Etsin sijoituskotia (yhden pentueen sopimuksella) Mystery Whites Delaialle aka "Maisalle", joka on merkkiä valkoinenpaimenkoira ja sukupuoleltaan narttu.
Ei ole vielä kisannut ja evm-suku.
Minulla ei tosiaan ole kiirettä teettää vielä tälle koiralle pentuetta, joten saisi kisailla suht rauhalliseen tahtiin, mutta kuitenkin siten, että niitä tuloksia myös tulee. Eniten odotan kisatuloksia käyttölajeista (paimennus, pk-lajit, agility, toko, pelastuskoiratoiminta jne.), mutta myös muutamassa näyttelyssä olisi suotavaa käydä. Ja kuvat tulevat tälle nartulle mukaan.
En välttämättä myy heti ensimmäiselle tarjoajalle, joten laittakaa tarjousta ihan rohkeasti.
>> edla
Valkoinenpaimenkoiranarttu (sij.), myyty (sivuja odottelen)
-
- Kanada
- Viesti:
- Kendra
- Höpsö veitikka
Re: Sijoitukseen valkoinenpaimenkoiranarttu kuvineen!
--------
- It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
Except for me, I do it like I got nothing to lose
-
- Kanada
- Viesti:
Re: Sijoitukseen valkoinenpaimenkoiranarttu kuvineen!
Näytti ja kuulostaa kerrassaan hyvältä ja muutenkin tiedän sinut jo ennestään virtuaalimaailmasta ja olen varma, että Maisa saa teiltä hyvän kodin, niin sinnepä päin neiti sitten lähtee! :)
Sivuja odottelisin parin viikon sisään.
Mikäli olisit myös kiinnostunut siitä, että jos itselläsi jossain vaiheessa kilpaileminen tyssää, tai tarvitsisit kilpailuttamisapua, niin multa voi tietysti aina kysyä ja olen valmis auttamaan niin paljon, kuin vaan pystyn, jotta pennut saadaan jossain vaiheessa sitten teetettyä.
Kilpailulajit kuulostavat muuten oikein hyviltä. Itse olen myös kovin kiinnostunut työkoirakisoista ja olen Maisan näköjään yhteen sellaiseen kilpailuun jo ilmoittanutkin, niin mikäli et ole itse halukas kilpailemaan sen kanssa ko. lajissa, niin minä voisin sitten siihen aina ilmoitella ja laitella sulle linkkejä tulemaan aina, kun tuloksia tulee tms?
Kuvat tosiaankin myös saa mukaan, koska olen ne itse räpsinyt.
Ja olen nyt ilmoittanut neidin jo alustavasti muutamaan kilpailuun, joista ei ole vielä tullut tuloksia, enkä ole niitä kisakalenteriin merkinnyt, niin linkittelen ne tähän, jotta voit sitten itse lisäillä.
x x x
Sivuja odottelisin parin viikon sisään.
Mikäli olisit myös kiinnostunut siitä, että jos itselläsi jossain vaiheessa kilpaileminen tyssää, tai tarvitsisit kilpailuttamisapua, niin multa voi tietysti aina kysyä ja olen valmis auttamaan niin paljon, kuin vaan pystyn, jotta pennut saadaan jossain vaiheessa sitten teetettyä.
Kilpailulajit kuulostavat muuten oikein hyviltä. Itse olen myös kovin kiinnostunut työkoirakisoista ja olen Maisan näköjään yhteen sellaiseen kilpailuun jo ilmoittanutkin, niin mikäli et ole itse halukas kilpailemaan sen kanssa ko. lajissa, niin minä voisin sitten siihen aina ilmoitella ja laitella sulle linkkejä tulemaan aina, kun tuloksia tulee tms?
Kuvat tosiaankin myös saa mukaan, koska olen ne itse räpsinyt.
Ja olen nyt ilmoittanut neidin jo alustavasti muutamaan kilpailuun, joista ei ole vielä tullut tuloksia, enkä ole niitä kisakalenteriin merkinnyt, niin linkittelen ne tähän, jotta voit sitten itse lisäillä.
x x x
- Kendra
- Höpsö veitikka
Re: Valkoinenpaimenkoiranarttu (sij.), myyty (sivuja odottelen)
---
-
- Kanada
- Viesti:
Jees, lisäilen sut tässä illan/yön aikana meseen, kun jopa taas vain pääsisin sinne asti.
- Kendra
- Höpsö veitikka
---
-
- Kanada
- Viesti:
Jep, mutta kiitos tosi paljon sivuista! :)
Täytyykin lisätä tuonne sivuille samantien.
Täytyykin lisätä tuonne sivuille samantien.