M: shelttiuros- ja narttu ESDU SIVUJA !

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Vastaa Viestiin
juulia
Floodari

M: shelttiuros- ja narttu ESDU SIVUJA !

Viesti Kirjoittaja juulia »

Jeps, sheltteihin ei riitä enää aika eikä kiinnostus. Kumpikin on suvullisia ja kisattuja koiria, toinen vähän paremmin ja toinen sitten hieman huonommin. Uroksen kasvattajaan olen ottanut yhteyttä yv'llä ihan hetki sitten, nartun kasvattaja on kaiketi lopettanut virtuaalihommailut kun vuosi sitten on viimeksi käynyt kenneleissään, joten myyn Melian ilman kasvattajalta kysymistä, sillä häneltä ei varmasti saisi vastausta. Ja käsittääkseni Melissakaan ei kysynyt vveeralta ensin lupaa. Urokselle toivottavasti tulee kysyntää, koska se on niin nuori vielä.

Vapaamuotoista tekstiä alle. Otan nyt "alustavia" varauksia, kun en ole vielä kuullut kasvattajan mielipidettä - toki voit ostaa pennun nyt multa ja lähettää itsekin kasvattajalle viestiä.

u. BH Tribe's Wannabe Champion "Jerry" - Jerry on syntynyt 22.5 eli on todella nuori. Sen kuvia ei saa mukaan, mutta luonteen saa. Sitä kannattaa kuitenkin muokata itselleen sopivaksi, sillä tuossa puhutaan aika paljon Geewasista. Jerryllä on BH, yksi vKUMA ja se on suorittanut paimennuksen perusradan. Kasvattaja HeidiF on saanut postia asiasta, ei ole vielä vastannut. Häneltä voi kysyä jalostusasioista. Jerry on niin nuori, että pärjää varmasti kisoissa. JERRY

n. BH VPVA Ratapihan Irma Ikuisuudessa "Melia" - Melia on syntynyt 9.9.2007 eli on jo hieman vanhempi. Melia on ollut minulla vasta alle kuukauden. Se tuli minulle Melissalta. Melialla on koiratanssista hyvin pisteitä ja agilityssä kolme vKUMAa. Sillä on BH ja se on paimennusvalio. Meliaa voisi vissiin käyttää jalostukseen yhden kerran jos haluaa (erittäin pieni pentue). Kuvia ei tule mukaan, luonteen saa jos haluaa mutta sitäkin kannattaa muokata. ESDU

Kummallekin rakastava koti. Kisautusta ainakin hieman, ei tarvi olla superhyperaktiivista. Melian myyn siis nyt heti, ja otan tarjouksia Jerrystä mutta lopullinen päätäntävalta on Heidillä. Odottelen hänen vastaustaan. W€lho- tiliä ei ole enkä muutenkaan pyytäisi koirista rahaa, vaikka olisikin. :) Toivottavasti kumpikin pääsee nopeasti uuteen kotiin! Koirat eivät enää ole lauma- sivullani, mutta en poista niiden sivuja ennen kuin saan uudet.
  • Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
    Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
Liana
Söi navetan kaksi nautaa

Re: M: shelttiuros- ja narttu

Viesti Kirjoittaja Liana »

Olisin tuosta nartusta kiinnostunut(: Koira tulisi majailemaan Yazzy Glamouresiin. Yazzy on ollut jo jonkin aikaa pystyssä, eikä lopusta ole tietoakaan, joten pysyvän kodin tyttö saisi. Kilpailutan koiria säännöllisesti ja paljon. Tavoitteena on joka koiralle pari valion arvoa hankkia. Erityisesti harrastamme koiratanssia, agilityä, flyballia ja tokoa kaikkien koirien kanssa, joten tuossa olisi koiran päälajit. Myös näyttelyissä olisi tarkoitus alkaa käymään vakituisesti. Älä käsitä väärin, en tee koirastasi mitään robottimaista rusetinteko konetta, vaan siitä tulee hyvä ystävä ja perheenjäsen.
You were born an original. Don't die a copy
Demian
Alkupalat

