Redwick E (groenendael) SYNTYNEET!
-
Bee
- Nostaa rautaa
- Viestit: 995
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:05 am
- Viesti:
Redwick E (groenendael) SYNTYNEET!
Nyt olisi aika kauan suunnittelemalleni E-pentueelle! Kyseessä on Redwickin toinen groenendaelpentue, menestyneistä vanhemmista. Varaajilta vaadin suhteellisen aktiivista kisaamista ja innostusta uuteen koiraan!
Emänä toimii sijoitusnarttuni Redwickin A-pentueesta, Redwick Autumn In Paris. Ada on menestyneimmän koirani, Reawel's Get Aroundin jälkeläinen ja muutoin evm. sukuinen. Ada on kisannut monipuolisesti eri lajeissa menestystä saavuttaen ja on tällä hetkellä BH HK3 vPVA TK2. Agilityssä Ada kisaa MAXI III:sessa. Ennen pentueen syntymistä Adasta odotellaan käyttövaliota, mikä onkin enää yhden ykköstuloksen päässä. Näyttelyistä on tullut erinomaisia ja erittäin hyviä, parhaana saavutuksena PN2 sekä VSP-jun.
Isänä on puolestaan oma urokseni, Terranois Double Attack. Buumi on myös erinomaisesti menestynyt ja harvinaissukuinen. Buumi on BH Jk3 SchH1 vFIN KVA vPVA vFIN TVA vKTV RH-E. Agilityssä se kisaa Adan tavoin kolmosluokassa. Näyttelyistä Buumilla on useita sertifikaatteja ja useita erinomaisia.
Jos olet kiinnostunut pennusta, kirjoita pieni esittely itsestäsi ja tavoitteistasi! (:
Varaajat 1/3
Nora, uros
Veerr, narttu
Rebecca, sij. narttu
Nimet
Redwick Element Fire
Redwick Extreme Action Nora
Redwick Endless Story Veerr
Redwick Epical Instance
Redwick Emotion Alive
Redwick Encounter Load
Redwick Essence Of Peace
Redwick Eventual Alonely
Redwick Especial One
Redwick Electric Cure
Redwick Enemy Of Guns
Redwick Enjoy Your Life
Redwick Ebaumsworld Rebecca
Emänä toimii sijoitusnarttuni Redwickin A-pentueesta, Redwick Autumn In Paris. Ada on menestyneimmän koirani, Reawel's Get Aroundin jälkeläinen ja muutoin evm. sukuinen. Ada on kisannut monipuolisesti eri lajeissa menestystä saavuttaen ja on tällä hetkellä BH HK3 vPVA TK2. Agilityssä Ada kisaa MAXI III:sessa. Ennen pentueen syntymistä Adasta odotellaan käyttövaliota, mikä onkin enää yhden ykköstuloksen päässä. Näyttelyistä on tullut erinomaisia ja erittäin hyviä, parhaana saavutuksena PN2 sekä VSP-jun.
Isänä on puolestaan oma urokseni, Terranois Double Attack. Buumi on myös erinomaisesti menestynyt ja harvinaissukuinen. Buumi on BH Jk3 SchH1 vFIN KVA vPVA vFIN TVA vKTV RH-E. Agilityssä se kisaa Adan tavoin kolmosluokassa. Näyttelyistä Buumilla on useita sertifikaatteja ja useita erinomaisia.
Jos olet kiinnostunut pennusta, kirjoita pieni esittely itsestäsi ja tavoitteistasi! (:
Varaajat 1/3
Nora, uros
Veerr, narttu
Rebecca, sij. narttu
Nimet
Redwick Element Fire
Redwick Extreme Action Nora
Redwick Endless Story Veerr
Redwick Epical Instance
Redwick Emotion Alive
Redwick Encounter Load
Redwick Essence Of Peace
Redwick Eventual Alonely
Redwick Especial One
Redwick Electric Cure
Redwick Enemy Of Guns
Redwick Enjoy Your Life
Redwick Ebaumsworld Rebecca
but i'm lost, crushed, cold and confused
[/size]
[/size]
-
Bee
- Nostaa rautaa
- Viestit: 995
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:05 am
- Viesti:
Re: Redwick E (groenendael)
Eikö kukaan ole kiinnostunut?
but i'm lost, crushed, cold and confused
[/size]
[/size]
-
Bee
- Nostaa rautaa
- Viestit: 995
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:05 am
- Viesti:
Re: Redwick E (groenendael)
Yritän vielä nostella, jos joku vaikka kiinnostuisi..
but i'm lost, crushed, cold and confused
[/size]
[/size]
-
Nora
- Kanada
- Viestit: 1352
- Liittynyt: Ti Touko 26, 2009 1:33 pm
- Viesti:
Re: Redwick E (groenendael)
Mulla on Pyörättömään tulossa 'sivukennel'(tai no enää puuttuu koirat, ei vielä yhtään koiraa.), eli siellä on nuo muun rotuiset koirat, kasvatusnimellä Solitudo's. =)
Mie oon -97(joo olen aika nuori turrilan keski-ikään verrattuna[16-17?]) tyttö, ja virtuaalikoira-toiminnassa olen yli vuoden ollut mukana, tosin ensimmäiset kuukaudet hoitajana ja sitten easy-kenneleillä. Ensimmäinen html-kennel tuli huhtikuussa, ja taso on siitä noussut paljon.
