Tollereita 2010 alkuun - PERUTTU

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Hensu
Epätoivoinen katse
Viestit: 415
Liittynyt: Ma Syys 21, 2009 2:13 pm

Tollereita 2010 alkuun - PERUTTU

Viesti Kirjoittaja Hensu »

Sain toisen upean mahdollisuuden ja "valmiin" nartun käyttööni! Marsi kysyi Marilta lupaa käyttää Napsua ja se sopi. Napsun käytön saan palkaksi siitä kun kisasin tytön kanssa.

Elikkäs 2010 olisi luvassa toinen de Verano pentue. Pentueen tarkempi aika tulee kun emällä on tarvittavat tulokset kasassa.

Emä:
Nuuskuttajan Nipin Napin "Napsu"
omistaja ja haltija Kennel Deinzense, Marsi
vanhemmat:
isä Mallard WR
äiti Campanula Patula
Tulokset:
Pk: BH, Hk2
toko: Tk3 -> kisataan TVA ennen pentuja
mejä: vFIN JVA -> kisataan neli valioksi ennen pentuja
PEY: RH-E
Nly: useita EH


isä: ei vielä tiedossa. Uros kuitenkin on evm sukuinen :)
Marsin kanssa puhuttiin ja hän aikoo kysyä kun aika on lähempi niin pentueen isäksi PK's Boulevard of Broken Dreams WR eli pentueen isä olisi URL olemassa, mutta ei omistaisi sukua jota löytyy jo meiltä. Tämä kuitenkin vasta suunnitelma!


pentueen koko on 5 pentua, mutta vain kaksi (2/3) jäisi URL elämään loput evm omistajille.

Sijoittaisin mielelläni tytön tästä pentueesta
varmoja
n. Hensu (etsii sijoituskotia)

alustavia (ihmisiä jotka harkitsee pentua)
Marsi (ei tultaisiin jalostukseen käyttämään joten voi olla kolmaskin pentu)
Veera
Avatar
Vivienne
Nakkisotilas
Viestit: 296
Liittynyt: Ma Elo 24, 2009 10:34 pm
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Tollereita 2010 alkuun

Viesti Kirjoittaja Vivienne »

Mikä nuista kaikista kenneleistä on sinun omasi? ;o

// Ok :)
Jokainen tarina loppuu aikanaan.
Tääkin loppui jo.
Hensu
Epätoivoinen katse
Viestit: 415
Liittynyt: Ma Syys 21, 2009 2:13 pm

Re: Tollereita 2010 alkuun

Viesti Kirjoittaja Hensu »

Vastaa Viestiin