Keeshondeja upeista vanhemmista! SYNTYNEET
-
sasu.
- Sumopainija
- Viestit: 1289
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:57 am
Re: Keeshondeja upeista vanhemmista! SUMMER TÄNNE, SIVUJA
Jos et ota pentua niin en mä sitä kenellekkään myy vaan laitan jollekki evm. omistajalle. En muuten halua hätiköidä mutta sivut vaan haluaisin saada. Kisaamisella ei ole mitään kiirettä mutta sivuja toivoisin.
Virtuaalihommat katkolla, pahoittelut kasvattajille. Jos jotain asiaa liittyen koiriin laittakaa yv'tä.
-
Kristel
- Epätoivoinen katse
- Viestit: 447
- Liittynyt: Su Kesä 15, 2008 4:31 pm
- Viesti:
Re: Keeshondeja upeista vanhemmista! SUMMER TÄNNE, SIVUJA
Eli nimi olisi Dielku Albmi ja koira olisi narttu. Sivuja alan väsäilemään mahdollisimman pian. (:
Virtuaalikennel Suklaanapin on lopettanut toimintansa.
-
sasu.
- Sumopainija
- Viestit: 1289
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:57 am
Re: Keeshondeja upeista vanhemmista! SUMMER TÄNNE, SIVUJA
Kiitos Kristel! Laita sivut sitten tähän topiikkiin =)
Summerille lähetin yv'tä että pentu meni nyt Kristelille, joten toivottavasti huomaa!
Summerille lähetin yv'tä että pentu meni nyt Kristelille, joten toivottavasti huomaa!
Virtuaalihommat katkolla, pahoittelut kasvattajille. Jos jotain asiaa liittyen koiriin laittakaa yv'tä.
-
Kristel
- Epätoivoinen katse
- Viestit: 447
- Liittynyt: Su Kesä 15, 2008 4:31 pm
- Viesti:
Re: Keeshondeja upeista vanhemmista! SYNTYNEET
Mulla ei ollutkaan kunnollisia narttu kessu kuvia varastoissa, niin jouduin tekemään pitkän ja haasteellisen projektin lähettämällä ulkomaalaisille kessukasvattajille kuvalupa pyyntöjä. Sain yhdeltä kasvattajalta 2 hyvää kuvaa samasta kessusta, eli tämän ja tämän. Ongelmana on vain, että kyseinen koira on uros. Menisikö kuvissa oleva koira mielestäsi nartusta ja ovatko ne mielestäsi hyvät, että ottaisin ne käyttöön? (:
( Saan EHKÄ myös tästä nartusta kyseisen kuvan käyttöön, jonka mahdollisesti voin laittaa myös kasvatillesi.)
( Saan EHKÄ myös tästä nartusta kyseisen kuvan käyttöön, jonka mahdollisesti voin laittaa myös kasvatillesi.)
Virtuaalikennel Suklaanapin on lopettanut toimintansa.
-
Kristel
- Epätoivoinen katse
- Viestit: 447
- Liittynyt: Su Kesä 15, 2008 4:31 pm
- Viesti:
Re: Keeshondeja upeista vanhemmista! SYNTYNEET
up tälle ettei huku.
Virtuaalikennel Suklaanapin on lopettanut toimintansa.
-
sasu.
- Sumopainija
- Viestit: 1289
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:57 am
Re: Keeshondeja upeista vanhemmista! SYNTYNEET
Sori unohdin vastailla tähän topiikkiin 8)
Noi uroksen kuvat on tosi hyvät, mutta en usko että menee nartulla. Voit kyllä mun puolesta vaihtaa sukupuolen urokseksi jos haluat :D Jos saat noi nartun kuvat nii ne ois ihan täydelliset! Tosi kaunis tyttö kuvassa. &.&
Noi uroksen kuvat on tosi hyvät, mutta en usko että menee nartulla. Voit kyllä mun puolesta vaihtaa sukupuolen urokseksi jos haluat :D Jos saat noi nartun kuvat nii ne ois ihan täydelliset! Tosi kaunis tyttö kuvassa. &.&
Virtuaalihommat katkolla, pahoittelut kasvattajille. Jos jotain asiaa liittyen koiriin laittakaa yv'tä.
-
Kristel
- Epätoivoinen katse
- Viestit: 447
- Liittynyt: Su Kesä 15, 2008 4:31 pm
- Viesti:
Re: Keeshondeja upeista vanhemmista! SYNTYNEET
Narttua ajattelin kyllä ottaa että en sukupuolta aio koiralla vaihtaa. Luultavasti saan tuon nartun kuvan, pitää vielä varmistaa. Ilmoittelen sitten kun olen varma. (:
Virtuaalikennel Suklaanapin on lopettanut toimintansa.