Tavoitteina BH-kokeen suoritus, ja siitä kohti käyttövalion arvoa, sitten luultavasti tulisin harrastamaan hupilajina koiratanssia, ja agility & toko olisivat tietenkin myös lajeina. Näyttelyissäkin käytäisiin, jos koiralle saadaan hyvät kuvat. (& pelastuskoirakokeissa myös, ja ehkä paimennus ?) En välttämättä ole himokisauttaja, varmasti tuloksia tulee kunhan on antaa aikaa. :)
Mitähän muuta haluat tietää?
Niin, ja kuvista, kuvalupia/kuvia kyllä voin pyydystellä, mikäli pentu minulle olisi tulossa.
/köh, muutettu 'hakemusta' ja kisanäyttö lisätty. :). Kisanäyttöä: Rea & Tuli
BEE!!! ^tuota on uusittu.
Mie oon -97(joo olen aika nuori turrilan keski-ikään verrattuna[16-17?]) tyttö, ja virtuaalikoira-toiminnassa olen yli vuoden ollut mukana, tosin ensimmäiset kuukaudet hoitajana ja sitten easy-kenneleillä. Ensimmäinen html-kennel tuli huhtikuussa, ja taso on siitä noussut paljon.
Tavoitteina BH-kokeen suoritus, ja siitä kohti käyttövalion arvoa, sitten luultavasti tulisin harrastamaan hupilajina koiratanssia, ja agility & toko olisivat tietenkin myös lajeina. Näyttelyissäkin käytäisiin, jos koiralle saadaan hyvät kuvat. (& pelastuskoirakokeissa myös, ja ehkä paimennus ?) En välttämättä ole himokisauttaja, varmasti tuloksia tulee kunhan on antaa aikaa. :)
Mitähän muuta haluat tietää?
Niin, ja kuvista, kuvalupia/kuvia kyllä voin pyydystellä, mikäli pentu minulle olisi tulossa.
/köh, muutettu 'hakemusta' ja kisanäyttö lisätty. :). Kisanäyttöä: Rea & Tuli
BEE!!! ^tuota on uusittu.
Et hätt noch immer jot jejange.
-
Bee
- Nostaa rautaa
- Viestit: 995
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:05 am
- Viesti:
Re: Redwick E (groenendael)
Nora, valitettavasti en ihan vakuuttunut :/ Ei johtunut mitenkään iästäsi, ainoastaan kisanäytön puuttumisesta.
Olisiko muita kiinnostuneita?
Olisiko muita kiinnostuneita?
but i'm lost, crushed, cold and confused
[/size]
[/size]
- zerggie
- Keilapallo
- Viestit: 2349
- Liittynyt: Ke Heinä 22, 2009 9:35 pm
- Paikkakunta: jyväskylä
Re: Redwick E (groenendael)
No mua ehkä kiinnostas tällänen pallero :D Eli pentu tulis asustelemaan suht uuteen kenneliini Fleibiin, Aluks meidän piti kasvattaa siellä kelpieitä ja tervuja mutta ompa joukkoon sitten eksynyt yksi corgi ja tyl gronttu pentu kiinnostais. Ite oon pyörinyt virtuaalikenneleitten seassa n. 1,5v. Kisautus painottuisi eniten agilityn, koiratanssin ja paimennuksen suuntaan, tietysti myös ainakin se BH arvonimi käydään metsästämässä sieltä PK'n puolelta mutta varmaan vähän enemmänkin, paimennuskessa ja agilityssä yritetään sitten valioksi asti kisailla. Kuvista ei ole vielä tietoa millaset tulis mutta voin luvata että jotkut hyvät kuvat tulisin pennulle etsimään. Kisanäyttönä toisesta kennelistäni: x, x ja voithan tietysti noita muitakin koiria katsella. ja sivu näyttönä x Mukavaa ois jos mulle uskaltaisit pennun luovuttaa, lupaan että pääsis aktiiviseen kotiin!