Viesti Kirjoittaja Demian »

uroksesta olisin kiinnostunut :) Pääsisi asustelemaan Demiaan , joka on toki viellä kesken, mutta valmistuu tuota pikaaa (?) Pysyvän kodin saisi, jossa kisattaisiin jnejne. Saisko kuvat mukaan ? Ja voisko nyt eka tehdä varauksen, koska teen kennelin kunnolla loppuun :)
juulia
Floodari

esdu, kyllä mun puolesta. :) Tiedän kennelis ja se on mielestäni tosi kiva paikka.
Demian, käviskö että itse lähettelisit Heidille yv'tä. Itse lähettäisin mieluiten Jerryn valmiiseen kotiin, mutta saattaahan hän olla eri mieltä. nickinsä täällä on Heidi. Kuvia ei saa mukaan, koska ne on otettu yhden kennelin sivuilta luvan kanssa, ja haluaisin että muut ei sieltä pyytäisi lupia.
Liana
Söi navetan kaksi nautaa

Eli siis saan Melian?(:
Voin varmaan tehdä heti sivut ja alkaa kisauttaa ja saakohan kutsumanimeä vaihtaa? ;)
juulia
Floodari

Kaikkiin kysymyksiisi, joo.
Jos haluat, voisit tietenkin yrittää etsiä vveeran sähköpostia ja lähettää hänelle informointia asiasta. Ilmeisesti vveera ei tiedä että Melia on ollut minullakin, joten kannattaa varmaan lyhyesti vaan laittaa, että "Ratapihan Irma Ikuisuudessa on siirtynyt minun omistukseeni" ja laittaa koiran osote. (:
Twiggy
Pohjasakan hämmentäjä

Viesti Kirjoittaja Twiggy »

Mun on sittenki pakko kysyä xD En jaksa keksiä tietoja ja oishan se ihan kiva että koiralla on suku.

Olisin siis myös tuosta Jerrystä kiinnostunut, ja tahtoisin hänet liljan ( http://shockk.net/farelwell/lilja.htm ) seuraksi Farelwelliin ;)
En nyt oikein muuta osaa sanoa, mutta aktiiviseen harrasteluun tulisi ja mulla on shelttien kanssa painotuksena agility, toko ja näyttelyt. http://shockk.net/thema/koirat.htm tuolta kisanäyttöä.
juulia
Floodari

Mun puolestani Jerry lähtee ehdottomasti sulle, varmaankin kutsumanimeä kannattaa kuitenkin vaihtaa... :D Heidiltä vielä pitää kysellä asiasta, haluatko itse lähettää yv:tä vai ootetaanko että eksyy tähän topickiin? Mun pitää nimittäin alkaa pikkuhiljaa sulkemaan konetta.
Twiggy
Pohjasakan hämmentäjä

No heidiskäpeidiskä on myös mun kaveri ni osaanpa arvata että suostuu tähän hommeliin ^^ Kyselen siltä mesessä sitten kun meinaa ilmestyä paikalle :D Rupeen tekemään jo sivuja, kun tosiaan oon aika varma heidin päätöksestä ni :)
Heidi
Le-ppä-ker-ttu

Viesti Kirjoittaja Heidi »

^
Heidiskäpeidiskä sanoo Jerpalle että sehän passaa. Laita sivut tulemaan kun saat valmiiks.

(mesellä asennevamma joten en varmaan lähiaikoina sinne eksy, ellen nyt saisi tätä nettimeseä toimimaan, kunhan sellaisen ensin etsin käsiini :'))
Pitkätauko.
Twiggy
Pohjasakan hämmentäjä

Re: M: shelttiuros- ja narttu (myyty, sivuja!)

juulia
Floodari

Re: M: shelttiuros- ja narttu (myyty, sivuja!)

Kiitos, hienolta näyttää. Kultasoopelisheltit on hirmusöpöjä<3
esdulta vielä sivuja odottelen.
Liana
Söi navetan kaksi nautaa

Re: M: shelttiuros- ja narttu ESDU SIVUJA !

Tässäpä tämä sivu. Se ei ole vielä täysin valmis ja ulkomuoto saattaa muuttua, sillä oma koneeni sanoi käyttösopimuksen irti ja olen äitini todella hitaalla tietokoneella. Mutta älä poista vielä Melian sivuja, sillä en ole kerennyt ottaa kisakalenteria talteen. Enkä haluaisi että esimerkiksi koiratanssin pisteet katoaisivat kuin tuhka tuuleen. Ilmoittelen kun olen saanut kilpailut talteen.
Liana
Söi navetan kaksi nautaa

Olen nyt siirtänyt Rosan (melian) kisakalenterin tiedot, joten voit halutessasi poistaa sen sivut(:
juulia
Floodari

Kiitos kiitos. Hienolta näyttää, oikein nätti neito tuo Rosa.
Vastaa Viestiin