IW isovillakoira vaaveja. Syntyvät 22.09.
-
Vinta
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viestit: 1106
- Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
- Paikkakunta: Tampere
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5093
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:11 am
- Paikkakunta: Stadi
- Viesti:
Re: IW shih tzu & isovillakoira vaaveja.
Meille nimeksi Absolute Truth ja tässä muuten kennelin osoite.
-
Satu
- Lassien tassuhiki
- Viestit: 3301
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 11:10 am
- Paikkakunta: jyväskylä
Re: IW shih tzu & isovillakoira vaaveja.
Mulle lähtee toi Amazing Touch. Ja pentu tulee olemaan narttu.
-
Vinta
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viestit: 1106
- Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
- Paikkakunta: Tampere
Re: IW shih tzu (0/5) & isovillakoira (3/5) vaaveja.
Vielä pentuja vapaana molemmista pentueista !
-
Vinta
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viestit: 1106
- Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
- Paikkakunta: Tampere
Re: IW isovillakoira vaaveja. Syntyvät 22.09.
Syntymäaika ilmoitettu.
Vielä 2 pentua vapaana.
Vielä 2 pentua vapaana.
-
Vinta
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viestit: 1106
- Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
- Paikkakunta: Tampere
Re: IW isovillakoira vaaveja. Syntyvät 22.09.
Sivuja saa alkaa laittelemaan.
-
Vinta
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viestit: 1106
- Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
- Paikkakunta: Tampere
-
Satu
- Lassien tassuhiki
- Viestit: 3301
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 11:10 am
- Paikkakunta: jyväskylä
Re: IW isovillakoira vaaveja. Syntyvät 22.09.
http://myrrha.webs.com/tina.htm
Onhan mulla noi sivut jo jonkin aikaa ollut tehtynä.. Unohdin vaan niistä mainita. : )
Onhan mulla noi sivut jo jonkin aikaa ollut tehtynä.. Unohdin vaan niistä mainita. : )
-
Vinta
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viestit: 1106
- Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
- Paikkakunta: Tampere
Re: IW isovillakoira vaaveja. Syntyvät 22.09.
Satu
Kiitos sivuista ! Kaunis on neiti. :) Tuosta kasvattajanimestä vielä sen verran, että koiran nimessä se on IW, ei Illusion Whisper. :D
Kiitos sivuista ! Kaunis on neiti. :) Tuosta kasvattajanimestä vielä sen verran, että koiran nimessä se on IW, ei Illusion Whisper. :D
-
Kuunsirppi
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1963
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 1:50 pm
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Re: IW isovillakoira vaaveja. Syntyvät 22.09.
^^ Rupesin kattoo noit Tinan kuvia, ja pakko oli todeta, että oon taas osannu kuvata niin suorassa :D Vois harkita jalustankäyttöä vähän muulloinkin kun sisänäyttelyissä...
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
-
Satu
- Lassien tassuhiki
- Viestit: 3301
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 11:10 am
- Paikkakunta: jyväskylä
Re: IW isovillakoira vaaveja. Syntyvät 22.09.
Kuunsirppi, eipä se nyt kauheasti haittaa. Enköhän mä kuitenkin Metkasta tule lisää kuvia saamaan Tinalle, kun neiti nyt aloitti näyttelyuransakin tuolla kääpiökoiraerkkarissa noin hienosti, mut noilla on kuitenkin ihan hyvä aloittaa. : DD
-
Kuunsirppi
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1963
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 1:50 pm
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Re: IW isovillakoira vaaveja. Syntyvät 22.09.
Joo, mäkin voin ens kerralla nähdessäni ton koiran yrittää ottaa vähän suorempia kuvia. Vois kiinnittää jonkun pienen vatupassin siihen kameraan vaikka :D
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
-
Hubble
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1766
- Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 4:10 pm
- Paikkakunta: Vantaa
Re: IW isovillakoira vaaveja. Syntyvät 22.09.
Aylan sivut ovat vihdoinkin valmiit! :D
-
Vinta
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viestit: 1106
- Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
- Paikkakunta: Tampere
