M: lättykorva herra

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
tellu.
Analysaattori

M: lättykorva herra

Viesti Kirjoittaja tellu. »

Usagin Prinssi Rohkea eli "Roope"
suomenajokoira uros synt. 08.06.2009

Jouduin pyytämään Roopea omistajaltaan pois, sillä tämä ei kisannut pojalla pitkään aikaan. Nyt Roope kaipaakin aktiivista kisauttajaa. Roope on suorittanut BH -kokeen, saanut ajokokeista kaksi ykköstä ja näyttelyistä on tullut erittäin hyvää ja erinomaista. Pojalle tulisi minulta kuvat mukaan, jotka ovat olleet sillä aijemminkin käytössä. Luonnetta Roopelle ei ole kirjoitettuna, voin toki sen kirjoittaa. Poika on kuitenkin luonteltaan melko villi, utelias ja hyvinkin leikkisä tapaus. Tämä ei kuitenkaan näy aina, sillä Roope on välillä hiukan arka ja ujo.

Roope on aloittanut näyttelyn ja ajokokeet edellisessä kodissa. Toivoisin, että nämä lajit jatkuvat myös uudessa. Tietenkin uusiakin lajeja voi aina kokeilla. Mikäli poika ei pärjää näyttelyissä aijemmilla kuvilla, voi ne minun puolestani vaihtaa. Mutta itse olen tyytyväinen kasvittiini, sillä onhan pojalla erinomainen näyttelyistä ja puolet tuloksista käyttövalion -arvoon. Uusi omistaja tulisi tietää, ettei suomenajokoira ole rotunaan pelkkä sohvaperuna -vaan se tarvitsee liikuntaa runsaasti. Kodissa ei kuitenkaan vain liikunnan saati riitä, sillä pitäämän olla aina ripaus rakkautta mukana.
LOPETTANUT!!
Häidee
Kriisissä

Re: M: lättykorva herra

Viesti Kirjoittaja Häidee »

Voisin tarjota lättykorvalle kotia.Näyttöä kisautuksesta allekirjoituksen linkistä.
Tulisin kisauttamaan yhtä aktisti kun muitakin koiria.Linkki Roopen sivulle tulee pian.
61°07 45 N 21°30 20 E
tellu.
Analysaattori

Hienoa, voi olla muuten etten saa annettua pojalle kuvia. Ellei ne ole edellisellä omistajalla tallessa. Sillä tietokoneeni paloi ja kuvat ei ole muistikortillani. Kertoisitko vielä rodun tuntemuksesta ja mitä harrastuksia jatkat tai aloitat.
LOPETTANUT!!
Häidee
Kriisissä

Olen sen verran perehtynyt,että koirakirjoista olen lukenut.Muuta en taida tietää.Näyttelyitä ja mejää tullaan jatkamaan.Agilityä,koiratanssia,tokoa,flyballia aloiteltaisiin.Toivottavasti löytyy kuvat.Voin kyllä kysellä joltain kasvattajalta.Sivujen linkki tässä.
61°07 45 N 21°30 20 E
Henji
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Henji »

Lalina kirjoitti:Hienoa, voi olla muuten etten saa annettua pojalle kuvia. Ellei ne ole edellisellä omistajalla tallessa. Sillä tietokoneeni paloi ja kuvat ei ole muistikortillani. Kertoisitko vielä rodun tuntemuksesta ja mitä harrastuksia jatkat tai aloitat.
Hieman OTnä, mutta ovatkos nämä ne kuvat? :)
tellu.
Analysaattori

Manza // noista muista harrastuksista ei ole väliä, kunhan tulet käyttämään poikaa näyttelyissä ja AJOKOKEISSA ! Mikäli poika ei saa jatkaa omia harrastuksiian, uskon ettei poika tule sinulle. Ja noista sivuista sen verran, että pojan kuvat ovat oikeat -mutta eivät latautu loppuun asti. Ja olisi hyvä, jos ne suurentuisi isommiksi. Ja miten voi olla mahdollista, että koira on jo sinulla, vaikken ole sitä sinulle vielä edes luvannutkaan ? Mutta tästä ainakin näkee, että olet innostunut pojasta -kauanko innostus piisaa ? Ja näin ainakin tiedoksi, en anna sinulle kasvattajana jalostusoikeutta pojalle ! Katoson nyt vielä lähteekö poika sinulle.

Henji
// kyllä ne ovat ne kuvat.
LOPETTANUT!!
Häidee
Kriisissä

Kyllä saa jatkaa ajokokeita (kunhan niitä tulisi) ja näyttelyitä!Sivut ovat myös vaihtuneet, uudet on tässä.Laitan myös kuvat suurennettaviksi, ja minulla ainakin latautuu loppuun.Okei, ei mitään.Kyllä innostuskestää ihan varmasti kauan.
61°07 45 N 21°30 20 E
tellu.
Analysaattori

Ota se nyt vain, kerran kun ei minulla itselläni aikaa koiralle ole ja eikä muita kyselijöitä tule. Ajokokeita on luvassa, kun saan uuden koneen. Nykyinen paloi ja olen nytkin koulun koneella.
LOPETTANUT!!
Häidee
Kriisissä

Ok.Kiitos.Toivottavasti saat pian uuden koneen.
61°07 45 N 21°30 20 E
Vastaa Viestiin