Amerikan VNL - aktiivisesti mukana toiminnassa!
- Samantha
- Ei riitä.
- Viesti:
Re: Amerikan VNL - aktiivisesti mukana toiminnassa!
Olen käynyt kaikki kilpailut lävitse, mutta tässä käytännössä katsoen koko päivän no-lifenä istuneena alkaa silmät harittaa sen verran, että virheitä tulee. Käyn tuon listan uudelleen lävitse huomenna + päivitän tuon oikean tuomarilistan sivuille. Kiitokset huomautuksista! :)
-
Twiggy
- Pohjasakan hämmentäjä
Mutta tuo näyttelynjärjestämiskielto on minusta kyllä tosi hyvä, varsinkin kun se vaikuttaa ainakin tällä hetkellä siltä, että muistat ylläpitää sitä :D Minua nimittäin turhauttaa ne ihmiset, jotka järjestävät kisoja ja jättävät ne sitten kesken (ja joskus myös järjestävät uusia ennen kuin edellinen on saatu päätökseen..).
- Samantha
- Ei riitä.
- Viesti:
Heh, olen sun kanssa tässä ihan samoilla linjoilla! Mun mielestä - kyseessä kun kuitenkin on vain "leikki" ja virtuaalielämä - olisi ihan liian rajua antaa pitkäaikaisia ja lopullisia kilpailukieltoja, etenkin, kun virtuaaliharrastajien keski-ikä ei mikään äärettömän korkea ole. Mun mielestä tässä on pääasia se, että ihmiset jollakin tapaa oppisivat kantamaan vastuun siitä, mitä ovat alkaneet tekemään ja ymmärtäisivät, että uuden näyttelyn järjestämistä varten vanha näyttely täytyy olla viety loppuun, ettei niitä rästissä olevia näyttelyjä olisi yhdellä ihmisellä sitten ties miten montaa. Jotain tällaista, mutta tuo nyt vaatii vielä kehittelyä ja huomenna toivottavasti hyvinnukutun yön jälkeen käyn tuon listan vielä uusiksi läpi :)Jerry kirjoitti:Mutta tuo näyttelynjärjestämiskielto on minusta kyllä tosi hyvä, varsinkin kun se vaikuttaa ainakin tällä hetkellä siltä, että muistat ylläpitää sitä :D Minua nimittäin turhauttaa ne ihmiset, jotka järjestävät kisoja ja jättävät ne sitten kesken (ja joskus myös järjestävät uusia ennen kuin edellinen on saatu päätökseen..).
-
Viivi
- Pohjasakan hämmentäjä
ot/ Creldale's Belgiansin tulokset ovat tulleet, mutta sivut on poistettu.
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
- Samantha
- Ei riitä.
- Viesti:
OK, kiitos tiedosta! :)Viivi kirjoitti:ot/ Creldale's Belgiansin tulokset ovat tulleet, mutta sivut on poistettu.
- Samantha
- Ei riitä.
- Viesti:
Nyt kaikki innolla järjestämään näyttelyjä! :)
-
Jael
- Söi navetan kaksi nautaa
Heti tuli ilmoitettua koirat 3 näyttelyyn :)
We gonna take over the world
While these haters getting mad
Take over the world
Watch these haters get mad
While these haters getting mad
Take over the world
Watch these haters get mad
- Samantha
- Ei riitä.
- Viesti:
Se on hienoa, että löysit tätä kautta tiesi AM VNL:n sivuille ja näyttelyihin! :) Kannattaa pitää liiton sivuja ja etenkin kalenteria silmällä, tarkoituksena on pysyä mahdollisimman aktiivisena :)
-
Viivi
- Pohjasakan hämmentäjä
Vielä pitää tulla sekoittamaan pakkaa, mutta olisi kiva jos noi ryhmätkin muutettaisiin amerikkaisiksi. Eli vaikka Sporting Group, Hound Group, Working Group jne. Ainakin itse tykkäisin noista ryhmistä, vähän vaihtelua perinteiseen. Vai menisikö vaikeammaksi?
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
- Samantha
- Ei riitä.
- Viesti:
Tuota mun täytyy miettiä. Pohdiskelin itse samoja asioita, kun selailin USAlaisia näyttelysivuja, mutta ajattelin tosiaan ihan sitä, että meneekö turhan vaikeaksi ja järjestääkö kukaan AM VNL:n alaisena enää sitten näyttelyitä. Jospa antaa ainakin hetken aikaa olla nuo luokat tuollaiset, että ihmiset todella ymmärtävät liiton taas olevan ihan aktiivisesti mukana kuvioissa ja kun tämä on "sisäistetty", voisi alkaa muutella noita sääntöjä ja luokkia :)
- Samantha
- Ei riitä.
- Viesti:
Näyttelykalenteri ei varsinaisesti huuda tyhjyyttään, mutta näyttelyitä itsejään ei ole anottu aikoihin. Arvoisat virtuaaliharrastajat - anokaa ihmeessä näyttelyitä! Mulla on tekemisen puutetta ja ehdin hyväksyä varmasti tänään tulevat kutsut jo heti tänään :)
-
Lansu_
- Höpsö veitikka
Mäkin tykkäisin tästä ideasta, mutta toki se vaatisi perehtymistä niin kisojen järjestäjiltä kuin osallistujiltakin. Tuollaisen ryhmäjaon kohdalla tulee vastaan myös ongelma rotujen kanssa, sillä jenkit eivät tunnista kaikkia meillä tunnettuja rotuja ja vastaavasti heillä voi olla omia rotujaan. En ole perehtynyt sen suuremmin noihin rotuasioihin, mutta tiedän että uudella mantereella ei tunnisteta esimerkiksi landseeria omaksi rodukseen vaan sitä pidetään mustavalkoisena newfoundlandinkoirana.Viivi kirjoitti:Vielä pitää tulla sekoittamaan pakkaa, mutta olisi kiva jos noi ryhmätkin muutettaisiin amerikkaisiksi. Eli vaikka Sporting Group, Hound Group, Working Group jne. Ainakin itse tykkäisin noista ryhmistä, vähän vaihtelua perinteiseen. Vai menisikö vaikeammaksi?
Mutta joo, toivottavasti Samanthalla riittää aikaa ja kiinnostusta liiton "amerikkalaistamiseen". :)
When the hurricanes came for me
I could finally crash again
And that's how I became the sea
I could finally crash again
And that's how I became the sea
-
Minhey
- Syvällistä
Oi oii. :D
Ihan pakko jotenkin järjestää näyttely, jokin pieni vaan. Sivut vain on upeat, niistä heti huomaa että kyse on Amerikan virtuaalinäyttelyliitosta. Tapetti-tyyli on myös mieleeni. <3_<3
Ihan pakko jotenkin järjestää näyttely, jokin pieni vaan. Sivut vain on upeat, niistä heti huomaa että kyse on Amerikan virtuaalinäyttelyliitosta. Tapetti-tyyli on myös mieleeni. <3_<3
palaillaan.
- Odea
- Höpsö veitikka
Sinä hallitset kyllä nämä jutut, Samantha. Upea ulkoasu, tapettitausta, otsikot, linkit ja tuo pyhä yksinkertaisuus. Toteutus ja tekstit ovat juuri niin jenkkimäisiä kuin voivat olla. Oikeesti, tykkään tosi paljon.