Uudistettu Dwelin's toivottaa sinut tervetulleeksi sivuilleen.
Peremmälle Dwelin'siin
Dwelin's ja the sammarit
-
noel
- Lassien tassuhiki
Re: Dwelin's ja the sammarit
Muh on kyllä nyt pakko tulla sanomaan sana tai pari. Ensinnäkin, toi on jotenkin tosi Dellun tyylistä :--) Värit on sopivan kirkkaat, sopivan tummat, ei tule silmiinsärkevää tai mielialan lattiaan asti laskevaa fiilistä. Kuvat tosi hyvin laitettu, hieman uutta tyyliä mukaan. Näin suurella näytöllä ulkoasu näyttää kuitenkin hieman hassuhkolta, kun itse tekstiosa on noin pieni ja ulkoasu muuten jatkuu tuonne kaukaisuuteen. Linkit on tosi ovelat, tykkään tosi paljon. Vaikkakin mokaan koko ajan koirat-kohdassa ja siirrynkin narttujen omiin koiriin enkä urosten osaomistuksiin.
Lyhyttä, mutta toivottavasti pointti tuli kuitenkin esille :--)
Lyhyttä, mutta toivottavasti pointti tuli kuitenkin esille :--)
-
Sara
- Nakkisotilas
Kaitpa minun täytyy jotain pientä sanoa ;-D
Ulkoasu on mielestäni mahtava! Se on omalla tavallaan yksinkertainen, muttei tylsä. Idea on hyvä ja toteutus on onnistunut koirien leikkauksen suhteen ja muutenkin. Värit sopii vuoden aikaan ja noelia lainatakseni ne on myös silmään miellyttävät. Koska linkkejä on noin paljon, tiputus linkit on mahtava idea ja selkeyttää sivuja todella paljon. Minua häiritsee kuitenkin se, että linkit mitä on 'käytetty' tulee lihavoiduiksi. Kaikilta sivuilta löytyy aiheeseen sopiva koriste kuva ja tekstiä riittävästi. Koirien sivut sointuu hyvin muihin sivuihin ja ulkoasuun, pentueiden sivut on kuitenkin hieman tylsähköt, eli niihin voisi keksiä jotain, mutta kyllä ne noinkin kuitenkin kelpaavat. Kaikin puolin siis mukavat sivut, jatka ehdottomasti samaan malliin :)
Ulkoasu on mielestäni mahtava! Se on omalla tavallaan yksinkertainen, muttei tylsä. Idea on hyvä ja toteutus on onnistunut koirien leikkauksen suhteen ja muutenkin. Värit sopii vuoden aikaan ja noelia lainatakseni ne on myös silmään miellyttävät. Koska linkkejä on noin paljon, tiputus linkit on mahtava idea ja selkeyttää sivuja todella paljon. Minua häiritsee kuitenkin se, että linkit mitä on 'käytetty' tulee lihavoiduiksi. Kaikilta sivuilta löytyy aiheeseen sopiva koriste kuva ja tekstiä riittävästi. Koirien sivut sointuu hyvin muihin sivuihin ja ulkoasuun, pentueiden sivut on kuitenkin hieman tylsähköt, eli niihin voisi keksiä jotain, mutta kyllä ne noinkin kuitenkin kelpaavat. Kaikin puolin siis mukavat sivut, jatka ehdottomasti samaan malliin :)
-
Pilvi
- Analysaattori
Kiitos palautteesta! Ja tosiaan, pentuesivut on yksinkertaisia, koska en jaksa niihin tunkea mitään ylimääräistä liibalaabaa ("Sekä käyttö- että näyttöpuolella menestyneet Musti ja Murre saivat 00.00.0000 kolme suloista pentua, joista 1 uros ja 2 narttua. Kaikki pennut olivat alusta lähtien hyvinvoivia ja ruoka maittoi. Painot nousivat tasaiseen tahtiin"), koska ne olisi melkeimpä samanlaiset joka sivulla. :D