Tarjotaan jalostukseen sk. ktu. & suomenpystykorvan.

Etsitkö nartullesi tai uroksellesi yhden yön seuraa? Haluaisitko tarkistaa tämän hetken kuumimmat urokset omassa rodussasi? Tee se täällä!
Milja
Vuohenruokaa

Tarjotaan jalostukseen sk. ktu. & suomenpystykorvan.

Viesti Kirjoittaja Milja »

Elikkäs, päätin nyt tarjota jalostukseen kahta evm. sukuista tuontiani, sillä innostus kyseisiä koiria kohtaan on hiipunut, ja ne pääsisivät pitkäaikaiseläkkeelle (eli todennäköisesti kuolisivat) kun pennut olisivat syntyneet. Olisi silti tuhlausta jättää niitä käyttämättä jalostukseen, sillä olen kuitenkin nähnyt vaivaa saadakseni koirille tuloksia. Huom! Pennut syntyisivät siis sinun kennelnimesi alle, sillä en halua niitä oman kennelnimeni alle.

BH RH-E LUT-E vFIN & vF & vDK & vN & vPOHJ & vKANS PMVA Dirtbag's Straight Look, tutummin Soolo, on sk. kettuterrieriuros, piviko-koira, jonka kanssa ollaan saatu lähinnä näyttelymeriittejä nimen eteen. Mulla ei ole ollut Soolon kanssa erityisi tavoitteita, lähinnä ollaan kisattu just noissa näyttelyissä. Mutta jos nartun omistaja haluaa Soolon esim. metsäjälkivalioksi, niin luulisin sen onnistuvan. (Älkää ihmetelkö, miksi koiralla on näyttelytuloksia, vaikkei sivuilla näy kuvia, en ole vain ehtinyt siirtää niitä vielä koiran sivuille)
Soololla käytettävällä nartulla tulisi olla vähintään BH, mieluusti joku muukin käyttötulos, sekä hyvät kuvat, ja vaikkapa pari muotovalion titteliä. Se ei kuitenkaan ole pakollista.

Toinen koirani, jolle haluaisin pennut ennen kuin se siirtyy autuaammille metsästysmaille, olisi BH RH-E VFIN KVA VMEV-09 Riemumielen Astrid. Sillä ei tosin ole erityisemmin tuloksia, mutta käyttövalion arvo on plakkarissa ja metsäjäljessä ollaan kilpailtu aktiivisesti. Astridkin on siis evm. sukuinen, joten pelkoa sukusiitoksesta ei ole. Urokselta toivoisin joitakin käyttötuloksia sekä vähintään EHin näyttelyistä.

Laittakaahan tarjousta alle!
Don’t break a writer’s heart and think ink won’t spill.
Jacya
Vuohenruokaa
Viesti:

Re: Tarjotaan jalostukseen sk. ktu. & suomenpystykorvan.

Viesti Kirjoittaja Jacya »

Hmmmh... Minun pystisherraani saattaisi tuo Riemumielen Astrid kiinnostaakin... :>
Milja
Vuohenruokaa

Kuulostaa hyvältä (: Laitahan lisää infoa herrastasi, niin katsotaan. Ja käykö sulle sitten, että pennut tulisivat sinun kasvattajanimesi alle?
Viivi
Pohjasakan hämmentäjä

Viesti Kirjoittaja Viivi »

Noni, että! /: Mä haluaisin ehdottomasta Astridia käyttää jalostukseen, mutta meiltä ei löydy evm.urosta. Harmin paikka. Hieno narttu.
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
Milja
Vuohenruokaa

Siis toivottavasti et ymmärtänyt viestiäni jotenkin, että Astridille kelpuuttaisin vain evm-sukuisen uroksen? Tarkoitin siis, että ASTRID on evm. sukuinen, ja sen puolisolla saa olla sukua virtuaalimaailmassa vaikka 100 koiraa (:
Viivi
Pohjasakan hämmentäjä

Viesti Kirjoittaja Viivi »

Ai hyvä! Olen ajatellut, että Rainvalleyn Ruskaloisto olisi Aihkinin ensimmäisen pentueen isukki, mutta juuri emä meiltä puuttuupi. Jallu on huonosti kisautettu, eli hetki pitäisi odottaa ennen kun pentue-ilmoituksen voisi tehdä. Ajattelin, että pentueen aikataulu menisi ensi vuoden puolelle alkuun. Sukua tältä löytyy ihan mukavasti, mutta uuden nartun lisääminen pystärien sukuun on kyllä oiva valinta.

Mutta tälläistä minulla...
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
Jacya
Vuohenruokaa
Viesti:

Juu, mulla ois tämmöne poika ku Piquantin Ajatteleva Aulis. Haukussa ja mejässä valio, BH-koe suoritettuna ja näyttelystä tuloksia, yksi SERTikin. :> Poika on pikkuhiljaa siirtymässä eläkkeelle päin, jotta sukua voisi jatkaakin pikkuisen ennen vanhuuden päiviä. Nyt vielä kun olisi oiva tytööpystis tutkassa : D
Milja
Vuohenruokaa

Eikä, mä en yhtään tiedä, kumman urokselle Astridin antaisin! Tää on ihan liian vaikeeta! Tiiättekö, on ihan kidutusta päättää? Jallu on todella komea ja kerää varmasti vielä menestystä tulevaisuudessa, mutta koska aion myydä Astridin jossain vaiheessa pois, ja haluaisin tyttöselle jo pennut tässä lähiaikoina, ja koska Auliksella on kisattu hyvin, niin ajattelin, että Astrid lähtee nyt varmaankin Auliksen morsiameksi. Pahoitteluni Viiville, Jallu oli todella hyvä vaihtoehto, mutta koska Astrid pitäisi saada piakkoin astutetuksi, niin tällä kertaa se oli sitten Aulis. Jacya, jutellaan lisää y-viestillä.
Jacya
Vuohenruokaa
Viesti:

Oukidouki, heitä viestillä :P
Vastaa Viestiin