Scarlets B [ irlanninsettereitä ] // noel & tuikkusi93 !

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
kirby
Höpsö veitikka
Viestit: 6750
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm

Scarlets B [ irlanninsettereitä ] // noel & tuikkusi93 !

Viesti Kirjoittaja kirby »

:: SCARLETS PUNAISET IRLANNINSETTERIT ::
Maailmalle siis ekat Scarletsin punanutut, eli punaisia irlanninsettereitä luvassa! Kyseessä on kennelin historian ensimmäinen pentue. Pennut lähtevät vain ja ainostaan luotettaviin ja aktiivisiin koteihin. Ensinnäkin pennun ottajan täytyy olla hyvin kiinnostunut rodusta ja rodun tulevaisuudesta; punaisia irlanninsettereitä on hyvin vähän virtuaalimaailmassa. Täällä lisää vaatimuksista ja periaatteistani.

Kuva .... Kuva
pentueen isä: GERW-09 vLTW-09 LT & FIN* & GER* MVA Blue's Only Love "Lettu"
pentueen emä: evm- narttu Red Warriors "Terra"

:: PENTUE SYNTYY 16.09.2009 ::
--- PENTUESIVU! sivujen teon saa aloittaa.

VARAUKSET 4/4
Elina - Scarlets - uros Scarlets Bijou
Kirsi - Rainvalley - uros Scarlets Brownie
noel - Kiipelissä - narttu Scarlets Bona
tuikkusi93 - Pharrades - narttu Scarlets Baya
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
Avatar
Wolfie
Höpsö veitikka
Viestit: 13036
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 10:57 am
Paikkakunta: Vantaa on lantaa

Re: Scarlets B- pentue [ irlanninsettereitä ]

Viesti Kirjoittaja Wolfie »

Sanon vaan, että kiusaat remisein. TIedät miten kauan oon kattellut jo settereitä, ja vielä Lettu emänä :D
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
kirby
Höpsö veitikka
Viestit: 6750
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm

Re: Scarlets B- pentue [ irlanninsettereitä ]

Viesti Kirjoittaja kirby »

Rebecca, setterit ovat vastustamattomia ;) pistä tarjousta vain jos siltä tuntuu. (Lettu on muuten iskä..) :--D
noel, ootkos vielä kakarasta kiinnostunut..?
evy- tänne kans, aikasemmin olit ainakin kiinnostunut..?
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
Avatar
Kirsi
Höpsö veitikka
Viestit: 8917
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: Scarlets B- pentue [ irlanninsettereitä ]

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Mulla ei vaan ole mitään itsekuria :cool:

Mutta joo, kyllähän mulle Rainvalleyyn yksi irkku kelpaisi. Kuvista en ole vielä satavarma, kun löysin ystäväiseni kansiosta muitakin irkkukuvia ja pitääpi kysellä mitkä ovat vapaana. Sukupuoli menee siis kuvien mukaan, tulen tänne kuvien päättämisen jälkeen vielä infoamaan siitä :]

Ja tota noin, mullahan on tuo yksi suht. uusi Cottongrassin enkkukasvatti Missy, jolta voi vähän katsoa kisautustahtia. Tällä hetkellä en kuitenkaan lupaa mitään muuta kuin näyttelyitä, ehdottomasti kanakoirakokeita ja tietenkin mejään yritän myös ehtiä mukaan parhaani mukaan. Noita muita lajeja ihan miten sattuu mukaan mahtumaan, joten ne voi olla aika harvinainen näky kisakalenterissa.

Mutta jos tällä lähtee mulle Rainiin pentu, niin olisi tosi kiva (:
kirby
Höpsö veitikka
Viestit: 6750
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm

Re: Scarlets B- pentue [ irlanninsettereitä ]

Viesti Kirjoittaja kirby »

Kirsi, kyllä mä sulle uskallan antaa pennun :) mullakin sit on muutama kuva (1, 2, 3) ykkösestä ja kolmosesta ainakin on muutama lisäkuva. sit vaan mietit nimeä ja sukupuolta kun kuvat ym. selviää :)

nyt kaikki joita kiinnostaa ilmoittakoon itsestään, nämähän viedään kohta käsistä! ;)
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
Eve
Kanada
Viestit: 1414
Liittynyt: Pe Loka 24, 2008 4:50 pm

Re: Scarlets B- pentue [ irlanninsettereitä ]

Viesti Kirjoittaja Eve »

No voi elämä. Mä haluaisin ottaa mutten voi, koska tiedän että oon kohta helisemässä kisojen kanssa, ja sä kuitenkin vaadit suht aktiivista kisautusta. Eikä mulla kuviakaan tähän hätään ole.
kirby
Höpsö veitikka
Viestit: 6750
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm

Re: Scarlets B- pentue [ irlanninsettereitä ]

Viesti Kirjoittaja kirby »

^ selvä juttu. :)
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
noel
Lassien tassuhiki
Viestit: 3477
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:13 pm

Re: Scarlets B- pentue [ irlanninsettereitä ]

Viesti Kirjoittaja noel »

Joohei, kirjottelin eilen mutta jouduin häippäsemään niin nopeasti ettei tää viesti tullukkaan valmiiksi :D Muttamutta, edelleen pennun haluaisin! Se lähtis totta kai Kiipelissään, mutta kohta kun mainitsen kisausesimerkkejä niin pääset vähän kurkkimaan sivuja. Pentueita ei varmaankaan tulisi ittelleni, mutta jos sulla millon vaan tulis tarvetta nartulle, niin sitä miun pentua (jos nyt saan, heh) saa aina tulla kysymään jalostukseen! Kisausta tulis tasaseen tahtiin monipuolisesti eri lajeissa, esimerkkeinä koirani Dara, Rocky ja Rice. Mitäs vielä mie tässä sanoisin. Kuvia nyt ei saman tien tulisi, muutenkin saattais tulla enemmänkin käyttöpainnoitteisempi kisaus. Kuvat tulis heti kun sellaset jostain saisin hommattua.
Eipä muuta ;)

edit/ Joo ja jos pentu lähtis, narttu olis mukava, nimenä Scarlets Bona.
kirby
Höpsö veitikka
Viestit: 6750
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm

Re: Scarlets B- pentue [ irlanninsettereitä ]

Viesti Kirjoittaja kirby »

selvä juttu, noel! multa vois ainaki jotkut kuvat löytyä (kato ylempiä viestejä.)
yksi pentu siis vielä vapaana!
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
tuikkusi93
Ei riitä.
Viestit: 309
Liittynyt: La Touko 02, 2009 10:30 am
Viesti:

Re: Scarlets B- pentue [ irlanninsettereitä ]

Viesti Kirjoittaja tuikkusi93 »

Olisin kiinnostunut setteristä! Kasvatan faaraokoiria kennelnimellä Pharrades (kotisivut valmistumassa..) :) Kennelissä on 1 tuonti enkkusetteristä ja nyt olisi hakusessa narttu irlanninsetteri. Kuvatkin olisi jo pennulle.
noel
Lassien tassuhiki
Viestit: 3477
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:13 pm

Re: Scarlets B- pentue [ irlanninsettereitä ]

Viesti Kirjoittaja noel »

Mietin tässä, että oisko toi kakkonen tai ykkönen (kakkonen enssijasesti) narttu? :) Näytti oikeen kivalta. Ja kiitoskiitos iha hirmusesti! Sivuja tarvii heittää millon..?

edit/ Jeeps, saisko niitä maybe ottaa käyttöön?
kirby
Höpsö veitikka
Viestit: 6750
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm

Re: Scarlets B- pentue [ irlanninsettereitä ]

Viesti Kirjoittaja kirby »

noel, ykkönen on narttu ja kakkonen JUN uros.
tuikkusi93, jos olet kiinnostunut, laita ihmeessä tarjousta :) tosin haluaisin kyllä sivu- ja kisanäytöt ensin..
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
Avatar
Kirsi
Höpsö veitikka
Viestit: 8917
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: Scarlets B- pentue [ irlanninsettereitä ]

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Koska mä en osaa päättää, niin sä saat :D Mikä näistä olisi parhaimman näköinen: 1, 2 ja 3. Kolmonen on ainakin Red Fellow's Xiomara, joka oli junnuvoittaja viime voittajassa sijoittuen RYP4:ksi. Mutta tuo kuva on aika epäedustava :/ Kahta muuta en löytänytkään.
Avatar
Wolfie
Höpsö veitikka
Viestit: 13036
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 10:57 am
Paikkakunta: Vantaa on lantaa

Re: Scarlets B- pentue [ irlanninsettereitä ]

Viesti Kirjoittaja Wolfie »

:---D joo mun piti laittaa että iskä, vitsi kun oon niin hajamielinen nykyään.

Mutta tota mietin vaan, että millon sulle englanninsettereitä olis tulossa, niistä olisin enemmän kiinnostunut ja kuvatki olis helpompi saada.
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
kirby
Höpsö veitikka
Viestit: 6750
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm

Re: Scarlets B- pentue [ irlanninsettereitä ]

Viesti Kirjoittaja kirby »

noel, ota käyttöös vaan.
Kirsi, mä tykkään ykkösestä eniten, näyttää urokselta aika lailla.
tuikkusi93, jos annat mulle vähän sivu- tai kisnäyttöä (mieluiten molempia) niin voisin sulle pennun antaa.
Rebecca, enkkuja ei mulle ole ihan lähiaikoina tulossa. :--)
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
Vastaa Viestiin