Tinworth

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Kirsi
Höpsö veitikka

Tinworth

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

... tittidii, Kirsillä on jälleen uusi kennel! ("TAAS??!!!") Ei, ei tarvitse repiä pelihousujanne (vaikka mitäpä te mun kennelmäärästä välittäisittekään), eihän mulla koiria lisää tule :D Tai no okei, meinasin mä yhden uroksen hankkia (=tuoda).

Eli siis. Halusin Rainvalleysta jälleen saman rodun laumat pois, ja tällä kertaa ne olivat belgit ja pk colliet. Koirien sivujen osoitteet eivät muuttuneet, koska minä haluan pitää kaikki koirani yhdellä sivulla - pääsee helpommalla päivittäessä tällä laumalla (eikä tarvitse infota kasvattajillekaan uusista sivuista). Ja koska kaikki belgini kuuluu suosikki koiriini ja varmaan tulen kaikkia käyttämään joskus myös jalostukseen, niin ajattelin, että enköhän tee niille oman kennelin ympärille. Pk colliet pääsivät myös mukaan, niitäkin kun mulla tuntuu olevan aina.

Tätä olen siis koko päivän tehnyt, tervetuloa Tinworthiin!

Jos kasvatat belgejä ja/tai pk collieita, eikä kenneliäsi ole vielä Muuta -sivun linkkilistassa, ilmoita se sinne tällä koodilla tähän topiciin:

Koodi: Valitse kaikki

<td><a href="KENNELIN OSOITE" target="blank_">KENNELIN NIMI</a> (KASVATUSRODUT) </td>
Wolfie
Höpsö veitikka

Re: Tinworth

Viesti Kirjoittaja Wolfie »

No niin. Ilmeisesti sen nimen miettiminen päänsä puhki tuotti tulosta, tämä on niin kirsimäinen nimi, sopii musta tosi hyvin kasvatusrodulle, olematta kuitenkaan liian kova tai pehmeä.

No mutta, tekstit ovat hyvin asialliset ja niitä on ihan riittävästi joka sivulla. Koirien sivut ovat siistit. Sitten pakko sanoa, että toi leiska on aivan ihana. Huomaa sun käsialaksesi, muttei kuitenkaan toista muita sun tekeleitäsi, vaan on tosi persoonallinen. Sopii hyvin tähän vuodenaikaan, vaikka syksyllä ja talvella toi saattaa näyttää mielenkiintoiselta, sillä toi vaikuttaa just sellaselta kesä - kevät - alkusyksy leiskalta, mutta ei se mua ainakaan haittaa, kiva vaa että on jotain muutaki talvisin ja syksysin ku jotain ruskeita ja tummia leiskoja. Tervuerenin silmiä jää tuijottamaan, sillä niissä on sitä jotain, mikä aiheuttaa sellaisen lukittautumisen sen katseeseen :D. Mutta joo, jälleen kerran oikein onnistunut kenneli.

//:----D
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
Kirsi
Höpsö veitikka

Re: Tinworth

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Kiitos sulle tosi paljon! Talvi kaipaa pirteyttä, joten mikäs nyt tossa :D Mutta tosin kun kyseessä on mun kenneli, niin tuskin tuo talveen asti tuolla on.
Vastaa Viestiin