Saksanpaimenkoiria laatusuvusta -- SYNT.PV 30.09.

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Narya
Höpsö veitikka
Viestit: 5836
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:04 am
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Saksanpaimenkoiria laatusuvusta -- SYNT.PV 30.09.

Viesti Kirjoittaja Narya »

    • --saksanpaimenkoiria--
Suunnitteilla saksanpaimenkoiravauvoja ála Pehko och jannsu.

vanhemmat
emä: BH Jk2 Hk3 RH-E RH-F A Tk4 VFIN KVA VPVA VKTV VFIN TVA VAVA LT & EST & GER & DK MVA vjLUXW-09 vjLTW-09 vjGERW-09 (+ 7 x SERT) Trin Taz Electric Shock -- yhteisomistusnarttumme
neljä polvea virtuaalikoirasukua (mm. Hukkaharjan, Elite's, Fimera's...) & showdog -koiria isän puolelta , seitsemän polvea virtuaalikoirasukua äidin puolelta (mm. Kukkaniityn, KG's (nyk. Gendarme's), Hukkaharjan, White Horse's, Stristar's, Kultapisaran...)

isä: BH SchH3 RH-E RH-F B RH-FL A RH-T A RH-W A vFIN KVA vAVA vLUXW-09 (+ 9 x SERT & 3 x CACIB) Gendarme's Discontinua -- om. Hayano
yksi polvi virtuaalisukua, muuten evm. Erittäin hyväluonteinen, menestynyt ja tasapainoisen liioittelemattomasti rakentunut uros.

Shokilla ei ole aiempia pentueita, mutta sen sisarella on jälkikasvua kolmen pennun verran, joiden jalostuskäytöstä en ole vielä aivan selvillä.

info
Pentue syntyy kennelnimettömänä (vrt. esim. Pehkon aiempi englanninsetteripentue --->), sillä jannsu ei tällä hetkellä omista virtuaalikenneliä ja Haltiapolun kasvattajanimen alle syntyvät pentueet ovat vain siperianhuskyja. Tästä huolimatta pennun myyntiehdot ovat samat kuin Haltiapolussakin (tosin hieman joustavammat), joten toivoisinkin kaikkien pentua haluavien lukevan ensiksi myyntiehdot. Syntyvät pennut ovat meille rakkaita, joten haluamme kuulla niistä samalla tavalla, kuin kuka tahansa kasvattaja. Esittelethän pentua pyytäessäsi toimintaasi ja kenneliäsi mahdollisimman laajasti. Olen myös halukas kuulemaan tulevista suunnitelmista kasvattini kanssa. Jos sinulta löytyy kuvat, nekin olisi mukava nähdä.

varaukset
Pentuja on varattavissa ja niiden syntymäajankohta määräytyy halukkaiden toivomusten mukaan, sillä Shokki on kisautukseltaan valmis. Varaajia otetaan kolme-neljä, kysynnästä riippuen. nimet
Valitse allaolevasta listasta pennulesi nimi ja liitä sen perään to KENNELNIMI/OMA NIMESI, eli esim: Xtra Barking GSD to HighWish tai Xtra Xtreme GSD to Shagan. Yritin keksiä nimiteemaksi jotain koirien perinteistä käyttäytymistä kuvaavia sanoja lisäämällä niihin vielä piristykseksi sanan Xtra ja lyhenteen GSD (= German Shepherd Dog).
  • Xtra Running GSD
    Xtra Jumping GSD
    Xtra Barking GSD
    Xtra Climbing GSD
    Xtra Sleepy GSD to Shagan
    Xtra Yawning GSD to Kk
    Xtra Digging GSD
    Xtra Xtreme GSD to HighWish
    Xtra ... keksi itse!
Toivottavasti kiinnostusta löytyy! (:
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Narya
Höpsö veitikka
Viestit: 5836
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:04 am
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Saksanpaimenkoiralapsia laadukkaasta suvusta!

Viesti Kirjoittaja Narya »

Ylös!

