M: englanninspringerspanielinarttu

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Vastaa Viestiin
jade
Kriisissä

M: englanninspringerspanielinarttu

Viesti Kirjoittaja jade »

Fleck on viettänyt melkoista hiljaiseloa tämän syksyn, ja nyt päätimme taas sen verran aktivoitua että hankimme osalle uudet, aktiivisemmat kodit.

Englanninspringerspanielinarttu
Glam Rocker Fleck, "Glam"
Oma kasvattimme, joka on jäänyt melko vähälle kisaamiselle. Mejässä kisaa VOI-luokassa, näyttelyistä PN2.
Kuvat saa mukaan halutessaan.

Walesinspringerspanieliuros KOTI LÖYTYNYT
vRUSJW-07 vSWEW-08 vLTW-08 BH vFIN JVA Breezy Shimmer des Village Vert, "Timmy"
Suvuton, yksi pentue. Agility 1xvKUMA, toko AVO.
Kuvat saa mukaan halutessaan ja niitä saa lisääkin (kuvissa oma koira, löytyy vaikka millaisia kuvia, sopii kysyä).

Kroatianpaimenkoirauros KOTI LÖYTYNYT
Bitang JC, "Raivo"
Vähemmälle kisaamiselle jäänyt, paimennuksessa perusrata suoritettu, BH, toko ALO1.
Kuvan jos haluaa mukaan pitää kysyä sen piirtäjältä (A.t)
KuvaKuvaKuva
noel
Lassien tassuhiki

Re: M: ess, wss, kroaatti

Viesti Kirjoittaja noel »

Mä voisin olla Raivosta kiinnostunut, mikäli jalostukseen saisi hauvaa käyttää. :--) Mutta odotellessani voisin pistää jo valmiiksi ostopyyntöni. Raivo lähtisi asustamaan Saunasambaan, jossa kasvattelen mudeja ja kroaatteja. Sieltä saisi Raivo kotinsa ja mahdollisimman aktiivista kisaamista. Kisanäyttöä ei pahemmin ole, koska aloitin uuden kennelini vasta muutama viikko sitten, mutta edellisellä koirallani oli muutamia muotovalionarvoja ja se oli VPVA. Koiralla oli myös hyväksytty BH-koe sekä lukuisia tuloksia lajeista joista se ei koskaan ehtinyt valioitua. Eli tosiaan jalostukseen tulisi jos se kävisi, yksi tai kaksi pentuetta, riippuen miten itse haluaisit.

Että tällaista tällä kertaa.

EDIT: Selvä, kiitokset! Otan A.t:hen yhteyttä kuvien osalta ja alan sitten sivuja tekemään :-)
jade
Kriisissä

Äärimmäisen pikaisen yhteispalaverin tuloksena reden kanssa päätettiin että ota pois. :D Saa sitä meidän puolesta jalostukseen käyttää, kiva vaan että oman kroaatin suku jatkuu. Vaikuttaisi ihan hyvältä paikalta mihin Raivo on päätymässä.
Ilmoittele vaan sitten sivuista kunhan saat valmiiksi.
KuvaKuvaKuva
Paride
Epätoivoinen katse

Viesti Kirjoittaja Paride »

Kerpeleen lintukoirakuume, neljättä kuukautta haaveilen omasta virtuaalilintukoirasta.. Olen siis hyvin kiinnostunut Timmystä :) Timmyn tuleva koti olisi siis Carlia, jossa on tällä hetkellä kaksi paimenneitoa. Sain Carlian vasta hetki sitten valmiiksi, vaikka olenkin tehnyt sitä jo pidempään. Kisautusnäyttöä ei valitettavasti ole antaa, sillä olen uusi ns. virallisemmalla koirapuolella. Virtuaalikoirien parissa minulle tulee vuoden vaihteessa kolme vuotta täyteen :) Timmyn kanssa tavoitteena olisi valioitua agilitystä, maastoesteistä sekä flyballista ja jatkaa näyttelyissä käymistä. Minulla on kuitenkin vain kaksi koiraa tällä hetkellä, joten minulla on jokaisessa lajissa tilaa. Muutenkin tilanteeni on erittäin hyvä virtuaalikoirien kannalta, sillä minulla on runsaasti aikaa niille ja intoa riittää kuin pienessä kylässä, sillä hyppy 'epäviralliselta' puolelta tänne virallisemmalle puolelle toi paljon innostusta! ;) Jalostustukseen käyttäisin Timmyä ehkäpä yhden pienen pentueen verran, mikäli menestystä tulisi riittämäksi, kysyntää olisi ja sopiva morsmaikku löytyisi. :')
vuoden tulokas 2009
jade
Kriisissä

Voi että, vaikuttaa mukavalta paikalta Timmylle! Kyllä jätkä sulle lähtee, tee sivut mahdollisimman pian. :) Varmaan tulen välillä seurailemaan miten Timmylla menee. Jos haluat sille lisää kuvia ni niitä löytyy ja sen luonteenpätkänkin saa mukaan jos siltä tuntuu.
KuvaKuvaKuva
Paride
Epätoivoinen katse

Ooh, mukava uutinen! Sivut yritän tehdä mahdollisimman pian, luultavasti ehdin tehdä ne jo huomenna. Nuo kuvat riittävät minulle oikein hyvin, ellei enempää rakennekuvia ole? :>

Edit // Vielä piti säkäkorkeutta kysyä? :)
vuoden tulokas 2009
noel
Lassien tassuhiki

Viesti Kirjoittaja noel »

Raivon sivut ovat nyt valmiit, ja ne löytyvät täältä. Otin luonteen nyt ulkonäön vuoksi, mutta kertokaa toki, jos haluatte, että otan sen pois. Ja ilmoittakaa, jos jokin on nyt sivuilla väärin.
jade
Kriisissä

Paride, Timmyllehän nyt ei ole mitään säkäkorkeutta koskaan mietitykään, mutta jotain 48-50 se varmaan voisi olla. Kuvien koira on 50-senttinen. :) Rakennekuvia löytyy lisää, tässäpä jokunen:
http://s356.photobucket.com/albums/oo3/ ... kv/047.jpg
http://s356.photobucket.com/albums/oo3/ ... et/086.jpg
http://s3.photobucket.com/albums/y95/ja ... a/maxx.jpg
http://s3.photobucket.com/albums/y95/ja ... toista.jpg

noel, kiitos sivuista, hyvältä näyttää. :) Luonteen saat mun puolesta pitääkin, tosin siellä on ainakin jotain viittauksia Fleckin koiralaumaan, ne kannattaa ehkä poistaa jos meinaat pysyvästi ton luonteen Raivolla pitää.
KuvaKuvaKuva
Paride
Epätoivoinen katse

Timmy. :)
vuoden tulokas 2009
jade
Kriisissä

Kiitos sivuista! Vielä Glam kaipaisi kotia.
KuvaKuvaKuva
Vastaa Viestiin