Cleveria palailee
-
hohto
- Alkupalat
Cleveria palailee
Eli pitkän puolenvuoden tauon jälkeen Cleveria palailee isojen- ja keskikokoisten villakoiriensa kanssa.
Saanen siis esitellä, hieman uudistunut.... Cleveria
Saanen siis esitellä, hieman uudistunut.... Cleveria
- Petra
- Nakkisotilas
Re: Cleveria palailee
Ihanaa, että säkin palailet takaisin virtuaalipuuhiin! (: Arvostelen itse Cleveriaa myöhemmin, oli vain pakko hehkuttaa :}
// Eli eli.. Ulkoasu on mielestäni ihan Cleverian tyylinen. Ehkä hiukan liian imelä omaan makuuni, ja muutenkin aika yksinkertainen, mutta ei kuitenkaan millään tavalla ärsyttävä tai ällöttävä - se on vain sinun tyylinen :] Rotulogo on mainio lisä otsikon perään, koska kennelillä on kuitenkin yksi selkeä kasvatusrotu.
Tekstejä oli mieleeni ehkä hiukan liian vähän, erityisesti koirat- ja kasvatus- sivuille olisin kaivannut lisää tietoa ensinnäkin koiristasi ja kasvatusperiaatteistasi. Oli kuitenkin mukavaa, että kasvatus- sivulta löytyi melkein tavallistenkin tekstien edestä tuloksia kasvattajaluokasta varsinkin, kun tulokset olivat aika kovatasoisiakin :'D
En tiiä, ihan mukava peruskennel, vaikkakin sain jonkun ilokohtauksen kun näin Cleverian palailleen takaisin virtuaalipiireihin (: Enhän mä oo kummemmin ollutkaan sun kanssas yhteyksissä aijemmin, mutta ehkä vaan noi sun upeat villakoirat tekee tämän ihailevaisuuden tunteen sun kenneliin :'D Saadaanko me linkitellä Cleveria Trivalin linkkilistalle uudistuksen yhteydessä? :3
// Eli eli.. Ulkoasu on mielestäni ihan Cleverian tyylinen. Ehkä hiukan liian imelä omaan makuuni, ja muutenkin aika yksinkertainen, mutta ei kuitenkaan millään tavalla ärsyttävä tai ällöttävä - se on vain sinun tyylinen :] Rotulogo on mainio lisä otsikon perään, koska kennelillä on kuitenkin yksi selkeä kasvatusrotu.
Tekstejä oli mieleeni ehkä hiukan liian vähän, erityisesti koirat- ja kasvatus- sivuille olisin kaivannut lisää tietoa ensinnäkin koiristasi ja kasvatusperiaatteistasi. Oli kuitenkin mukavaa, että kasvatus- sivulta löytyi melkein tavallistenkin tekstien edestä tuloksia kasvattajaluokasta varsinkin, kun tulokset olivat aika kovatasoisiakin :'D
En tiiä, ihan mukava peruskennel, vaikkakin sain jonkun ilokohtauksen kun näin Cleverian palailleen takaisin virtuaalipiireihin (: Enhän mä oo kummemmin ollutkaan sun kanssas yhteyksissä aijemmin, mutta ehkä vaan noi sun upeat villakoirat tekee tämän ihailevaisuuden tunteen sun kenneliin :'D Saadaanko me linkitellä Cleveria Trivalin linkkilistalle uudistuksen yhteydessä? :3
lehmän löräys, BITCHES
-
hohto
- Alkupalat
Ai mullekkin on muodostunut jo oma tyylini
:D no joo... Kiitos mielipiteestä, tarkoitus olisi tekstejä lisäillä olen vain niin huono kirjoittelemaan ja lisäilen aina pienissä pätkissä... Tottakai saatte lisätä ;)
- Jebi
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
- Viesti:
Ulkoasu Cleverian sivuilla on mielestä nätti ja yksinkertainen. Otsikko on kivasti kirjoitettu, väri olisi vaan voinut olla jokin muu. Rotulogosta tykkäsin, nätti väri ja sopivan kokoinen. Mutta siis ulkoasu on yksinkertaisen kaunis. Mozillalla näkyy ääkkös ja öökkös vika, en oo sitten varma, näkyykö myös IEllä ja muilla selaimilla. Tekstejä on mielestäni ihan sopivan verran joka paikassa, välillä ehkä liian vähän. Kasvatus sivulle olisin toivonut lisää tekstiä.. Koristekuvat olivat tarkkoja ja väreiltään nättejä, en vaan tykkää siitä, jos koristekuvat menevät tuon otsikon yli. Koirat sivuilla oli kivat pienet laatikot, jossa oli koiran väri. Tykkäilen tosta. Koirien sivut ovat yksinkertaiset ja selkeät.
Nyt ei kyllä tuu mieleen mitään muuta kommentoimista, mutta mukavat sivut kokonaisuudessaan.
