IW isovillakoira vaaveja. Syntyvät 22.09.

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Vinta
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1106
Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: IW shih tzu & isovillakoira vaaveja.

Viesti Kirjoittaja Vinta »

Nimivaihtoehdot esillä.
Entinen Varga

Chirana & Illusian
Avatar
Eros
Höpsö veitikka
Viestit: 5093
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:11 am
Paikkakunta: Stadi
Viesti:

Re: IW shih tzu & isovillakoira vaaveja.

Viesti Kirjoittaja Eros »

Meille nimeksi Absolute Truth ja tässä muuten kennelin osoite.
Satu
Lassien tassuhiki
Viestit: 3301
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 11:10 am
Paikkakunta: jyväskylä

Re: IW shih tzu & isovillakoira vaaveja.

Viesti Kirjoittaja Satu »

Mulle lähtee toi Amazing Touch. Ja pentu tulee olemaan narttu.
Vinta
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1106
Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: IW shih tzu (0/5) & isovillakoira (3/5) vaaveja.

Viesti Kirjoittaja Vinta »

Vielä pentuja vapaana molemmista pentueista !
Entinen Varga

Chirana & Illusian
Vinta
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1106
Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: IW isovillakoira vaaveja. Syntyvät 22.09.

Viesti Kirjoittaja Vinta »

Syntymäaika ilmoitettu.

Vielä 2 pentua vapaana.
Entinen Varga

Chirana & Illusian
Vinta
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1106
Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: IW isovillakoira vaaveja. Syntyvät 22.09.

Viesti Kirjoittaja Vinta »

Sivuja saa alkaa laittelemaan.
Entinen Varga

Chirana & Illusian
Vinta
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1106
Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: IW isovillakoira vaaveja. Syntyvät 22.09.

Viesti Kirjoittaja Vinta »

Up.
Entinen Varga

Chirana & Illusian
Satu
Lassien tassuhiki
Viestit: 3301
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 11:10 am
Paikkakunta: jyväskylä

Re: IW isovillakoira vaaveja. Syntyvät 22.09.

Viesti Kirjoittaja Satu »

http://myrrha.webs.com/tina.htm
Onhan mulla noi sivut jo jonkin aikaa ollut tehtynä.. Unohdin vaan niistä mainita. : )
Vinta
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1106
Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: IW isovillakoira vaaveja. Syntyvät 22.09.

Viesti Kirjoittaja Vinta »

Satu
Kiitos sivuista ! Kaunis on neiti. :) Tuosta kasvattajanimestä vielä sen verran, että koiran nimessä se on IW, ei Illusion Whisper. :D
Entinen Varga

Chirana & Illusian
Kuunsirppi
Vuohenruokaa
Viestit: 1963
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 1:50 pm
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: IW isovillakoira vaaveja. Syntyvät 22.09.

Viesti Kirjoittaja Kuunsirppi »

^^ Rupesin kattoo noit Tinan kuvia, ja pakko oli todeta, että oon taas osannu kuvata niin suorassa :D Vois harkita jalustankäyttöä vähän muulloinkin kun sisänäyttelyissä...
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä

Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.

Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Satu
Lassien tassuhiki
Viestit: 3301
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 11:10 am
Paikkakunta: jyväskylä

Re: IW isovillakoira vaaveja. Syntyvät 22.09.

Viesti Kirjoittaja Satu »

Kuunsirppi, eipä se nyt kauheasti haittaa. Enköhän mä kuitenkin Metkasta tule lisää kuvia saamaan Tinalle, kun neiti nyt aloitti näyttelyuransakin tuolla kääpiökoiraerkkarissa noin hienosti, mut noilla on kuitenkin ihan hyvä aloittaa. : DD
Kuunsirppi
Vuohenruokaa
Viestit: 1963
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 1:50 pm
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: IW isovillakoira vaaveja. Syntyvät 22.09.

Viesti Kirjoittaja Kuunsirppi »

Joo, mäkin voin ens kerralla nähdessäni ton koiran yrittää ottaa vähän suorempia kuvia. Vois kiinnittää jonkun pienen vatupassin siihen kameraan vaikka :D
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä

Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.

Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Hubble
Vuohenruokaa
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 4:10 pm
Paikkakunta: Vantaa

Re: IW isovillakoira vaaveja. Syntyvät 22.09.

Viesti Kirjoittaja Hubble »

Aylan sivut ovat vihdoinkin valmiit! :D
Vinta
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1106
Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: IW isovillakoira vaaveja. Syntyvät 22.09.

Viesti Kirjoittaja Vinta »

Kiitos Hubble ! :)
Entinen Varga

Chirana & Illusian
Vastaa Viestiin