VVUL eli virtuaalinen vinttikoiraurheiluliitto järjestää Kuninkuusjuoksut, vuosimallia 2009. Kuninkuusjuoksujen virallinen päivämäärä on 1.9., ja ilmoittautumisaikaa on 31.8. asti. Mukaan pääsevät kaikki ne koirat, joilla on voimassa oleva kilpailulisenssi Suomeen. Kuninkuusjuoksuissa kunkin rodun nopeimmalle juoksijalle jaetaan titteli vJK-09 (virtuaalinen juoksukuningatar 2009 tai virtuaalinen juoksukuningas 2009).
KV-ajat ovat tietenkin myös jaossa.
Tervetuloa!
Kuninkuusjuoksut 2009
- Tuulia
- Analysaattori
- Viesti:
- Tuulia
- Analysaattori
- Viesti:
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Re: Kuninkuusjuoksut 2009
Miten tulokset ovat jo nyt, tänäänhän vasta on viimeinen ilmoittautumispäivä? :o Sivuilla ainakin lukee "Päivämäärä 1.9., VIP 31.8.", mitäs jos joku olisi ehtinyt ilmoittaa koiransa vasta tänään?
- Tuulia
- Analysaattori
- Viesti:
Mulla on paha tapa tuomaroida kaikki viimeisenä ilmottautumispäivänä. :--D Oletin että enää ei tule osallistujia, kun viimeksi osallistumisviesti tuli 4 päivää sitten. Olen tosi pahoillan, olin tosiaan malttamaton!
// Mä olen kamala ihminen! :--D Ensivuonna lupaan odottaa ihan viralliseen päivämäärään asti.
Henji, tervetuloa! Olis hauska pulista silkeistä (mut pliis jätä katana kotiin)
// Mä olen kamala ihminen! :--D Ensivuonna lupaan odottaa ihan viralliseen päivämäärään asti.

Henji, tervetuloa! Olis hauska pulista silkeistä (mut pliis jätä katana kotiin)
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Syön sut Tulkku! Multa piti tulla tänään neljä koiraa. *Naamioituu ninjaksi ja hiippailee Tuulian talolle odottaen iltaa rakkaan katana -miekkansa kanssa*
// Olispa mulle edes katana! xD
// Olispa mulle edes katana! xD
"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.