Shokin puoliso on nyt varmistunut! :) Tiedot löytyvät aloitusviestistä.

Eikö todellakaan löydy ketään kiinnostunutta?
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Mona
Kriisissä
Viestit: 871
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 4:51 pm
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Saksanpaimenkoiralapsia laadukkaasta suvusta!

Viesti Kirjoittaja Mona »

No esim. mua olisi voinut kiinnostaa, mutta Endless Romancella on juuri nyt samaan aikaan pentue, ja muutenkin pitkähkön tauon jälkeen sakemanneja tunkee joka tuutista ;D.
SUSILAPSI.NET
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
Narya
Höpsö veitikka
Viestit: 5836
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:04 am
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Saksanpaimenkoiralapsia laadukkaasta suvusta!

Viesti Kirjoittaja Narya »

^
Joo tuli huomattua, että näitä on nyt sit vaihteen vuoksi tulossa peräti kolme pentueellista samoihin aikoihin, mutta eihän sen pitäis estää muiden suunnitelmia. ;) Jos ei heti varaajia tuu niin sitten vaan odotellaan.

Mutta jos sulta löytyy vähäisintäkään kiinnostusta edes myöhemmässä vaiheessa, niin sulle kyllä lähtis pentu. :)
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
manna
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viestit: 525
Liittynyt: Ma Loka 06, 2008 7:33 am

Re: Saksanpaimenkoiralapsia laadukkaasta suvusta!

Viesti Kirjoittaja manna »

ei saa kiusata >: tää olis niin huippupentue mutta aika kauhean tiukilla. no kattelen jos jossain vaiheessa liikenee aikaa (:
  • elämä vie, elämä tuo
      • ensin kädestä syö, sit sielusta juo
[/size]
Narya
Höpsö veitikka
Viestit: 5836
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:04 am
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Saksanpaimenkoiralapsia laadukkaasta suvusta!

Viesti Kirjoittaja Narya »

^
Kyllä kotoo löytyy aina tilaa pienelle sakumaanikolle. :) Enkä vaadi mitään himokisautusta, kisailun voi aloittaa ihan rauhallisesti aluksi ja sitkun on alemmissa luokissa enemmän tilaa niin sitten sinne... ;)
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Narya
Höpsö veitikka
Viestit: 5836
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:04 am
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Saksanpaimenkoiralapsia laadukkaasta suvusta!

Viesti Kirjoittaja Narya »

Ylös, jospa tänään saatais ees joku kiinnostunut!
(toivossa on erittäin hyvä elää...)
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
smoothtar
Nakkisotilas
Viestit: 207
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 8:28 am

Re: Saksanpaimenkoiralapsia laadukkaasta suvusta!

Viesti Kirjoittaja smoothtar »

Mua kiinnostaisi urospentu. Tulisi asumaan Wreath'siin aluksi, mutta muuttaisi sieltä toiseen kenneliini joka on nyt rakenteilla vasta... Tämä tuleva kennel kasvattaisi juuri sakemanneja.

Pentu saisi rakastavan kodin ja mitään superaktiivista kilpailua en hälle pystyisi tarjoamaan, mutta ei hänestä pelkkää vahtiakaan tulisi vaan pääsisi kilpailemaan pk-puolelle että paimennukseen, sekä mahdollisesti vielä harrastaisimme 1-2 muutakin lajia. Itse painotan koirillani enemmän käyttöpuolen kisaamiseen kuin näyttelyihin, mutta näyttelyissä piipahtaisimme kerran pari ainakin. Mulla on aina tavoitteena kisailla valioitumiseen saakka, kaikkien koirien kohdalla tämä ei onnistu mutta suurimman osan kanssa kyllä :)
CoolDogia lämmöllä muistaen 1.4.2001 - lokakuu 2008
Wreath's
Narya
Höpsö veitikka
Viestit: 5836
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:04 am
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Saksanpaimenkoiralapsia laadukkaasta suvusta!

