A niin kuin afgaani, myrrhan syyspentue

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Avatar
Kemppu
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1141
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 3:13 pm
Paikkakunta: Joensuu

Re: A niin kuin afgaani, myrrhan syyspentue

Viesti Kirjoittaja Kemppu »

VAU! Me saadaan joskus ehkä mahtavin kasvattaja-ryhmä afgaaneihin, jos joskus toivottavasti tulevan affepentueen taso on samanlainen kuin tämän! Mut joo, mä söisin henji sun pään, jos toi pentu ei olisi meidän kasvatti, mäkin tahdon tollasia kuvia.. meidänkin ois ehkä järkevää rueta väkertämään sivuja, kun näin hyvin on jo näiltä muilta tullut näitä sivuja : )
Satu
Lassien tassuhiki
Viestit: 3301
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 11:10 am
Paikkakunta: jyväskylä

Re: A niin kuin afgaani, myrrhan syyspentue

Viesti Kirjoittaja Satu »

http://myrrha.webs.com/hilla.htm
Tossa olisi muuten meidänkin pentu. Kun miolla kerta on Jilla, niin meillä on Hilla. : ) Jää kyllä raukka sisarustensa varjoon täysin.

Myrrhan B-pentueesta on pakko tulla yhtä kovatasoinen! Pitää hankkia yhtä motivoituneet omistajat kasvateille ja toivoa, että kuvat ovat yhtä hyviä, niin ei kyllä jää BIS-sijat haaveeksi. : D
Avatar
Henji
Höpsö veitikka
Viestit: 5040
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:12 pm
Paikkakunta: Pohojammaa
Viesti:

Re: A niin kuin afgaani, myrrhan syyspentue

Viesti Kirjoittaja Henji »

Ette kai tälle vuodelle oo pentuetta jo meinannu? Jos menee ihan loppuvuoteen, niin täällä olisi alustavasti jo yksi kiinnostunut! xD
Satu
Lassien tassuhiki
Viestit: 3301
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 11:10 am
Paikkakunta: jyväskylä

Re: A niin kuin afgaani, myrrhan syyspentue

Viesti Kirjoittaja Satu »

Todennäköisesti ei. Riippuu täysin siitä, ketkä saadaan vanhemmiksi. Haluaisin mukaan kuitenkin edes vähän sukua ja vanhemmille myös niitä tuloksia. Pitää katselle tilannetta. : D
Vastaa Viestiin