Nyt ei kyllä tuu mieleen mitään muuta kommentoimista, mutta mukavat sivut kokonaisuudessaan.
Totin blogi
taukoilua v-koirista. kasvattien omistajat heittäkää yv:tä jos koirien kisautus mietityttää.
taukoilua v-koirista. kasvattien omistajat heittäkää yv:tä jos koirien kisautus mietityttää.
-
hohto
- Alkupalat
Minulla ei näy ääkkös ongelmaa mozillalla tai IE:llä :o Missäköhän vika...
- Petra
- Nakkisotilas
^ Mullakaan ei näy ääkkösongelmaa, ja käytän Mozilla Firefoxia :o
Jebin kannattaa ehkä vaihtaa yleinen merkistökoodaus selaimestaan?
lehmän löräys, BITCHES
-
Dilli
- Syvällistä
Mikähän Jebillä on valittu merkistökoodaukseksi selaimessa? Mulla itsellä on tuliketussa Unicode eikä näy mitään epänormaalia ääkkösissä.
Mutta siis, Cleveria. Aikaisemmin en ole sivuilla käynyt ainakaan kovin moneen otteeseen, muistan kuitenkin että sinulla on ennen jonkinsortin villiskennel ollut. Tuo ulkoasu on jotenkin tosi hieno ja sykähdyttävä, vaikka se on yksinkertainen. Ehkä noi persoonalliset värivalinnat vaan lämmittää mun sydäntä. Tuo koristekuva hyppää mun isolla 1600x1200 resolla tonne oikealle sivulle, siis sillein, että se ei oo ton "standard & miniature poodles" - jutun alla vaan oikeammalla. Se nyt ei kuitenkaan häiritse, koska selainikkunaa voi aina pienentää tuolta sivuista että näkyy oikein.
Koirat-sivulla toi on kiva toi juttu, miten noi värit on merkitty. Se tuo kivasti myös erilaista värivivahdetta tuohon pastellinsävyiseen ulkoasuun.
Sulla lukee tuolla aivan koodin alussa (joka sivulla mitä katselin), tuossa title-kohdassa New page 1, eikös siellä olisi kivempi vaikka teksti "Cleveria"?
Koirat ovat kauniita ja niillä on kivat sivut ja kuvat. Olet ilmeisesti itse kuvannut aika ison osan koirien kuvista : D
Kasvatussivulla voisi olla pikkasen enemmän tekstiä, kuten Petra ja Jebi jo sanoivatkin.
Mutta siis, Cleveria. Aikaisemmin en ole sivuilla käynyt ainakaan kovin moneen otteeseen, muistan kuitenkin että sinulla on ennen jonkinsortin villiskennel ollut. Tuo ulkoasu on jotenkin tosi hieno ja sykähdyttävä, vaikka se on yksinkertainen. Ehkä noi persoonalliset värivalinnat vaan lämmittää mun sydäntä. Tuo koristekuva hyppää mun isolla 1600x1200 resolla tonne oikealle sivulle, siis sillein, että se ei oo ton "standard & miniature poodles" - jutun alla vaan oikeammalla. Se nyt ei kuitenkaan häiritse, koska selainikkunaa voi aina pienentää tuolta sivuista että näkyy oikein.
Koirat-sivulla toi on kiva toi juttu, miten noi värit on merkitty. Se tuo kivasti myös erilaista värivivahdetta tuohon pastellinsävyiseen ulkoasuun.
Sulla lukee tuolla aivan koodin alussa (joka sivulla mitä katselin), tuossa title-kohdassa New page 1, eikös siellä olisi kivempi vaikka teksti "Cleveria"?
Koirat ovat kauniita ja niillä on kivat sivut ja kuvat. Olet ilmeisesti itse kuvannut aika ison osan koirien kuvista : D
Kasvatussivulla voisi olla pikkasen enemmän tekstiä, kuten Petra ja Jebi jo sanoivatkin.

-
hohto
- Alkupalat
LaiskuusDilli kirjoitti: Sulla lukee tuolla aivan koodin alussa (joka sivulla mitä katselin), tuossa title-kohdassa New page 1, eikös siellä olisi kivempi vaikka teksti "Cleveria"?
Joo ainoastaan neljällä koiralla on muiden ottamat kuvat, kätevämpää se näin on ei varmasti ole samoja kuvia kenelläkään.
- Jebi
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
- Viesti:
Tuolla toisella tietokoneella näkyi ääkkös vika, tällä koneella taas ei. Mutta kokeilen vaihtaa tuota, jos sen löydän ^^Petra kirjoitti:^ Mullakaan ei näy ääkkösongelmaa, ja käytän Mozilla Firefoxia :o
// Joo siis löytyhän se nopeasti se kohta, vaihdampa sen tällä ja toisella koneella Unicodeksi.
Totin blogi