Laatua Suomesta - punaisia pystykorvia

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Avatar
Henji
Höpsö veitikka
Viestit: 5040
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:12 pm
Paikkakunta: Pohojammaa
Viesti:

Re: Laatua Suomesta - punaisia pystykorvia

Viesti Kirjoittaja Henji »

Avatar
Kirsi
Höpsö veitikka
Viestit: 8917
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: Laatua Suomesta - punaisia pystykorvia

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Kiitos paljon!

// Päätin sittenkin ottaa myös itselleni tästä pentueesta pennun. Joten sivumallia voi ottaa myös Ruskalta :)
Avatar
A.t
Syvällistä
Viestit: 628
Liittynyt: Su Heinä 27, 2008 11:37 am
Viesti:

Re: Laatua Suomesta - punaisia pystykorvia

Viesti Kirjoittaja A.t »

Teinpä myös minäkin sivut pikaisesti eli Kadotetun Varjosielun löytää tästä edes tuolta:) Saako muuten kisaamisen aloittaa vaikka heti?
Taukoilee virtuaalihommista.. ü
Avatar
Kirsi
Höpsö veitikka
Viestit: 8917
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: Laatua Suomesta - punaisia pystykorvia

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Syntymäpäivän jälkeen, mutta saa ilmottaa kisoihin, joiden PVM on 28.09 tai myöhemmin. Haluan säilyttää edes sen verran realistisuutta :D Mutta kiitos sivuista!
Avatar
Kirsi
Höpsö veitikka
Viestit: 8917
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: Laatua Suomesta - punaisia pystykorvia

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

UP, Susitytöltä uupuu vielä sivut, vaikkei tässä mikään kiire vielä olekaan :)
Susityttö
Höpsö veitikka
Viestit: 5298
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm

Re: Laatua Suomesta - punaisia pystykorvia

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Nera, Nertsukka, Namu, Nerppa, Nenu - rakkaalla lapsella on monta nimiä, mutta yleensä kutsumme häntä Neraksi.
Avatar
Kirsi
Höpsö veitikka
Viestit: 8917
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: Laatua Suomesta - punaisia pystykorvia

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Kiitos paljon! Nera on tosi nätti nimi :)

/ Nyt on kaikilta saatu sivut ja mitäs tässä muuta kuin toivotella onnea kisakentille! Pentuja saa ilmoitella jo kisoihin minkä PVM on 28.09. tai sen jälkeen. Saatte itse rekisteröidä pennut, jos niin haluatte.
Vastaa Viestiin