Viesti Kirjoittaja Narya »

smoothtar, suunnitelmat kuulostavat oikein hyviltä. :) Katselin tuon edesmenneen sakusi kisautusta ja pidän sitä aivan riittävänä. Kunhan pk -puolella ja paimennuksessa kisailee suht aktiivisesti, niin varsin ok! Toki toivoisin näkeväni kasvattia myös muissa lajeissa ja näyttelyissäkin, mutta käyttöpainotteisuus on erittäin hyvä juttu. Laitan sulle siis varauksen!

Vielä yksi varaaja ja aletaan katselemaan nimiä ja ajankohtaa. ;)
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Narya
Höpsö veitikka
Viestit: 5836
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:04 am
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Saksanpaimenkoiralapsia laadukkaasta suvusta!

Viesti Kirjoittaja Narya »

Vielä on yksi sakumaanikko vapaana!
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
smoothtar
Nakkisotilas
Viestit: 207
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 8:28 am

Re: Saksanpaimenkoiralapsia laadukkaasta suvusta!

Viesti Kirjoittaja smoothtar »

Olen pahoillani, mutta joudun perumaan pennun varauksen. IRL elämäntilanne tulee syksyn aikana muuttumaan ja en uskalla ottaa enää yhtäkään virt.koiraa lisää kun vanhojenkin tulevaisuus on vaakalaudalla tällä hetkellä.
CoolDogia lämmöllä muistaen 1.4.2001 - lokakuu 2008
Wreath's
Narya
Höpsö veitikka
Viestit: 5836
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:04 am
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Saksanpaimenkoiralapsia laadukkaasta suvusta!

Viesti Kirjoittaja Narya »

^
No voi harmi! Ymmärrän kuitenkin, toivottavasti saat sitten IRL -elämässä kaikki kuntoon. :)

Pentue siirtynee näköjään hieman pidemmälle syksyyn, taitaa olla liikaa saksanpaimenkoiratarjontaa liikkeellä. :D Nostellaan kuitenkin tätäkin ylös aina välillä. KAKSI PENTUA VAPAANA.

//Ylösylös!
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Narya
Höpsö veitikka
Viestit: 5836
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:04 am
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Saksanpaimenkoiralapsia laadukkaasta suvusta!

Viesti Kirjoittaja Narya »

Näitäkin vielä nosto. :D
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Elina
Analysaattori
Viestit: 2729
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 2:34 pm
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Saksanpaimenkoiralapsia laadukkaasta suvusta!

Viesti Kirjoittaja Elina »

Miten olisi, jos Kairankuiskeeseen lähtisi yksi sakumaanikko? Saisi kisausta useammassa lajissa, mm. näyttelyt, agility, toko, paimennus ja pk. Myyntiehdoissa vaadit kisaamista näyttelyissä, voin kyllä luvata sen, mutta tuloksista en mene aivan takuuseen. Kuvikseen saisi nimittäin minun yhden hoitokoiran kuvat, joka ei ehkä komeimmasta päästä näyttelyllisesti ole. Muuten aivan ihana tapaus kyllä. Jalostussuunnitelmia mulla ei ole ainakaan toistaiseksi, mutta sen näkis sitten tulevaisuudessa tarkemmin. Ja tosiaan, uroksesta olisin kiinnostunut. Tämmöset kuvat koiruus siis sais: 1 2 3 - Enemmänkin kuvia löytyy, mutta nyt ei ehdi lataamaan. : D
Tassutellen Tessun tahtiin + Ensimmäistä odottamassa

Aina tulee olemaan eskimoita, jotka neuvovat Kongon alkuasukkaille miten menetellä helteen tullen. - S.J. Lec
Narya
Höpsö veitikka
Viestit: 5836
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:04 am
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Saksanpaimenkoiralapsia laadukkaasta suvusta!

Viesti Kirjoittaja Narya »

Toki lähtee pieni sakuvauva Kairikseen! Tuo uroskin näyttää kuvissa mukavalle, komea. :) Laitan sulle varauksen!

Vielä yksi kiinnostunut ja pentue pääsis syntymään. :)
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Vastaa Viestiin