Fine
Noilla kuvilla ei kyllä näyttelyissä pärjää..
IW havannankoiria. Syntyvät 16.08. !
-
Vinta
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viestit: 1106
- Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
- Paikkakunta: Tampere
-
Shiroi
- Toistolla tehoa
- Viestit: 721
- Liittynyt: Ma Tammi 12, 2009 7:28 pm
Re: IW havannankoiria. Syntyvät 16.08. !
Sori kun kesti näiden kanssa! Veetin sivut, noi kuvat on nyt niinku NUO ikäsen. Sain tuon uuden kennelin koodaukset nopeampaa kun luulin, joten herra meni nyt suoraa Just Futureen. Mitäs mieltä on kasvattaja? :D
-
Vinta
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viestit: 1106
- Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
- Paikkakunta: Tampere
Re: IW havannankoiria. Syntyvät 16.08. !
Shiroi
Hienot on sivut ja kuvakin riittävä. Kiitos ! :)
Hienot on sivut ja kuvakin riittävä. Kiitos ! :)
-
Vinta
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viestit: 1106
- Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
- Paikkakunta: Tampere