vFL
-
Hanna-81
- Söi navetan kaksi nautaa
Re: vFL
Taitaa nyt olla monilla ihmisillä sitä liikkeellä. Olisihan sitä varmaan voinut tarkemmin etsiä, jos liitto olisi ollut mielenkiintoisempi.
Vuoden Tuomari 2012
Saa pyytää tuomariksi kaikkiin käyttölajeihin. Mutta en vastaa massapostitusviesteihin.
Jami slk collie
Jesse cardigan (piviko)
Nappi saksanpaimenkoira
Ninni Dogo argentino
Saa pyytää tuomariksi kaikkiin käyttölajeihin. Mutta en vastaa massapostitusviesteihin.
Jami slk collie
Jesse cardigan (piviko)
Nappi saksanpaimenkoira
Ninni Dogo argentino
-
Hobu
- Analysaattori
- Viesti:
Englannin kielellähän löytää helposti ja paljon tietoa. Itse ainakin löysin jo pienellä etsimisellä tietoa. Tosin oma englannin kielen taitoni on niin huono, että tarkemmin en sitten tekstejä ymmärrä.
Mutta hyvä, että tämäkin perustettiin viimein. Itse joskus viimevuonna meinasin perustaa liiton kaverin kanssa, mutta se jäi sitten siihen etten jaksanut hakea tietoa tarpeeksi.
Mutta hyvä, että tämäkin perustettiin viimein. Itse joskus viimevuonna meinasin perustaa liiton kaverin kanssa, mutta se jäi sitten siihen etten jaksanut hakea tietoa tarpeeksi.
-
Hanna-81
- Söi navetan kaksi nautaa
Jätetty sitten mun koira kokonaan lisäämättä, mielenkiintoista.
Vuoden Tuomari 2012
Jami slk collie
Jesse cardigan (piviko)
Nappi saksanpaimenkoira
Ninni Dogo argentino
Jami slk collie
Jesse cardigan (piviko)
Nappi saksanpaimenkoira
Ninni Dogo argentino