Mudeja Rajutiin (syntyneet!)
-
Jacya
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1795
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:29 pm
- Viesti:
Re: Mudeja Rajutiin (HUOM VARAAJAT)
Kaikki käy x) Njoo, ei siis oo väliä koska syntyvät ^^
Reika Shibas - Ice Cubes - Taikatunturin - Sananlaskun - Der Meister - Cincuenta Rayo - koirakoti Bielke - of Blue Dreamcast
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016
-
rust
- Kanada
- Viestit: 1364
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:19 am
- Paikkakunta: Lahti
Re: Mudeja Rajutiin (HUOM VARAAJAT)
Kate saa ihan rauhassa pyöritellä päässään pennun sukupuolta, pikkuiset syntyivät tänään (
) ja sivut (ja näin ollen myös varmistuksen Katen pennun sukupuolesta + nimestä) haluan viimeistään kahden viikon päästä :--D. Anteeksi hätiköintini, en vain näe enää mitään syytä odotella!
feel love before it's gone
-
Jacya
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1795
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:29 pm
- Viesti:
-
Kate
- Toistolla tehoa
- Viestit: 720
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:36 am
Re: Mudeja Rajutiin (syntyneet!)
No tuota, otan tyttösen ja nimeksi vaikka sitten Rajut Pieniä Sieviä Sieniä. Sivuja teen sitten vaikkapa kirjotusten jälkeen eli ensi viikolla ne saat... luultavasti. :D
Do you still remember
How we used to be
Feeling together, believe in whatever
My love has said to me
Both of us were dreamers
How we used to be
Feeling together, believe in whatever
My love has said to me
Both of us were dreamers
-
rust
- Kanada
- Viestit: 1364
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:19 am
- Paikkakunta: Lahti
Re: Mudeja Rajutiin (syntyneet!)
Jacyalle kiitos sivuista, nätti tyttö kyllä vaikkei kovin edustavasti seisokaan :).
Kate, ei tosiaan mitään kiirettä sivujen kanssa, kunhan nyt parin viikon päästä ne saan :-D.
Kate, ei tosiaan mitään kiirettä sivujen kanssa, kunhan nyt parin viikon päästä ne saan :-D.
feel love before it's gone