Tervetuloa tutustumaan jälleen aktiivisesti toiminnassa olevaan Amerikan virtuaalinäyttelyliittoon!
Amerikan virtuaalinäyttelyliiton uutena ylläpitäjänä toimin tätä nykyä siis minä, Samantha. Amerikan virtuaalinäyttelyliitto kattaa alleen kaikki Amerikan mantereen maat (niin Pohjois-, Keski- kuin Etelä-Amerikankin), lukuunottamatta Kanadaa (Kanadalta löytyy oma VNL). Voit siis järjestää AM VNL:n kautta käytännössä katsoen minkä tahansa Amerikan maan näyttelyt. Pääasiassa AM VNL:n toiminta kuitenkin keskittyy Yhdysvalloissa pidettävien näyttelyiden järjestämiseen.
Ylläpitäjän vaihtuessa näyttelyliittoon on tulossa joitakin muutoksia. Myöhemmin on esimerkiksi mahdollista anoa (virallisesti, siis) AM VNL:n kautta minkä tahansa muun Amerikan mantereen maan näyttelyitä, paitsi luonnollisestikin Kanadan. Kaikki eri mantereella sijaitsevien maiden näyttelyt kerryttävät koirille vAM MVA:n kannalta arvokkaita sertejä - siis siitä huolimatta, missä maassa näyttelyt käytännössä katsoen järjestettäisiin. Kaikki tällaiset näyttelyt tullaan kirjaamaan aina AM VNL:n alle. AM VNL järjestää tätä nykyä myös itse suurnäyttelyt: jokavuotiset, marraskuussa pidettävät virtuaaliset Westminster Kennel Club Dog Showt Yhdysvaltojen New Yorkissa. Näyttely on kansainvälinen, sisältäen kaikki luokat ja kaikki rodut.
Näyttelyjä tullaan sääntöjen puolesta tulevaisuudessa vielä muuttamaan enemmän "Amerikan malliin" - kunhan itse ensin ehdin perehtyä sääntöihin, joihin itse sääntömuutokset pohjataan. Nämä muutokset eivät kuitenkaan tule vaikeuttamaan näyttelyiden järjestämistä tulevaisuudessa!
Kehitysideoita, palautetta ja kaikkea muuta mahdollista otan mielelläni vastaan.
- - -
Tällä hetkellä AM VNL:ssä tapahtuu:
* Westminster Kennel Club Dog Show 10.11.2009
* Amerikan Voittaja 2009 12.11.2009
- - -
Nyt kaikki innolla järjestämään näyttelyitä AM VNL:n alaisena! :)
- - TERVETULOA!