THE DOG IS THE ONLY THING IN EARTH THAT LOVES YOU MORE THAN HE LOVES HIMSELF
-
Bee
- Nostaa rautaa
- Viestit: 995
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:05 am
- Viesti:
Re: Redwick E (groenendael)
Kyllä mä sulle uskallan pennun luvata (: Osaatko jo sanoa sukupuolta?
but i'm lost, crushed, cold and confused
[/size]
[/size]
- zerggie
- Keilapallo
- Viestit: 2349
- Liittynyt: Ke Heinä 22, 2009 9:35 pm
- Paikkakunta: jyväskylä
Re: Redwick E (groenendael)
Narttu ois mukava :D
THE DOG IS THE ONLY THING IN EARTH THAT LOVES YOU MORE THAN HE LOVES HIMSELF
-
Bee
- Nostaa rautaa
- Viestit: 995
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:05 am
- Viesti:
Re: Redwick E (groenendael)
Okei, narttu siis sinulle (: Vielä tarvittaisiin ainakin yksi varaus, jotta pentue voisi syntyä (mielellään kaksikin!)
but i'm lost, crushed, cold and confused
[/size]
[/size]
- Wolfie
- Höpsö veitikka
- Viestit: 13036
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 10:57 am
- Paikkakunta: Vantaa on lantaa
Re: Redwick E (groenendael)
Noni Redwick Ebaumsworld eli Enni esittäytyy kasvattajalleen
//niih ja Amina pääs sateenkaarisiltaa ylittämään
//niih ja Amina pääs sateenkaarisiltaa ylittämään
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
-
Bee
- Nostaa rautaa
- Viestit: 995
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:05 am
- Viesti:
Re: Redwick E (groenendael) NIMET!
^Kiitos sivuista!
Nora, tulin lopulta siihen tulokseen, että sinulle lähtee pentu :) Haluaisitko uroksen vaiko nartun? Kannattaa kysellä noita kuvia turrilaisiltakin, ja minäkin voisin yrittää etsiä niitä, jos haluat.
Nimet löytyy siis aloitusviestistä, sieltä vain valitsemaan! Omaakin nimeä saa ehdottaa, jos noista ei löydy mieleistä.
Nora, tulin lopulta siihen tulokseen, että sinulle lähtee pentu :) Haluaisitko uroksen vaiko nartun? Kannattaa kysellä noita kuvia turrilaisiltakin, ja minäkin voisin yrittää etsiä niitä, jos haluat.
Nimet löytyy siis aloitusviestistä, sieltä vain valitsemaan! Omaakin nimeä saa ehdottaa, jos noista ei löydy mieleistä.
but i'm lost, crushed, cold and confused
[/size]
[/size]
-
Nora
- Kanada
- Viestit: 1352
- Liittynyt: Ti Touko 26, 2009 1:33 pm
- Viesti:
Re: Redwick E (groenendael) NIMET!
Kiitos, kun kuitenkin lupasit mulle pennun!
Ja Redwick Extreme Action mulle, ja uros.
Ja tosiaan turreilta kyselen kuvia, ja voin näyttää laatumaininta-topicissa ja/tai sulle, jos löydän ok kuvat. Sivut teen viikonlopun aikana. :)
Ja kutsumanimeksi väännän tosta viral. nimestä jotain kivaa.
Ja Redwick Extreme Action mulle, ja uros.
Ja tosiaan turreilta kyselen kuvia, ja voin näyttää laatumaininta-topicissa ja/tai sulle, jos löydän ok kuvat. Sivut teen viikonlopun aikana. :)
Ja kutsumanimeksi väännän tosta viral. nimestä jotain kivaa.
Et hätt noch immer jot jejange.
- zerggie
- Keilapallo
- Viestit: 2349
- Liittynyt: Ke Heinä 22, 2009 9:35 pm
- Paikkakunta: jyväskylä
Re: Redwick E (groenendael) NIMET!
Redwick Endless Story kuulostaa kivalta (: se siis mulle, teen tänään/huomenna sivut!
THE DOG IS THE ONLY THING IN EARTH THAT LOVES YOU MORE THAN HE LOVES HIMSELF
-
Bee
- Nostaa rautaa
- Viestit: 995
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:05 am
- Viesti:
Re: Redwick E (groenendael) NIMET!
Teille nuo nimet (: Olisiko liian aikaista, jos pentue syntyisi 21.9. - eli maanantaina. Sivuja tulisi tehdä sitten viikon mittaan, mikään kiire ei siis vielä ole!
but i'm lost, crushed, cold and confused
[/size]
[/size]
- Wolfie
- Höpsö veitikka
- Viestit: 13036
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 10:57 am
- Paikkakunta: Vantaa on lantaa
Re: Redwick E (groenendael) NIMET!
Joo no olis toi ihan jees, niin ehtis kaikkiin voittajanäyttelyihinkin :---D eli mulle asia on pihvi.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude

