HALTIAPOLUN - where beauty really exists

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Vastaa Viestiin
Narya
Höpsö veitikka
Viesti:

HALTIAPOLUN - where beauty really exists

Viesti Kirjoittaja Narya »

En voi uskoa, että pääsin tämän suuren fiaskon kanssa hengissä tavoitteeseen. Haltiapolku on nyt kokonaan puhdistettu, lakaistu, imuroitu ja tampattu ylimääräisestä sotkusta uuteen tiivispakettiseen muotoon, jonka myötä jätimme myös ah-niin ihanan freewebsin (lämmöllä mm. sinisiä freebareja muistellen ) ja siirryimme julmasti Kirsiä hyväksikäyttäen twistedillusion.netiin. Siinä samassa sitten uusittiin vähän kasvatusosiota, ulkoasua ja oikeastaan vähän kaikkea. Käykääs itse ottamassa selvää mitä tästä noin kuukauden kestäneestä kituutuksesta tuli aikaansaannokseksi!

HALTIAPOLUN -- where beauty really exists
    • BACK IN BUSINESS WITH HEART OF RAINY AUTUMN.
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Hobu
Analysaattori
Viesti:

Re: HALTIAPOLUN - where beauty really exists

Viesti Kirjoittaja Hobu »

Liian yksinkertanen ulkka Haltikselle! :D Ei mut ihana oikeesti. Ehkä mun makuun turhan syksysen olonen kun kohta on jo talvi tai siis on jo täälä. :D Mut anyway tuo on hieno ulkka. Tää oli tällänen super pitkä kommetti. x)
Kuva Kuva
Vuoden Taiteilija 2012
Narya
Höpsö veitikka
Viesti:

Kiitos kommentista. :D En saanut ulkoasua ihan kesän loppuun joten siirtäminen viivästyi. Tuon samaisen ulkan talviversio tulee kyllä vaihtumaan varmaan tammikuun puolella. :D

Muutkin?
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
noel
Lassien tassuhiki

Viesti Kirjoittaja noel »

Tää tänhetkinen ulkoasu on itseasiassa ihan hirveän ihana, voisin ihan hyvin ottaa tollasen Kiipelissäänkin jos olisi mahdollisuus. Toi alkukuva on hienosti tehty, vaikkakin mun makuun noi laulun(?) sanat on aika turhat... Vai onkos tuo runo, enpäs tiedä :----) Ja sit ite ulkoasuun. Värit on ihanan lämpöset, ja niinku Hobu sanokin, aika syksyiset alkavaan talveen. Toisaalta mulla on tulossa ihan kesäleiska eli en voi valittaa. Masennuin kyllä ku hiffasin, että noi linkit onki mapatut. Höh. On niin tekstilinkkie näköset :---) Kuvat on tosi ihanat ja ovelasti pistetty, istuvan ja selvimmästi näkyvän haskin olisin kyllä pois jättäny. Mm ja en mä kyllä keksi muuta ku vätystää, kaikin puolin nätti lay! Jotain jäin kaipaamaan, mutten keksi mitä.
Eros
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eros »

Me likes <3 Tosi hyvältä näyttää toi ruskea kokonaisuus, vaikka mä en sitä väriä heti yhdistäisi huskeihin. Ihana otsikon fontti, toi sopii kuin nenä päähän! Koirien sivut on taas erinomaiset ja kokonaisuudessaan sivut ovat käyttäjäystävälliset. Erinomaisesti olet jaksanut kaikkeen panostaa. Mutta tämä oli hyvin lyhyt kommentti. :mrgreen:
Narya
Höpsö veitikka
Viesti:

noel, kiitos kommentista! Kyseessä on runo, jota olen käyttänyt Haltiapolun etusivulla jo kohta vuoden ja tunnen sen jotenkin omaksi Haltsille, joten minulle se on tärkeä olla esillä etusivulla. :) Se on ainakin mielenkiintoisempi vaihtoehto tavalliselle huskykuvalle keskelle indexiä. Miksi linkit ovat tylsät jos ne ovat mapatut? Omasta mielestäni ne istuvat tuohon hyvin, turhat härpäkkeet välillä pois ja back to basics. ;) Kiitos kuitenkin mielipiteistäsi!

