Keeshondeja upeista vanhemmista! SYNTYNEET

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
sasu.
Sumopainija
Viestit: 1289
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:57 am

Re: Keeshondeja upeista vanhemmista! SUMMER TÄNNE, SIVUJA

Viesti Kirjoittaja sasu. »

Jos et ota pentua niin en mä sitä kenellekkään myy vaan laitan jollekki evm. omistajalle. En muuten halua hätiköidä mutta sivut vaan haluaisin saada. Kisaamisella ei ole mitään kiirettä mutta sivuja toivoisin.
Virtuaalihommat katkolla, pahoittelut kasvattajille. Jos jotain asiaa liittyen koiriin laittakaa yv'tä.
Kristel
Epätoivoinen katse
Viestit: 447
Liittynyt: Su Kesä 15, 2008 4:31 pm
Viesti:

Re: Keeshondeja upeista vanhemmista! SUMMER TÄNNE, SIVUJA

Viesti Kirjoittaja Kristel »

Eli nimi olisi Dielku Albmi ja koira olisi narttu. Sivuja alan väsäilemään mahdollisimman pian. (:
Virtuaalikennel Suklaanapin on lopettanut toimintansa.
sasu.
Sumopainija
Viestit: 1289
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:57 am

Re: Keeshondeja upeista vanhemmista! SUMMER TÄNNE, SIVUJA

Viesti Kirjoittaja sasu. »

Kiitos Kristel! Laita sivut sitten tähän topiikkiin =)
Summerille lähetin yv'tä että pentu meni nyt Kristelille, joten toivottavasti huomaa!
Virtuaalihommat katkolla, pahoittelut kasvattajille. Jos jotain asiaa liittyen koiriin laittakaa yv'tä.
Kristel
Epätoivoinen katse
Viestit: 447
Liittynyt: Su Kesä 15, 2008 4:31 pm
Viesti:

Re: Keeshondeja upeista vanhemmista! SYNTYNEET

Viesti Kirjoittaja Kristel »

Mulla ei ollutkaan kunnollisia narttu kessu kuvia varastoissa, niin jouduin tekemään pitkän ja haasteellisen projektin lähettämällä ulkomaalaisille kessukasvattajille kuvalupa pyyntöjä. Sain yhdeltä kasvattajalta 2 hyvää kuvaa samasta kessusta, eli tämän ja tämän. Ongelmana on vain, että kyseinen koira on uros. Menisikö kuvissa oleva koira mielestäsi nartusta ja ovatko ne mielestäsi hyvät, että ottaisin ne käyttöön? (:

( Saan EHKÄ myös tästä nartusta kyseisen kuvan käyttöön, jonka mahdollisesti voin laittaa myös kasvatillesi.)
Virtuaalikennel Suklaanapin on lopettanut toimintansa.
Kristel
Epätoivoinen katse
Viestit: 447
Liittynyt: Su Kesä 15, 2008 4:31 pm
Viesti:

Re: Keeshondeja upeista vanhemmista! SYNTYNEET

Viesti Kirjoittaja Kristel »

up tälle ettei huku.
Virtuaalikennel Suklaanapin on lopettanut toimintansa.
sasu.
Sumopainija
Viestit: 1289
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:57 am

Re: Keeshondeja upeista vanhemmista! SYNTYNEET

Viesti Kirjoittaja sasu. »

Sori unohdin vastailla tähän topiikkiin 8)
Noi uroksen kuvat on tosi hyvät, mutta en usko että menee nartulla. Voit kyllä mun puolesta vaihtaa sukupuolen urokseksi jos haluat :D Jos saat noi nartun kuvat nii ne ois ihan täydelliset! Tosi kaunis tyttö kuvassa. &.&
Virtuaalihommat katkolla, pahoittelut kasvattajille. Jos jotain asiaa liittyen koiriin laittakaa yv'tä.
Kristel
Epätoivoinen katse
Viestit: 447
Liittynyt: Su Kesä 15, 2008 4:31 pm
Viesti:

Re: Keeshondeja upeista vanhemmista! SYNTYNEET

Viesti Kirjoittaja Kristel »

Narttua ajattelin kyllä ottaa että en sukupuolta aio koiralla vaihtaa. Luultavasti saan tuon nartun kuvan, pitää vielä varmistaa. Ilmoittelen sitten kun olen varma. (:
Virtuaalikennel Suklaanapin on lopettanut toimintansa.
Vastaa Viestiin