joo, sain viimein tehtyä rempan loppuun, ulkoasunvaihdos, uudet tekstit jne. kommenttia saa esittää.
esittelyteksti tulossa kunhan saan kirjotettua, myös linkkilista tulossa joten linkkejä tarvitaan.
Ei pelkkiä linkkiviestejä :)
No mäpäs nyt sanon jotain. :> Ulkoasu on todella nätti, pidän asettelusta paljon. Värit ovat myös kivat, erityisesti tuo punainen linkkipalkki on herkullinen piriste. Mua hiukan häiritsee tuo sakemannin kuvan leikkaus, olis ollut parempi jos siinä olis näkynyt joko vain silmät tai koko pää. Koristekuvista pidän kovasti, niihin on käytetty selvästi aikaa. Koirilla on nätit, yksinkertaiset sivut, mutta luonnetta olisin koirille kaivannut Tekstiä löytyy koko sivustolta aika vähän, mutta ainakin jaksoin lukea kaiken. :') Esittelyä olisin kaivannut jo nyt, mutta käyn lukemassa sen sitten kun se valmistuu. :D
Missä muuten ne sun unkarinvizslat on? :D Kennel kasvattaa niitä mut en löytänyt niitä yhtään. Harmi. Kiva rotu.
Kiitoksia! ^^ lisäilen linkkilistalle. Tällä hetkellä ei oo yhtään vizslaa kun narttu oli jo niin vanha, mutta tulossa on kyllä :P.
Luonteita ei oo mun koirilla ollu aikoihin kun en niitä osaa kirjoittaa :D ja luonteettomiks ne ainaki tällä hetkellä jää.
Mutta kiitoksia, kommenttia vaan lisää :B
Todella mukava ulkoasu, juuri minun makuuni tuo tollainen! Pidän kennelistä kovasti, nimi vaan oli ensiksi hieman omituinen (toista "ahiru" monta kertaa niin kuulostat ihan siltä kun sulla olis pahemman laatuinen nuha ja aivastelisit) (okei taidan olla ainoa ihminen maailmassa joka ajattelee asioita näin) (siis ei mitään väliä). Unkarinvizslat ja saksanpaimenkoirat on ihan nameja, vaikka ei ne belgianpaimenkoiratkaan mitään mun ihan inhokkirotuja ole, joten propsit teille kivoista kasvatusroduista (etenkin nuo saksanpaimenkoirat, aww). Ehdottomasti odottelen noita sakemannivauvoja (:
Ulkoasussa ainoa pikkujuttu on se, että tuo linkkipalkki näyttää niiiiin tyhjältä kun nuo linkit on tuolla yhdessä reunassa ja sitten se vaan on 8( Mutta muuten ihana.