Mudeja Rajutiin (syntyneet!)

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Jacya
Vuohenruokaa
Viestit: 1795
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:29 pm
Viesti:

Re: Mudeja Rajutiin (HUOM VARAAJAT)

Viesti Kirjoittaja Jacya »

Kaikki käy x) Njoo, ei siis oo väliä koska syntyvät ^^
rust
Kanada
Viestit: 1364
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:19 am
Paikkakunta: Lahti

Re: Mudeja Rajutiin (HUOM VARAAJAT)

Viesti Kirjoittaja rust »

Kate saa ihan rauhassa pyöritellä päässään pennun sukupuolta, pikkuiset syntyivät tänään ( :mrgreen: ) ja sivut (ja näin ollen myös varmistuksen Katen pennun sukupuolesta + nimestä) haluan viimeistään kahden viikon päästä :--D. Anteeksi hätiköintini, en vain näe enää mitään syytä odotella!
feel love before it's gone
Jacya
Vuohenruokaa
Viestit: 1795
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:29 pm
Viesti:

Re: Mudeja Rajutiin (syntyneet!)

Viesti Kirjoittaja Jacya »

Mää teen sivut nnnnyt 8))

//Unna esittäytyy ^^
Kate
Toistolla tehoa
Viestit: 720
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:36 am

Re: Mudeja Rajutiin (syntyneet!)

Viesti Kirjoittaja Kate »

No tuota, otan tyttösen ja nimeksi vaikka sitten Rajut Pieniä Sieviä Sieniä. Sivuja teen sitten vaikkapa kirjotusten jälkeen eli ensi viikolla ne saat... luultavasti. :D
Do you still remember
How we used to be
Feeling together, believe in whatever
My love has said to me
Both of us were dreamers
rust
Kanada
Viestit: 1364
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:19 am
Paikkakunta: Lahti

Re: Mudeja Rajutiin (syntyneet!)

Viesti Kirjoittaja rust »

Jacyalle kiitos sivuista, nätti tyttö kyllä vaikkei kovin edustavasti seisokaan :).
Kate, ei tosiaan mitään kiirettä sivujen kanssa, kunhan nyt parin viikon päästä ne saan :-D.
feel love before it's gone
Vastaa Viestiin