Eterna Space uudistui
-
Spiegel
- Kanada
- Viesti:
Eterna Space uudistui
Edellinen ulkoasu on nyt toukokuun lopulta ollut sivuilla, joten oli jo korkea aika vaihtaa. Tällä kertaa halusin tehdä leiskasta (vielä) synkemmän ja yksinkertaisemman pienimuotoisuutta kuvaamaan, sinistä ja mustaa siis. Päivitin myös pitkästä aikaa koirien kisakalenterit, ja kaksi "uutta" koiraa päätyi viimein sivuille, vaikka ovat kennelissä olleetkin jo pidemmän aikaa. Uusittu myös hivenen verran ainakin alkutekstiä. :D Tervetuloa siis tutustumaan australiankarjakoiriin!
-
Narya
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Re: Eterna Space uudistui
Ei mulla muuta ku: :o .
Kommentoin jotain rakentavampaa huomenissa, mutta tuo leiska on aivan mahdottoman onnistunut. :D Tekstejä mitä nyt vähän silmäilin, niin taattua Spiegel -laatua. Toi sun nimienkeksintätaito (niin virallisten, kuin kutsumanimienkin) on muuten jotain ihan uskomatonta. o_o Kattelen aina ihan leuka lattiassa toinen toistaan ihanempia nimiä mitä noille keksit. :D
Kommentoin jotain rakentavampaa huomenissa, mutta tuo leiska on aivan mahdottoman onnistunut. :D Tekstejä mitä nyt vähän silmäilin, niin taattua Spiegel -laatua. Toi sun nimienkeksintätaito (niin virallisten, kuin kutsumanimienkin) on muuten jotain ihan uskomatonta. o_o Kattelen aina ihan leuka lattiassa toinen toistaan ihanempia nimiä mitä noille keksit. :D
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
-
Spiegel
- Kanada
- Viesti:
Kiitos kommentista! :D Nimet on mulle tärkeitä, ja tykkään hirveästi keksiä niitä - kiva jos ne miellyttävät.
-
Shanya
- Vuohenruokaa
Samalla linjalla olen kuin Pehko. Mielestäni nimet ovat todella upeita, itselläni on aina kauheat nimenkeksintävaikeudet. Leiska on todellakin hieno, erilainen kuin useat, erottuu hyvin joukosta. Ei nyt muuta sanottavaa kuin upeaa työtä!
-
Spiegel
- Kanada
- Viesti:
Kiitos paljon sullekin! (:
-
Twiggy
- Pohjasakan hämmentäjä
Mun mielestä toi ulkoasu jää tosi pliisuksi. Minusta tollanen mustalle taustalle pläntätty kuva + kaikki tekstit samalla sivulla alkaa käydä jo vähän liian yleiseksi. Tuo sininen värikään ei oikein hetkauta mitenkään, aikalailla vaisu ja tunkkanen olo tulee siitäkin. Olisin todella kaivannut sivuille jotain väriä, esimerkiksi koristekuvien merkeissä jos ei muuta. Vähän jo odotin, että koirien sivuhin olisi "panostettu" enemmän, eli sieltä löytyisi kuvia ja että ne sivut erottuisivat jotenkin etusivusta. Harmittavan tyhjän näköiset sivut siis ja täytyy sanoa että edellinen ulkoasu oli paljon paljon kivempi. Ja kun tiedän että pystyt loihtimaan vaikka minkä näköisiä teoksia, tämä tuntuu vähän hutaistulta (x
Mutta tota, vaikka tekstit onkin pläntätty vaan yhelle sivulle, niin olet sentään nähnyt vaivaa niihin ja nostan hattua siitä. Tai siis, varmaan useatkin yhden sivun omaavat kennelit ovat täynnä vaivalla ja ajatuksella kirjoitettua tekstiä PAITSI minun Beatspeed :D Että hattua sille joka jaksaa nähdä vaivaa munkin puolesta.
Mutta tota, vaikka tekstit onkin pläntätty vaan yhelle sivulle, niin olet sentään nähnyt vaivaa niihin ja nostan hattua siitä. Tai siis, varmaan useatkin yhden sivun omaavat kennelit ovat täynnä vaivalla ja ajatuksella kirjoitettua tekstiä PAITSI minun Beatspeed :D Että hattua sille joka jaksaa nähdä vaivaa munkin puolesta.
-
Spiegel
- Kanada
- Viesti:
Heh, mä vähän arvasin, että joku huomauttaa sen edellisen leiskan olleen kivempi :D Siitä tuli niin paljon positiivista palautetta, että mua arvelutti pläjäyttää tää uusi, tuhat kertaa tylsempi sivuille. Mutta vaihtelu virkistää, ja tällä kertaa nyt tällaista. Itseänikin häiritsee koristekuvien puute, joten ajan kanssa lisäilen niitä sivuille hieman väriä antamaan, samoin keksin varmaan koirien sivuillekin jotain mielenkiintoisempaa. Mut tuntien vaihdan tämän ulkoasun kuitenkin varmaan aika nopeasti - oli ihme, että edellinen pysyi niinkin pitkään. Mutta kiitos paljon sulle rakentavasta kommentista, kiva kuulla sellaistakin! :)