A niin kuin afgaani, myrrhan syyspentue
- Kemppu
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viestit: 1141
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 3:13 pm
- Paikkakunta: Joensuu
Re: A niin kuin afgaani, myrrhan syyspentue
VAU! Me saadaan joskus ehkä mahtavin kasvattaja-ryhmä afgaaneihin, jos joskus toivottavasti tulevan affepentueen taso on samanlainen kuin tämän! Mut joo, mä söisin henji sun pään, jos toi pentu ei olisi meidän kasvatti, mäkin tahdon tollasia kuvia.. meidänkin ois ehkä järkevää rueta väkertämään sivuja, kun näin hyvin on jo näiltä muilta tullut näitä sivuja : )
-
Satu
- Lassien tassuhiki
- Viestit: 3301
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 11:10 am
- Paikkakunta: jyväskylä
Re: A niin kuin afgaani, myrrhan syyspentue
http://myrrha.webs.com/hilla.htm
Tossa olisi muuten meidänkin pentu. Kun miolla kerta on Jilla, niin meillä on Hilla. : ) Jää kyllä raukka sisarustensa varjoon täysin.
Myrrhan B-pentueesta on pakko tulla yhtä kovatasoinen! Pitää hankkia yhtä motivoituneet omistajat kasvateille ja toivoa, että kuvat ovat yhtä hyviä, niin ei kyllä jää BIS-sijat haaveeksi. : D
Tossa olisi muuten meidänkin pentu. Kun miolla kerta on Jilla, niin meillä on Hilla. : ) Jää kyllä raukka sisarustensa varjoon täysin.
Myrrhan B-pentueesta on pakko tulla yhtä kovatasoinen! Pitää hankkia yhtä motivoituneet omistajat kasvateille ja toivoa, että kuvat ovat yhtä hyviä, niin ei kyllä jää BIS-sijat haaveeksi. : D
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5040
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:12 pm
- Paikkakunta: Pohojammaa
- Viesti:
Re: A niin kuin afgaani, myrrhan syyspentue
Ette kai tälle vuodelle oo pentuetta jo meinannu? Jos menee ihan loppuvuoteen, niin täällä olisi alustavasti jo yksi kiinnostunut! xD
"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
-
Satu
- Lassien tassuhiki
- Viestit: 3301
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 11:10 am
- Paikkakunta: jyväskylä
Re: A niin kuin afgaani, myrrhan syyspentue
Todennäköisesti ei. Riippuu täysin siitä, ketkä saadaan vanhemmiksi. Haluaisin mukaan kuitenkin edes vähän sukua ja vanhemmille myös niitä tuloksia. Pitää katselle tilannetta. : D

