Schapendoes urosta etsitään
- Peppi
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Schapendoes urosta etsitään
Cararraan olisi suunnitteilla schapendoes pentue vuodelle 2010. Pentueen emä olisi oma schapendoes narttuni Faleza's Valendaes "Enda", jonka tittelit rivistöltä löytyvät; BH vKANS & vFIN & vDK & vKRE & CAN & AM & N MVA vWW-09 vV-09 vAMW-09 vKREW-09 vNW-09 vSV-09. Endalla on myös yksi kakkospalkinto tokosta, 2x vKUMA agilitystä ja jonkin verran pisteitä koiratanssissa. Enda on myös suorittanut paimennuksen perusradan hyväksytysti ja kilpailee siis A1:sessä. Pentueesta ei tulisi kovinkaan suuri, koska haluan käytää Endaa vielä toisen kerra jalostukseen. Ennenkuin pentue tulee ajankohtaiseksi vaadin Endalta vielä alankomaiden (rodun kotimaa) muotovalionarvo ja pelastuskoirien soveltavuuskokeen suorittaminen. Ja itseltäni vaadin ainakin Endan sivujen päivittämisen. Jos siis omista schapendoes uroksen jota voisin käyttää jalostukseen tule kertomaan. Haluaisin että uros olisi jonkin maan muotovalio, suorittanut BH-kokeen ja saanut tuloksia vielä jostain muussakin lajissa. Jos urosta ei löydy käytämme evm-urosta. Jos sinua kiinnostaa schapendoes-pentu, otatahan yhteyttä minuun sähköpostilla (aramita@suomi24.fi) tai yv:llä.
- Peppi
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Re: Schape urosta mietiskelen/ ei vielä kovin ajankohtaista
Eikö kellään ole schape urosta.
-
- Epätoivoinen katse
Minullakin on vain kaksi schape narttua, eikä yhtään urosta. :( Eikä schapeja taida juurikaan olla virtuaalimaailmassa, itse en muista törmänneeni yhteenkään urokseen. Mutta voisin kyllä olla kiinnostunut ottamaan pennun sitten kun pentue on ajankohtainen. ;)
- Vivienne
- Nakkisotilas
Earlyllä on yksi schapeuros muistaakseni ainakin ;>
Jokainen tarina loppuu aikanaan.
Tääkin loppui jo.
Tääkin loppui jo.
-
- Le-ppä-ker-ttu
mun schaperuokselle on jo tulossa yksi pentue varmaan tänä vuonna ja narttukin on jo valittu joten valitettavasti en hukoa tällä hetkellä lainaa :3
- Peppi
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Sintsu: Ok, mutta jutellaan sitten ajan myötä siitä varauksesta. Olisi kyllä kiva jos kiinnostuneita Endan (olen nyt päättänyt että Enda tulee pentueen emoksi) pennuista.
Vivienne: Ok.
Early: Mä tahon varata siitä pentueesta pennun, kun kuvatkin on mulla jo valmiina. No, pistelen sulle yksäriä. Ja voidaanko kattoa tota Hukon käyttöä puolenvuoden tai vuoden päästä??
Vivienne: Ok.
Early: Mä tahon varata siitä pentueesta pennun, kun kuvatkin on mulla jo valmiina. No, pistelen sulle yksäriä. Ja voidaanko kattoa tota Hukon käyttöä puolenvuoden tai vuoden päästä??
-
- Alkupalat
Highbeatiin on tosiaan suunnittelia schapendoespentue ensi vuoden puolelle (kiinnostuneet ottaa yhteyttä sähköpostitse).
Emänä mahdollisesti Varjokuvan Highbeat eli Huuma ja isänä Zwirnpeck's Ausgelassen eli Huko. Pentue toteutuu, mikäli kiinnostuneita pennun ostajia löytyy vähintään kolme, maksimissaan viisi ja jos emä saadaan rekisteriin. Lisäksi yritämme saada emälle BH'n ja molemmat vanhemmat suorittamaan paimennuksen perusradan hyväksytysti.
Emänä mahdollisesti Varjokuvan Highbeat eli Huuma ja isänä Zwirnpeck's Ausgelassen eli Huko. Pentue toteutuu, mikäli kiinnostuneita pennun ostajia löytyy vähintään kolme, maksimissaan viisi ja jos emä saadaan rekisteriin. Lisäksi yritämme saada emälle BH'n ja molemmat vanhemmat suorittamaan paimennuksen perusradan hyväksytysti.
- Peppi
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Re: Schapendoes urosta etsitään
Juu kyselinkin teiltä pentua tosta yhdistelmästä.
Mutta joo, vieläkin on toi schapendoes uros hakusessa. Jos schape urosta ei löydy pentue tulee evm-uroksella.
//Aloitusviestiä muokattu.
Mutta joo, vieläkin on toi schapendoes uros hakusessa. Jos schape urosta ei löydy pentue tulee evm-uroksella.
//Aloitusviestiä muokattu.