M: noutajia

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Vastaa Viestiin
Tuulia
Analysaattori
Viesti:

M: noutajia

Viesti Kirjoittaja Tuulia »

Mullahan oli joskus vuoden 2008 kesällä pienoinen noutajaprojekti, joka kuitenkin alkoi pian kärsiä mun mielenkiinnon puutteesta - mulla ei riittänyt motivaatio muihin kuin vinttikoiriin. Joudun siis valitettavasti luopumaan kolmesta noutajastani, ja toivon todella, että ne saavat kaikki elämänsä toiset (ja/tai kolmannet) ja samalla viimeiset kodit. Haluan kuulla koirien kuulumisia, ja mikäli koira selvästi unohdetaan, on minulla oikeus etsiä sille parempi koti.
Olen melko tiukka, sillä haluan että nämä koirat saavat hyvät kodit. Älä siis pahastu, jos en luovuta koiraa sinulle.

sileäkarvainennoutajauros Vonkasuon Putous
Vonkasuon Putous, kutsumanimeltään Mara, on kisannut monipuolisesti eri lajeissa. Kisakalenteria on päivitetty viimeksi vuonna muusi, joten tuoreempia tuloksia voi löytyä vaikkapa Googlen avulla.

labradorinnoutajanarttu Sunset's Allmos Sunshine
Sunset's Allmos Sunshine, tutummin vain Sanni, etsii kolmatta ja viimeistä kotiaan. Tyttö on syntynyt jo vuonna 2006 oikean ajanlaskun mukaan, joten se on jo 3 IRL-vuotta vanha. Sannilla on 15 flyballpistettä, 3x mejän 1-palkinto, 1x I-palkinto tokosta ja vielä 10 koiratanssipistettäkin :mrgreen: . Lisää tuloksia esim. Googlen avustuksella.

kultainennoutajauros Jingaroo Make it mine
Jingaroo Make it mine "Mikko" on yhden MEKUMAn ja 19 koiratanssipistettä omaava kultainennoutaja, joka etsii uutta kotia. Lisää tuloksia löytyy varmasti Googlen avulla!

Laittakaahan siis alle vapaamuotoista hakemusta - toivon, että kaikki tästä täydellisestä noutajakolmikosta pääsevät uusiin, hyviin koteihin.
Kuva
Henji
Höpsö veitikka
Viesti:

Re: M: noutajia

Viesti Kirjoittaja Henji »

Mulle!
Oota, editaan kohta lisää. Kone temppuilee ja yritän aluks fiksata sen.. >:|

// No niin. :D Kone jotainn tuossa "räpsytteli" äsken.
Eli juu, aikoinaan kerroin sulle että kiinnostusta olis jos sulle tuonne kenneliin olisi pentue tullut. No, ei sitten näköjään. ;)

Noutajakoiratoimintaa ei noutajakoejärjestön sivujen perusteella ole toimintaa tai liitto ei aktiivinen, mikä mua nyt harmittaa aivan sairaasti.. Mutta sekä flätti että kultsu kiinnostais kovasti. Kultsulle olis poseerauskuvat, flätille pitäis onkia kuvat jostain muualta. No juu, tuo sileäkarvainen kiinnostais.
Saisi kodin uudesta kennelistäni, Korppiklaaninista. Tulevaisuudessa olisi luvassa metsäjälkeä sekä näyttelyitä kun kuvat saan. Noutajakokeita mikäli niitäkin joskus olisi tarjolla.. ;) Ei nyt siis mitään huippua tiedän, mutta Korpissa oon ajatellu järkkääväni aktiivisesti metsäjälkeä kunhan saan varmistettua että oikeasti tajusin tuomarointisäännöt, että siinä valioituminen olis ehdoton tavoite.
Tuulia
Analysaattori
Viesti:

Tottakai Mara lähtee sinnepäin! Sivuja jos saisit muutaman viikon sisällä (: Ja muuten, tietääkseni tässä muutaman päivän sisään vSNJ avautui uudelleen, joten toivottavasti niissäkin pääsette kisailemaan.
Kuva
Henji
Höpsö veitikka
Viesti:

Mitä mitä mitä!! :O Jei!!! Todella mahtavaa, sinne ja valioksi. :D Kiituksia. ^_^

No juu, kai sitä voisi sitten samalla kiinnostuneena kysyä, että mites tuo kultsu, sekin kun kiinnostaisi samoihin lajeihin käyttöön, onko sen jalostuskäyttöä aikoinaan sun sen ottaessasi rajoitettu, elikkäs saisinko ottaa siltä tulevaisuudessa pentueen?

