IW havannankoiria. Syntyvät 16.08. !

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Vinta
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1106
Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: IW havannankoiria. Syntyvät 16.08. !

Viesti Kirjoittaja Vinta »

Fine
Noilla kuvilla ei kyllä näyttelyissä pärjää..
Entinen Varga

Chirana & Illusian
Shiroi
Toistolla tehoa
Viestit: 721
Liittynyt: Ma Tammi 12, 2009 7:28 pm

Re: IW havannankoiria. Syntyvät 16.08. !

Viesti Kirjoittaja Shiroi »

Sori kun kesti näiden kanssa! Veetin sivut, noi kuvat on nyt niinku NUO ikäsen. Sain tuon uuden kennelin koodaukset nopeampaa kun luulin, joten herra meni nyt suoraa Just Futureen. Mitäs mieltä on kasvattaja? :D
Vinta
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1106
Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: IW havannankoiria. Syntyvät 16.08. !

Viesti Kirjoittaja Vinta »

Shiroi
Hienot on sivut ja kuvakin riittävä. Kiitos ! :)
Entinen Varga

Chirana & Illusian
Vinta
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1106
Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: IW havannankoiria. Syntyvät 16.08. !

Viesti Kirjoittaja Vinta »

Siru
Sivut kiitos !
Entinen Varga

Chirana & Illusian
Vastaa Viestiin