Juorun Whippetit

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Akvarelli
Alkupalat

Juorun Whippetit

Viesti Kirjoittaja Akvarelli »

Whippettejä kasvattava kennel Juoru avaa ovensa nyt ensimmäistä kertaa suurelle yleisölle. Tervetuloa tutustumaan fantastiseen rotuun kennelimme upouusissa puitteissa!

Pidemmittä puheitta, toivotan jokaisen tervetulleeksi!
http://juorun.webs.com

Terveisin,
Akvarelli & Whippetit

Ja kommentoida tietysti saa ulkoasua ;). Yksinkertaisuuteen on pyritty, kuten varmaan huomaa.
bianca
Le-ppä-ker-ttu

Re: Juorun Whippetit

Viesti Kirjoittaja bianca »

Oi, todella nätti ulkoasu kennelilläsi! 8) Hienosti olet nuo brushit asetellut. 8'3
Akvarelli
Alkupalat

Kiitos kovasti :). En ole mikään koodinero, mutta kyllä näilläkin taidoilla näköjään jotain saa aikaan.

Ja sanottakoon vielä pieneksi mainokseksi tähän, että "Ostetaan & Myydään" - osiossa haeskelen Whippet narttua Juoruun. Joten jos jollain wipukoita on myynnissä niin yhteyttä vaan yksityisviestillä tai sitten sähköpostiin.
Nath
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Nath »

Ai että :D Mulla tulee tästä mieleen ns. "kunnon wanhanajan kennelit".

En ole kyllä kovin iso fani "kaikki asia yhdellä sivulla"-tyyppisten kenneleiden kanssa, mutta kunhan kokonaisuus on toimiva, niin eipä mullakaan ole mitään valittamista. Väreistä tulee positiivisella tavalla jouluinen, mutta myös aika kotoisa olo.
Tekstiä on sopivasti ja ne jaksoi kaikki lukea. Vähän tosin tönksähti noissa myyntiehdoissa kohta, että koiran kanssa on kisattava vähintään 5 juoksukisoissa ja 5 näyttelyissä. En tosin usko, että täällä pyörivällä populalla olisi vaikeuksia täyttää tuota ehtoa, mutta itse en oikein välitä siitä, että kasvattaja sanelee kisautustahdin :-D

Muuten kyllä tykkäsin kovasti!
Akvarelli
Alkupalat

Nath, kiitos kehuista ja kritiikistä. Itse pidän yhden sivun ideasta ja siksi sitä käytinkin :) En voisi kuvitella pitäväni kenneliä, jonka ulkoasusta en itse pidä.

Niistä myyntiehdoista. Ehkä olen vaan tottunut tuolla hevostelupuolella näihin sääntöjen sanelemiseen : D. Ja ajattelin myös itsekin, että koirapiireissä ei varmaan 10 kpl kilpailuita ole määrä eikä mikään koko koiran elinkaaren aikana.
bianca
Le-ppä-ker-ttu

Joo, nyt itsekin huomasin tuon yhden sivun systeemin. :'D Onko kennelissäsi vieraskirjaa, sillä en ainakaan sellaista löytänyt. 8( Voi olla, etten katsonut kunnolla. :')
Akvarelli
Alkupalat

Saya, vieraskirjaa ei ole. En ole vielä aivan varma sen tarpeellisuudesta, mutta ehkä tulevaisuudessa sivuille sellainen ilmestyy ;)
bianca
Le-ppä-ker-ttu

Okei selvä. ;) Toivotan sinulle ja kennelillesi onnea ja menestystä! Varmasti tulen kuulemaan kennelistäsi myös jatkossa. :')
Akvarelli
Alkupalat

Saya, kiitos kovasti! : )

Ja ilokseni voin ilmoittaa, että Cawley's Haraldin rekisteröinti on pistetty vetämään ja poika onkin rekisteröinnin jälkeen ensimmäinen rekisterissä oleva Whippet!
Vastaa Viestiin