Onko nuo flätin kuvat muuten kennelistä vai Flickristä? ;D
Tuulia
Analysaattori
Viesti:

Mä en tiedä yhtään täatä jalostusoikeudesta, voit kysäistä siitä jannsulta.
Maran kuvat otettu Wikipediasta (: Klik.
Kuva
Henji
Höpsö veitikka
Viesti:

Vonkasuon Putous on nyt sitten tässä. :) Kuvia yritän haeskella, kyllä ne joskus saan. Jos ei heti löydy poseerauskuvia, pistän muutaman olemassa olevan agilitykuvani. :mrgreen:
Ai niin muuten, kun kerran kyseessä on evm.-sukuinen eikä sillä ollut sukua keksitty, panetko pahaksesi jos sukua rustailen?

Niin tuota juu, ottaisin mielelläni nyös tuon kultsun. Pääasiassa samoihin tarkoituksiin kuin flättikin, eli noutajakokeita (no sillä olikin näistä jo tuloksia) ja mejää, mutta kun kerran se on aloittanut muitakin lajeja, niin jtn niistäkin jatkettaisiin. :)
Tuulia
Analysaattori
Viesti:

Suuret kiitokset sivuista! (: Toki voit keksiä itse lisää sukua, herra on tosiaan kokonaan EVM-sukuinen.
Kyllä Mikkokin teille lähtee, ilman muuta!
Kuva
Henji
Höpsö veitikka
Viesti:

Mörö mörö. Tota juupelis, joudun perumaan tuon kultsun oston. Toissapäivänä tuli vahvistettua, että aloitan IRL ja URL koiraharrastuksen sekä koulun ohella työt, joten aika alkaa olemaan valitettavan kortilla ja joudun uudelleen vähän miettimään virtualikoirien määrää. :/ (Etenkin suvullisten, evm.-sukuisten omien tuontien kanssa ei ole niin hätää. ;D)

Ei mikään unelmajobi, mutta tyhjää ehdottomasti parempi. :D
Tuulia
Analysaattori
Viesti:

Okei, ei mitään, etsin Mikolle uuden kodin (:
Kuva
kiz
Epätoivoinen katse

Viesti Kirjoittaja kiz »

ääh, vitsi ku kiinnostas toi kulttispoju, mutku multa ei varmasti sais aktiivista kotia. :/ kun kovin innokas kisailija en ole...kyllä muakin välillä inspaa kisata, mutta ei pidemmän päälle jaksa edes paria kertaa viikossa kisailla.
You say you hate me, I just love you more,
You don't want me, I just want you more.
Kendra
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Kendra »

Mulla on muuten nuo Maran vanhat kuvat käytössä. En löytäny sillon tätä koiraa, mutta taitaa olla nykyisin nuo uudet kuvat joten noiden käyttö ei haittaa?
  • It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
    'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
    Except for me, I do it like I got nothing to lose
Linda
Nakkisotilas

Viesti Kirjoittaja Linda »

Kiinnostais todellakin tuo Jingaroo Make It Mine. Olen nyt jo jonkin aikaa etsinyt viidettä koiraa kahden collieni, beaglen ja lansun rinnalle. Ajattelin ensin kolmatta paimenkoiraa, mutta nyt kiinostaisi noutajan ottaminen. Voin kirjoittaa pitemmästi myöhemmin (nyt vähän kiire) mutta jos ensin sanoisit olisiko minulla edes mahdollisuutta saada Mikkoa. Kisanäyttöä on AK:ssani. Niin ja vielä sekin että Bar-Mizwa's Kingodom For A Heart on jo vanha koira ja näin ollen siirtyy varmaan aika pian virheämmille paimennusmaille.
Spread your little wings and fly away
Vastaa Viestiin