virt. eläinklinikka Sudenkuoppa = nykyinen vPEK

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Vastaa Viestiin
Kirsi
Höpsö veitikka

virt. eläinklinikka Sudenkuoppa = nykyinen vPEK

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

No niin! Täällä se sitten on :mrgreen: Vielä otetaan eläinlääkäreitä, jos vaan kiinnostuneita löytyy! Ohjeet info -sivulla.

Sudenkuoppa ei rajoitu vain koiriin, joten oli sinulla sitten koira, kissa, tai vaikka rotta, me kyllä hoidamme sen. Määräaika on kaikilla aina kaksi viikkoa ajanvaraustaulukkoon merkitsemisestä, joten eläinlääkäreillä on kyllä aikaa hoitaa potilaansa. Sehän ei tietenkään tarkoita, että omistajan tarvitsisi välttämättä kaksi viikkoa odottaa - tietysti hänelle lähetetään tulokset heti, kun ne saadaan todettua.

Mitäs muuta... Kysymyksiä saa laittaa!
Tervetuloa Sudenkuoppaan!

// Smaug ja Sekhmet antoivat vPEK:in minulle, joten nuo yhdistyivät nyt yhdeksi, suureksi klinikaksi.
Vivienne
Nakkisotilas

Re: virtuaalinen eläinklinikka Sudenkuoppa

Viesti Kirjoittaja Vivienne »

Jos tilaan aikaa, pitääkö mun laittaa nimeksi kutsumanimi vai virallinen nimi? :)
Jokainen tarina loppuu aikanaan.
Tääkin loppui jo.
Kirsi
Höpsö veitikka

Re: virtuaalinen eläinklinikka Sudenkuoppa

Ihan miten itse haluaa, mutta kutsumanimi olisi parempi pientä taulukkotilaa ajatellen (:
Kirsi
Höpsö veitikka

Re: virt. eläinklinikka Sudenkuoppa = nykyinen vPEK

Muutoksia! Smaug ja Sekhmet päättivät antaa vanhan, rakkaan vPEK:in minulle, joten nämä kaksi klinikkaa yhdistyivätkin yllätyksellisesti täksi yhdeksi, suureksi klinikaksi.

vPEKin vanhat eläinlääkärit ovatkin saaneet jo tietoa Smaugilta, että ilmoittautuvat minulle halutessaan jatkaa eläinlääkärinä.
Henji
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Henji »

Piti tulla tuhlaamaan topasta tilaa jo toteamaan, että mainonta muuten toimii joissain tapauksissa: täältä uusi asiakas kokeilemaan palveluja. ;)

Sivujen kokonaisulkonäöstä voisi kai samalla jtn heittää ettei ihan turhaksi kirjoitukseksi mene. Eli mun makuun toimiva ja ok yksinkertainen kokonaisuus. Ihana söpöliini tuo ulkoasun otus. :3 Aluksi pinkehtävä (mikäs sana tuo muka on O_o) väri tekstissä ei oikein iskänyt, mutta nyt siitä pidän ja näen sen sopivaksi osaksi kokonaisuutta.

Se tosin täytyy todeta, että Sudenkuoppa ei eläinlääkäriklinikan tms. niemenä heti houkuta itseä kokeilemaan (jos nyt ajatellaan enemmänkin IRL ajatuksena), ensimmäisenä kyseinen nimi yhdistettynä johonkin toimintaan toi itselle mieleen melkein kuin hautaustoimiston. ;D
Kirsi
Höpsö veitikka

Mä taas ajattelin Sudenkuopan juuri sanan varsinaisessa merkityksessään. Susi putoaa kuoppaan, MUTTA sitten paikalle juoksevatkin kivat eläinlääkärit ja auttavat hukan pois kolosta. :mrgreen: Kieltämättä tuo tuo ehkä kielteisiä ajatuksia ennemmin, mutta voihan sitä posiitivista ajatustapaa edes kokeilla!

Kiitos ulkkakehuista! Pinkki tosiaan voi jotain häiritä, mutta toivottavasti ei liikaa. Lohdutuksena voin sanoa, että itsehän kuulun niihin tyyppeihin, jotka kyllästyvät ulkkiinsa hetkessä. Näin ollen tuo tulee tuskin sivuilla olemaan muutamaa kuukautta kauempaa, jollei sitäkään.
Henji
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Henji »

Ha ha, olipas keljusti ajateltu nimen alkuperä! :mrgreen: :lol:
juulia
Floodari

Viesti Kirjoittaja juulia »

Heeei, en ole ihan 110% varma mutta aika varma ( :mrgreen: ) että varasin yhdelle virt. koiralleni kuvaukset yms. vanhasta vPEK:istä. Ajanvarausvieraskirjaa ei kuitenkaan löytynyt enää sivuilta ja Sudenkuopan sivuilla on uusi vieraskirja, joten ei joku haluais heittää mulle vaikka yv'llä sen entisen ajanvarauskirjan osoitetta, niin voisin käydä varmistamassa onko tuo nyt kuvattu vai ei.

Tällainen puoliot, sori, mutten keksinyt muutakaan paikkaa minne tulla kyselemään (---:
  • Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
    Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
Kirsi
Höpsö veitikka

Siitä sun pitää mennä kyselee Smaugilta. Mutta jos en nyt ihan soopaa puhu, niin mun mielestä VPEK:issäkin lähetettiin ne tulokset omistajan sähköpostiin, joten sinuna kävisin kattomassa sähköpostisi :). Jos et löydä, niin laita vaan uutta ajanvarausta tulemaan!
juulia
Floodari

Viesti Kirjoittaja juulia »

Ei olla ainakaan kolmen edellisen koiran kohdalla lähetelty (---: pitääpä käydä kyselemässä Smaugilta.
  • Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
    Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
Vastaa Viestiin