Filyra on vaan joku niin legendaarinen juttu.

ainakin faaraokoirien kannalta.
tässä ulkoasussa on mun mielestä just nappiin menneet värit. oranssi ja punertavanruskea sopivat faaraokoiriin jotenkin tosi hyvin. tykkään tosi paljon tämän ulkoasun muodosta, tuosta neliskanttisesta tyylistä johon on kuitenkin sitten yhdistetty kaarevaa muotoa otsikkokuvan avulla. otsikkokuvassa on mun mielestä myös kiva kuvanmuokkaus, tosin mä olisin ite jättänyt tuon pääkuvan tuosta vasemmalta pois. myöskään tuo ruutupatternmikälie noiden kuvien päällä ei olis ollut mulla se ykkösvalinta mutta kyllä se tässä oikein kivalta näyttää! linkkien asettelusta tykkään ja otsikkokin on ihan mukava.
etusivun teksti on vähän hämärä siinä mielessä että tuosta saa ensivaikutelmana sen että tämä olisi jonkin infosivun teksti. mutta kun asiaa miettii, niin oikeastaan on kiva että nuo tekstit olet laittanut etusivulle eikä ole tarvinnut näinollen periaatteessa raapustaa mitään kliseistä tervetuliaisjuttua. koristekuvat voisivat mun makuun olla hieman alempana, jotenkin ne olisivat sillon mun makuun paremmin asetellut. koirat on kivasti aseteltu koirat-sivulle, tosin mä en oikeen tiedä tykkäänkö vai en noista pikkukuvista joissa on paksut ruskeat sivut. eivät ne kokonaisuutta kyllä missään nimessä pilaa joten ei niistä sen enempää. koirien sivut on kivan selkeät, ja oon iloinen kun oot vaihtanut kisakalenterit tuollaiseen selkeämpään muotoon. mua jotenkin ärsytti tosi paljon kun kaikki kisat olivat sekaisin samassa kalenterissa, tykkään tälläisestä järjestelystä paljon enemmän. ehdoton plussa siis siitä.
oonko jotenkin puusilmä vai eikö oo mitään erillisiä sivuja noille pentueille? tosi harmi, koska mun mielestä pentuesivuja on jotenkin äärimmäisen kiva vakoilla. niistä selviää parhaiten että kuka on kenenkin sisar ja mitkä on kenenkin vanhemmat. tuli myös sellainen fiilis että kasvatussivun teksteihin ei oltu oikein panostettu, mutta toisaalta sulla on sen verran pentueita takana että kaikki tietävät millainen kasvattaja olet. mä oisin silti kaivannut jotain täytettä kasvatus-sivulle.
Filyra on mulle itselle ainakin ehdottoman tärkeä virtuaalikennel, tykkään vierailla sivuilla aina silloin tällöin ihan vaan ihastelemassa. on ihanaa että jaksat Eros vielä neljännenkin vuoden jälkeen pyörittää sitä, toivon että tulevaisuudessa mullakin on aikaa pitää Jacalyn pystyssä pitkään ja kasvattaa yhtä menestyksekkäitä farkkuvauvoja. ;) ainiin, ja kuten varmasti jo tiedät, odottelen kärsimättömänä Fantomin pentuja!
(jos muuten haluat Dieselin sukutauluun lisätä loputkin emän suvusta niin voit katsoa ne esimerkiksi
täältä)