Avatar
Lania
Kanada
Viestit: 1554
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:15 am
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Hillfield E (pitkäkarvainen collie)

Viesti Kirjoittaja Lania »

^ Meiltä kyllä voi saada myös kuvat :). Voin tänään myöhemmin laittaa näytille narttujen kuvia jos sieltä sattuisi löytymään joku josta pitäisit.
Syntymäajaksi pohdimme Fannin kanssa niin, että kunhan Luka saa viimeisen I-palkintonsa tokosta valioituakseen, niin pennut voivat syntyä. Sitä odotellessa siis vielä :).
Kuva
  • your my lucky ace
  • .............................................................
    Vuoden Pokaalikahmija 2016
    Vuoden Pokaalikahmija & aktiivikasvattaja 2015
Pataposki
Kanada
Viestit: 1559
Liittynyt: Ti Kesä 30, 2009 5:06 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hillfield E (pitkäkarvainen collie)

Viesti Kirjoittaja Pataposki »

Minulla olisi jo sivut valmiina, syntymäaika on vähän väärässä joo.. :D
Avatar
Lania
Kanada
Viestit: 1554
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:15 am
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Hillfield E (pitkäkarvainen collie)

Viesti Kirjoittaja Lania »

^ Hienoa, kiitoksia paljon sivuista iittala! :) Tässä olisi nyt kaksi blue merle narttua, jos miellyttää jompikumpi niin saat ottaa käyttöösi :).

Narttu 1
1, 2, 3, 4, 5

Narttu 2
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Kuva
  • your my lucky ace
  • .............................................................
    Vuoden Pokaalikahmija 2016
    Vuoden Pokaalikahmija & aktiivikasvattaja 2015
Pataposki
Kanada
Viestit: 1559
Liittynyt: Ti Kesä 30, 2009 5:06 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hillfield E (pitkäkarvainen collie)

Viesti Kirjoittaja Pataposki »

tokan kuvat miellyttävät, onko kyseessä junnu, nuori vai avo? (:
Avatar
Lania
Kanada
Viestit: 1554
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:15 am
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Hillfield E (pitkäkarvainen collie)

Viesti Kirjoittaja Lania »

^ Junnuissa menisi :).
Kuva
  • your my lucky ace
  • .............................................................
    Vuoden Pokaalikahmija 2016
    Vuoden Pokaalikahmija & aktiivikasvattaja 2015
Pataposki
Kanada
Viestit: 1559
Liittynyt: Ti Kesä 30, 2009 5:06 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hillfield E (pitkäkarvainen collie)

Viesti Kirjoittaja Pataposki »

Kiva, mitäs laitan copyiksi?
Fanni
Nostaa rautaa
Viestit: 963
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:17 am
Viesti:

Re: Hillfield E (pitkäkarvainen collie)

Viesti Kirjoittaja Fanni »

^^ & ^
Melody on kylläkin pentu, mutta kaippa se junnuissa juuri ja juuri menisi. :') Tosin parempaa menestystä voisi saada pentuluokassa, sen verran nuoren oloinen kuitenkin vielä on. /OT

Multa saat sivuja sitten kun ollaan katsottu ne kuvat ja jaksan noita itse ottamianikin muokkailla. (:

// Jeps, kyl mä arvelinkin että tiedät, mutta mainitsin varmuudeksi. Melody on kyllä tosi nätti :) Mutta kiva jos katselet kuvia vielä tänään, niin saan sitten sivut pian esille.
  • And you thought the world might end if you just looked the other way
[/size][/color]
Avatar
Lania
Kanada
Viestit: 1554
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:15 am
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Hillfield E (pitkäkarvainen collie)

Viesti Kirjoittaja Lania »

^ Juu, tietoinen olin että koira kisasi PEKissä, mutta kyllä se junnuissa varmaan taitaisi juuri ja juuri mennä (: Mutta tietty sinne PEK'iinkin sen voi sitten laittaa. Niin ja copyihin voit laittaa Sanna J. ja linkki sähköpostiin sanna.jarvinen@voltagen.org :).

Juu ja kattelen niitä kuvia sullekin sitten tänään ja pistelen vaikka mesen kautta sitten :).
Kuva
  • your my lucky ace
  • .............................................................
    Vuoden Pokaalikahmija 2016
    Vuoden Pokaalikahmija & aktiivikasvattaja 2015
Pataposki
Kanada
Viestit: 1559
Liittynyt: Ti Kesä 30, 2009 5:06 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hillfield E (pitkäkarvainen collie)

Viesti Kirjoittaja Pataposki »

Joops (:
Narya
Höpsö veitikka
Viestit: 5836
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:04 am
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Hillfield E (pitkäkarvainen collie)

Viesti Kirjoittaja Narya »

^^
Mä en kyllä laittaisi vielä junnuksi, tuo peräkin on vielä niin kakara, että huh. :mrgreen: Pentuluokassa sitä vastoin kyllä saattais menestyä. :)

Lania (& Mimmu), onko teillä koska suunnitteilla/ylipäätään suunnitteilla pentuetta tuolle Ksenalle (Lopodan Highcaton Line)? Aivan ihana narttu, olisin tosi mielissäni, jos saisin joskus mahdollisesti kys. koiran jälkeläisen. :)
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Vastaa Viestiin