Eros, kiitos sinullekin. :) Ihanaa kuulla, että pidät Haltsia käyttäjäystävällisenä - se on tärkeintä ja sitä tällä kertaa oikeastaan tavoittelinkin suuremmissa osin. :)

Kommentoikaa toki lisää, otan mielelläni vastaan risut ja ruusut. :)
† † † ask me anything &
Greywolf
Toistolla tehoa

Viesti Kirjoittaja Greywolf »

Voi miten se on ihana! :o Haltiapolun on aina ollut suosikkikennelini, mutta ää... siltikin oot onnistunut ylittämään itsesi tän kanssa. En edes tiedä mitä sanoa, musta toi on aivan upea! 8D Tai toi ulkoasu sopii Haltiapolulle tosi hyvin ja enterkyltti on ihana. Ja ei oo liian syksyinen toi ulkka, musta toi sopii talveen ihan hyvin.:o Kaikkien sivujen asettelu on kivannäköinen ja kasvatussivu ja koirat-sivu jaja. Ja värit ja kuvat on nättejä myös ja otsikkojen fontti näyttää hyvältä. Näkee, että ton kanssa on nähty vaivaa ja tekstit on kans tosi kivaa luettavaa edelleen. Äää tykkään Haltiapolusta koko ajan vaan enemmän! Miksen mä vaan osaa.:( Ja ooh, me ollaan linkkilistalla jee, kiitos.:D

Mutta siis. Rehellisesti. Olen tosi kateellinen. Olipa hyödyllinen kommentti.:D
Kuva
"He's a dog-walker. I need a king, not a jester."
Narya
Höpsö veitikka
Viesti:

Oi kiitos! Ihanaa kuulla, että oon kerrankin onnistunut jossain. :mrgreen: Mä taas olen erittäin ylpeä, että mun kaksi hienoa kasvattia majailee niinkin hienossa kennelissä kuin Kirsikankukka, joten ihan suotta olet kateellinen. ;) Mahtavaa kuitenkin, että miellyttää!

Kertokaa toki lisää mitä mieleen tulee. :D
† † † ask me anything &
noel
Lassien tassuhiki

Viesti Kirjoittaja noel »

Ne oli miu mielestä tylsät, ku odotin innolla, että ne on tekstilinkit ja että kursori päällä siihen ilmestyis jotai lesoa :----D Taisin kuitenkin käyttää vähän väärää sanaa, mutta toivon että hiffasit mitä meinasin! Ja sitä vielä, että toi runo on kyl nätti silti :--)
Narya
Höpsö veitikka
Viesti:

No jaa, aina ei voi kaikki olla niin hienosti. :---------) Itse pidän tärkeämänä, että linkit löytyvät ulkoasusta nopeasti ja niitten kautta pääsee jatkamaan sivujen tutkiskelua. :mrgreen:

More comments?
† † † ask me anything &
bianca
Le-ppä-ker-ttu

Viesti Kirjoittaja bianca »

Voi että, toi ulkoasu on nätti. Siis todella.
Toi ruskean sävy on tosi kaunis tuossa ulkoasussa.
Muttaniin, onnea ja menestystä kennelillesi! :)
Narya
Höpsö veitikka
Viesti:

Suuret kiitokset kommentistasi. :)

Löytyykö vielä sanottavaa vai annetaanko tippua? :D
† † † ask me anything &
sasu.
Sumopainija

Viesti Kirjoittaja sasu. »

Pehkoseni, sä oot taas onnistunu ihan täydellisesti.
Ulkoasu on aivan mahta. Siinä on niin loistavat värit jotka uppoaa muhun tosi syvälle. Kuvat on hienosti sommiteltu ja toi fontti otsikossa on hyvä. Kivoja tekstejä en kaikkia jaksanu lukee, koska tiedän että ne on hyvät 8D Mut siis Pehko sä oot taas tehny Haltiapolusta niin huippulaatua olevan kennelin että en voi ku kadehtia<3
Virtuaalihommat katkolla, pahoittelut kasvattajille. Jos jotain asiaa liittyen koiriin laittakaa yv'tä.
Narya
Höpsö veitikka
Viesti:

Oi olipa ihana yllätys saada vielä joku kommentti! Kiitos hirveästi kehuista. :)

Haltiapolun talviulkoasu tulee vaihtumaan joulukuun aikana sivuille, pitäkäähän silmällä sivustoa. ;)
† † † ask me anything &
Vastaa Viestiin