Lukkoon
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Lukkoon
Hellou 8) Tarjoan kotia Tinworthista pitkäkarvainen collie nartulle. Mulla on kuvat valmiina (1 2 3 4 5 6) ja niissä on merle värinen tyttö, joten koiran täytyy saada olla sen värinen. Paljoa kisautusta en lupaa, mutta palveluksessa (näyttö) sitäkin enemmän. Paimennusta totta kai myös, mutta mulla on se ongelma, että ehdin paimenkisoihin mukaan niin harvoin :D Joten valious siinä saattaapi kestää jonkun aikaa, vaikka tavoitteena tietysti onkin.
Olen myös teettämässä pennut joskus tulevaisuudessa riittävien tulosten jälkeen, joten se täytyy ottaa myös huomioon. Pentueeni on kuitenkin aina pieniä, 2-4 koiraa ja usein myös evm. uros isänä, joten yli viiden pennun pentueita yleisellä suvulla on turha pelätä.
Syntymävuodella ei ole silleen väliä, mutta mielummin nuori. Kisautus saa olla aloitettu, mutta mielummin pk- ja paimennus -kalenterit suht tyhjinä. Mutta jos on toko, agility, koiratanssi, ym. valio, niin ei haittaa mitään :)
Toivottavasti joltain löytyy! Itse olen suht nirso nimen kanssa, joten en välttämättä ota heti ensimmäistä tarjottua - jos sitäkään siis tulee. Sukua saisi olla myös sen verran, että edes jompikumpi vanhemmista on ollut/on virtuaalimaailmassa. Joten tällä kertaa en hae ihan evm. sukuista koiraa, sellaisen kun voisin tehdä helposti itsekin.
Olen myös teettämässä pennut joskus tulevaisuudessa riittävien tulosten jälkeen, joten se täytyy ottaa myös huomioon. Pentueeni on kuitenkin aina pieniä, 2-4 koiraa ja usein myös evm. uros isänä, joten yli viiden pennun pentueita yleisellä suvulla on turha pelätä.
Syntymävuodella ei ole silleen väliä, mutta mielummin nuori. Kisautus saa olla aloitettu, mutta mielummin pk- ja paimennus -kalenterit suht tyhjinä. Mutta jos on toko, agility, koiratanssi, ym. valio, niin ei haittaa mitään :)
Toivottavasti joltain löytyy! Itse olen suht nirso nimen kanssa, joten en välttämättä ota heti ensimmäistä tarjottua - jos sitäkään siis tulee. Sukua saisi olla myös sen verran, että edes jompikumpi vanhemmista on ollut/on virtuaalimaailmassa. Joten tällä kertaa en hae ihan evm. sukuista koiraa, sellaisen kun voisin tehdä helposti itsekin.
- Carlyon
- Analysaattori
- Viesti:
Re: O: Cpkn
Kaivelin jotain ikivanhaa kenneliäni ja sieltä sattui löytymään Pikkuhiipan Dolito. Dotin kanssa ei ole kisattu ainoassakaan virallisessa kisassa, joten kaiken pystyy aloittamaan puhtaalta pöydältä. Tyttö on myös kokonaan suvultaan evm. joten suvun voi keksiä kokonaan uudestaan. Myös syntymäajan ja kutsumanimen voi muuttaa mieleiseksi. Tulevaisuuden suhteen en aseta mitään vaatimuksia kisaamisenkaan kuin jalostuksenkaan suhteen. Voit käyttää Dotia vaikka muutamaankin pentueeseen, mikäli itse haluat. En nyt tiedä onko tämä koira yhtään mieluinen, mutta ajattelin kuitenkin edes näyttää.
There are nights when the wolves are silent and only the moon howls.
- Kirsi
- Höpsö veitikka
En mä kyllä taida ottaa, koska tuo on periaatteessa sama kuin keksisin vain evm. koiran vain sillä erolla, että saisin mieluisamman nimen :D Muuten kyllä, mutta haen tällä kertaa ihan kasvattia, jolla on ollut/on olemassa edes jompi kumpi vanhempi.
