jacalynin ekat faaraolapset / nimiä!

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Avatar
Carlyon
Analysaattori
Viestit: 2705
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:15 am
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti:

Re: jacalynin ekat faaraolapset / nimiä!

Viesti Kirjoittaja Carlyon »

Kiitoksia, taidan sitten ottaa jälkimmäisen kuvan käyttöön. :) Yritin kaivella tiedostoja, mutta tuo taisi olla ainut siitä koirasta oleva kuva.
There are nights when the wolves are silent and only the moon howls.
Avatar
mio
Floodari
Viestit: 3012
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:06 am
Paikkakunta: pori

Re: jacalynin ekat faaraolapset / nimiä!

Viesti Kirjoittaja mio »

selvä, eli merkkaan sulle nartun siis. :----)

nyt odotellaan vaan noita tuloksia Rudille.
  • reasons to hit your ex with the baseball bat
  • :: palailen pikkuhiljaa tauolta ::
poissa 15.-22.7.
Avatar
mio
Floodari
Viestit: 3012
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:06 am
Paikkakunta: pori

Re: jacalynin ekat faaraolapset / nimiä!

Viesti Kirjoittaja mio »

päivitin tietoa emästä ekaan viestiin, sukutaulun saatte pian näkyviin kun päivitän oman pentuni sivun tähän. siinä tosin näkyy vain sen isä ja emä, mutta pidemmälle ulottuvaa sukutaulua näätte sitten pentuesivulta. ;----)

/ nyt on omankin pentuni sivut tuolla ekassa viestissä.

// hei, ilmoittakaapa pennut jo valmiiksi tuonne maailmanvoittajanäyttelyyn! koetan siis saada pennut syntymään ennen sitä, oltiinpa sitä tarvittavia valioita tai ei. :----D
  • reasons to hit your ex with the baseball bat
  • :: palailen pikkuhiljaa tauolta ::
poissa 15.-22.7.
Avatar
Carlyon
Analysaattori
Viestit: 2705
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:15 am
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti:

Re: jacalynin ekat faaraolapset / nimiä!

Viesti Kirjoittaja Carlyon »

Tässä olisi nyt Keenan valmiit sivut.
There are nights when the wolves are silent and only the moon howls.
Avatar
mio
Floodari
Viestit: 3012
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:06 am
Paikkakunta: pori

Re: jacalynin ekat faaraolapset / nimiä!

Viesti Kirjoittaja mio »

kiitos paljon, Keena onkin nätti tyttö! <3_<3

mä mietiskelen tuon syntymäajan tässä pian, ei me nyt varmaan kerätä noita valionarvoja ennen pentuja mutta niiden jälkeen sitten!
  • reasons to hit your ex with the baseball bat
  • :: palailen pikkuhiljaa tauolta ::
poissa 15.-22.7.
Avatar
Carlyon
Analysaattori
Viestit: 2705
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:15 am
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti:

Re: jacalynin ekat faaraolapset / nimiä!

Viesti Kirjoittaja Carlyon »

Nostelen. Onko syntymäaika jo päätetty? Tekisi hurjasti mieli jo lähteä tytön kanssa kisaamaan.
There are nights when the wolves are silent and only the moon howls.
Avatar
mio
Floodari
Viestit: 3012
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:06 am
Paikkakunta: pori

Re: jacalynin ekat faaraolapset / nimiä!

Viesti Kirjoittaja mio »

no mitäs te sanotte, jos pentue syntyis jo ensiviikolla vaikkei Rudilla nyt niitä titteleitä olekaan..?
  • reasons to hit your ex with the baseball bat
  • :: palailen pikkuhiljaa tauolta ::
poissa 15.-22.7.
Avatar
Carlyon
Analysaattori
Viestit: 2705
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:15 am
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti:

Re: jacalynin ekat faaraolapset / nimiä!

Viesti Kirjoittaja Carlyon »

Miulle kävisi paremmin kuin hyvin.
There are nights when the wolves are silent and only the moon howls.
Avatar
Tuulia
Analysaattori
Viestit: 2735
Liittynyt: Ke Heinä 02, 2008 3:52 pm
Paikkakunta: Lontoo
Viesti:

Re: jacalynin ekat faaraolapset / nimiä!

Viesti Kirjoittaja Tuulia »

Tännekkin käy oikein mainiosti!
Kuva
Avatar
mio
Floodari
Viestit: 3012
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:06 am
Paikkakunta: pori

Re: jacalynin ekat faaraolapset / nimiä!

Viesti Kirjoittaja mio »

hvyä! vielä Erokselta odottelisin mielipidettä syntymäajasta.
  • reasons to hit your ex with the baseball bat
  • :: palailen pikkuhiljaa tauolta ::
poissa 15.-22.7.
Avatar
Eros
Höpsö veitikka
Viestit: 5093
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:11 am
Paikkakunta: Stadi
Viesti:

Re: jacalynin ekat faaraolapset / nimiä!

Viesti Kirjoittaja Eros »

Sopii sopii. ^^
Avatar
mio
Floodari
Viestit: 3012
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:06 am
Paikkakunta: pori

Re: jacalynin ekat faaraolapset / nimiä!

Viesti Kirjoittaja mio »

hieno juttu!

mitäs sanoisitte sellaisesta päivämäärästä kuin 12.09.2009 eli tämän viikon lauantaina?
  • reasons to hit your ex with the baseball bat
  • :: palailen pikkuhiljaa tauolta ::
poissa 15.-22.7.
Avatar
Carlyon
Analysaattori
Viestit: 2705
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:15 am
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti:

Re: jacalynin ekat faaraolapset / nimiä!

Viesti Kirjoittaja Carlyon »

Kyllä ainakin miun puolesta sopii.
There are nights when the wolves are silent and only the moon howls.
Avatar
mio
Floodari
Viestit: 3012
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:06 am
Paikkakunta: pori

Re: jacalynin ekat faaraolapset / nimiä!

Viesti Kirjoittaja mio »

huomenna siis pennut syntyvät, olettaisin että aika sopii. :----) pentuesivu tulee jossain vaiheessa.
  • reasons to hit your ex with the baseball bat
  • :: palailen pikkuhiljaa tauolta ::
poissa 15.-22.7.
Avatar
mio
Floodari
Viestit: 3012
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:06 am
Paikkakunta: pori

Re: jacalynin ekat faaraolapset / nimiä!

Viesti Kirjoittaja mio »

  • reasons to hit your ex with the baseball bat
  • :: palailen pikkuhiljaa tauolta ::
poissa 15.-22.7.
Vastaa Viestiin