Laatua Suomesta - punaisia pystykorvia
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5040
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:12 pm
- Paikkakunta: Pohojammaa
- Viesti:
Re: Laatua Suomesta - punaisia pystykorvia
Kadotetun Kalevanpoika esittäytyy.
"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
- Kirsi
- Höpsö veitikka
- Viestit: 8917
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
- Paikkakunta: Lahti
Re: Laatua Suomesta - punaisia pystykorvia
Kiitos paljon!
// Päätin sittenkin ottaa myös itselleni tästä pentueesta pennun. Joten sivumallia voi ottaa myös Ruskalta :)
// Päätin sittenkin ottaa myös itselleni tästä pentueesta pennun. Joten sivumallia voi ottaa myös Ruskalta :)
- A.t
- Syvällistä
- Viestit: 628
- Liittynyt: Su Heinä 27, 2008 11:37 am
- Viesti:
Re: Laatua Suomesta - punaisia pystykorvia
Teinpä myös minäkin sivut pikaisesti eli Kadotetun Varjosielun löytää tästä edes tuolta:) Saako muuten kisaamisen aloittaa vaikka heti?
Taukoilee virtuaalihommista.. ü
- Kirsi
- Höpsö veitikka
- Viestit: 8917
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
- Paikkakunta: Lahti
Re: Laatua Suomesta - punaisia pystykorvia
Syntymäpäivän jälkeen, mutta saa ilmottaa kisoihin, joiden PVM on 28.09 tai myöhemmin. Haluan säilyttää edes sen verran realistisuutta :D Mutta kiitos sivuista!
- Kirsi
- Höpsö veitikka
- Viestit: 8917
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
- Paikkakunta: Lahti
Re: Laatua Suomesta - punaisia pystykorvia
UP, Susitytöltä uupuu vielä sivut, vaikkei tässä mikään kiire vielä olekaan :)
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5298
- Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm
Re: Laatua Suomesta - punaisia pystykorvia
Nera, Nertsukka, Namu, Nerppa, Nenu - rakkaalla lapsella on monta nimiä, mutta yleensä kutsumme häntä Neraksi.
- Kirsi
- Höpsö veitikka
- Viestit: 8917
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
- Paikkakunta: Lahti
Re: Laatua Suomesta - punaisia pystykorvia
Kiitos paljon! Nera on tosi nätti nimi :)
/ Nyt on kaikilta saatu sivut ja mitäs tässä muuta kuin toivotella onnea kisakentille! Pentuja saa ilmoitella jo kisoihin minkä PVM on 28.09. tai sen jälkeen. Saatte itse rekisteröidä pennut, jos niin haluatte.
/ Nyt on kaikilta saatu sivut ja mitäs tässä muuta kuin toivotella onnea kisakentille! Pentuja saa ilmoitella jo kisoihin minkä PVM on 28.09. tai sen jälkeen. Saatte itse rekisteröidä pennut, jos niin haluatte.