-
Mona
- Kriisissä
- Viesti:
Mikä on nuori?
. Mulla on Point Out-kasvatteja, mutta ne on kyllä syntyneet 2005. Eli oikeastaan muumioituneita :d
SUSILAPSI.NET
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Ei se ole niin nuukaa, jos ne on muuten kivoja :--D Kirjotas vähän lisää!
-
Mona
- Kriisissä
- Viesti:
Point Outin B-pentueessa (synt. 10.2.05) on kaksi narttua, Blueberry Shake ja Butterfly Wings, jotka molemmat ovat vapaana. Lisäksi pentueessa on kaksi urosta, Balóo ja Broken Inside.
Point Out Balóolla (BH Hk3 vFIN KVA vPVA vKANS FIN MVA vEEW-05, vEUV-05, vCAW-06, vLUXW-06) on yksi pentue WolfTamessa (C-pentue), ja siitä pentueesta yhdellä koiralla on samoten WT:ssä yksi pentue. Balóo oli ensin mulla, lopun elämäänsä Lottiella.
Point Out Broken Inside (BH, Hk3, Jk1, vFIN KVA, vPVA, vMULTI MVA) oli Lilianilla Kastehelmessä. Roki oli isänä Kastehelmen B-pentueessa.
Isä on Vantun kasvattama Hiisivuoren Farewell (blue merle) ja emä Hubblen kasvattama Loquent Aint She Sweet, joka oli minun ensimmäinen pk collieni. Rokin sivulla näkyy paremmin suku.
Point Out Balóolla (BH Hk3 vFIN KVA vPVA vKANS FIN MVA vEEW-05, vEUV-05, vCAW-06, vLUXW-06) on yksi pentue WolfTamessa (C-pentue), ja siitä pentueesta yhdellä koiralla on samoten WT:ssä yksi pentue. Balóo oli ensin mulla, lopun elämäänsä Lottiella.
Point Out Broken Inside (BH, Hk3, Jk1, vFIN KVA, vPVA, vMULTI MVA) oli Lilianilla Kastehelmessä. Roki oli isänä Kastehelmen B-pentueessa.
Isä on Vantun kasvattama Hiisivuoren Farewell (blue merle) ja emä Hubblen kasvattama Loquent Aint She Sweet, joka oli minun ensimmäinen pk collieni. Rokin sivulla näkyy paremmin suku.
SUSILAPSI.NET
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Blueberry Shake kelpaisi mulle mainiosti! Täytyy vaan vielä varmistaa, että eihän pienellä pentueella tulevaisuudessa ole mitään haittaa?
-
Mona
- Kriisissä
- Viesti:
Voi kun kiva! On jäänyt harmittamaan, että silloin kauan sitten noi neidit menivät surkeille omistajille :). Joo ei haittaa pätkääkään jalostuskäyttö, siitä vaan.
SUSILAPSI.NET
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Blueberry Shaken, alias Blancan sivut nyt täällä :)
// Vaihdoin kuvat, koska Jerryllä oli kuvia samasta koirasta jo käytössä.
// Vaihdoin kuvat, koska Jerryllä oli kuvia samasta koirasta jo käytössä.
- Carlyon
- Analysaattori
- Viesti:
Selvä juttu. :)Kirsi kirjoitti:En mä kyllä taida ottaa, koska tuo on periaatteessa sama kuin keksisin vain evm. koiran vain sillä erolla, että saisin mieluisamman nimen :D Muuten kyllä, mutta haen tällä kertaa ihan kasvattia, jolla on ollut/on olemassa edes jompi kumpi vanhempi.
There are nights when the wolves are silent and only the moon howls.
-
Mona
- Kriisissä
- Viesti:
Kiitos sivuista, erittäin kaunis koira kuvissa! :)
SUSILAPSI.NET
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Niin mustakin :) Tämän topsan voikin nyt lukottaa.