Annan sijoitukseen cavalier kingcharlesinspanielinarttu Elizabeth Taylorin. Narttu on väritykseltään blenheim, ja ikää neidillä on tällä hetkellä neljä vuotta (sijoituskodissa ikääntymistä voidaan muokata, mutta keskustellaan tästä sitten yhdessä hänen kanssaan, joka on Elizabethista kiinnostunut). Nartulla on tällä hetkellä pentue syntymässä lokakuun puolivälin paikkeilla, joten varsinainen muutto uuteen kotiin tapahtuisi lokakuun puolivälissä - marraskuun alussa, aivan sen mukaan, miten sovitaan. Elizabethin sijoitussopimus kattaa ainakin alustavasti yhden pentueen Emmerdalen nimiin sekä tietysti kisaamista ja näyttelyissä käymistä, näistäkin asioista sovitaan myöhemmin tarkemmin :)
Elizabeth on käynyt 19.9. läpi terveystarkastukset Alegren eläinlääkäriasemalla. Tuloksena:
- annetut rokotteet: jäykkäkouristus, neloisrokote, rabies
- madotettu
- mikrosiru, nro GRE0007
- silmätutkimus: terveet
- polvitarkastus: polvet 0/0
- lonkkakuvaus: A/A
- sydäntutkimus: ei sivuääniä
Tällä hetkellä Elizabeth kilpailee näyttelyiden lisäksi myös maastoesteissä. Näyttelyistä nartulle on tullut kohtalaisia tuloksia: kaksi EHta ja 5 ERIä! Myös PN2 on irronnut Elizabethille kolmesti. Elizabeth on suorittanut (=suorittaa) BH-kokeen hyväksytysti 19.10.2009 yhteensä 88 pisteellä.
Sijoituskotiin on mahdollista antaa mukaan kuvat (katsellaan näitä yhdessä myöhemmin, kyseessä kuitenkaan eivät ole samat kuvat kuin nykyiset sivuilla olevat -> näyttelytulokset nollaantuvat), luonteen lähtemisestä mukaan keskustellaan erikseen. Jätä tarjouksesi, otan kaikki huomioon! :)
Sijoitukseen cavalier kingcharlesinspanielinarttu
- Samantha
- Ei riitä.
- Viesti:
-
Saskia
- Le-ppä-ker-ttu
Re: Sijoitukseen cavalier kingcharlesinspanielinarttu
Tahtoisiko Elizabeth lähteä neljänneksi koirakseni Hvalaan? Kennel ei ole tyylikkyydellä pilattu, mutta koirista pidetään hyvä huoli. Koti tulee olemaan erittäin pitkäaikainen, aktiivinen ja rakastava.
Kilpailen koirillani monissa lajeissa ja menestystäkin tulee pikkuhiljaa. Näyttönä koko kolmen kopla: BH TK1 HK1 "Aamos" joka on minulla sijoituksessa, BH TK2 "Debi" ja BH vjDKW-09 "Mako". Elizabeth sopisi joukkoon kuin nenä päähän!
Hmm, olen huono kirjoittamaan ostotarjouksia... Kysy vaan mitä haluat tietää. :)
Kilpailen koirillani monissa lajeissa ja menestystäkin tulee pikkuhiljaa. Näyttönä koko kolmen kopla: BH TK1 HK1 "Aamos" joka on minulla sijoituksessa, BH TK2 "Debi" ja BH vjDKW-09 "Mako". Elizabeth sopisi joukkoon kuin nenä päähän!
Hmm, olen huono kirjoittamaan ostotarjouksia... Kysy vaan mitä haluat tietää. :)
- Samantha
- Ei riitä.
- Viesti:
Saskia, vaikuttaa oikein lupaavalta! :) Tosiaan, minulle käy kyllä hyvin se, että Elizabeth lähtee teille. Haluatko itse tehdä nartulle sivut, vai pidänkö sivut meillä ja teet itse vain kisakalenterin? Tällä tavalla tietysti saisi säilytettyä nuo nartun omat nykyiset kuvat, eikä näyttelytuloksia tarvitsisi nollata (joskaan eipä tuolta sellaista suurmenestystä ole irronnut, ettäkö se varsinaisesti jäisi harmittamaan, vaikka joutuisi näyttelyiden kanssa aloittamaan puhtaalta pöydältä).
Haluaisin tosiaan myöhemmin sitten Elizabethistä yhden pentueen Emmerdale'sn kennelnimen alle, mutta keskustellaan tästä enemmän sitten, kun on sen aika. :)
Haluaisin tosiaan myöhemmin sitten Elizabethistä yhden pentueen Emmerdale'sn kennelnimen alle, mutta keskustellaan tästä enemmän sitten, kun on sen aika. :)
-
Saskia
- Le-ppä-ker-ttu
Kuvien kanssa on sama miten tehdään, sekin sopii että minä teen tytölle vaan kisakalenterin ja sinä linkität sen oikeille sivuille. Tai sitten vaihdetaan kuvat ja minä teen kokonaan uudet sivut. (Minulta ei tosin löydy kuvia.)
Olisiko sulla mitään erityistoiveita kisaamisen suhteen? Näyttelyissä toki käydään, maastoesteitä voidaan jatkaa, mutta tahdotko muita lajeja? Tokoa, koiratanssia, flyballia, pelastusta, agilitya...?
Olisiko sulla mitään erityistoiveita kisaamisen suhteen? Näyttelyissä toki käydään, maastoesteitä voidaan jatkaa, mutta tahdotko muita lajeja? Tokoa, koiratanssia, flyballia, pelastusta, agilitya...?