Varattavissa labbispentu! MYYTY
-
femm
- Kriisissä
Varattavissa labbispentu! MYYTY
Nuorin labbisnarttuni Bellan odotetaan synnyttävän huomenissa (10.12.09) 4 pentua, josta yhdestä odotetaan vielä varausta!
Bellan sivut >> Pennut.
Sinulla on mahdollisuus päättää koiran sukupuoli, väri ja nimi. Nimestä sen verran, että kasvattajaliitteenä toimii Fellan ja nimen on alettava B-kirjaimella.
Pennulle on etsinnässä mukava ja huoltapitävä koti, pitkäaikaisuus plussaa. Koiralla ei tarvitse kilpailla tai teettää pentuja. Pääasia, että sivuilta näkyy, että koira on mukana päivän askareissa!
Alle tarjouksia sivunäyttöineen, kiitos.
PS. Olen uusi näillä foorumeilla, sillä liikun enemmän virt.heppapuolella, joten kertokaa jos jotain kerrottavaa on! : )
Bellan sivut >> Pennut.
Sinulla on mahdollisuus päättää koiran sukupuoli, väri ja nimi. Nimestä sen verran, että kasvattajaliitteenä toimii Fellan ja nimen on alettava B-kirjaimella.
Pennulle on etsinnässä mukava ja huoltapitävä koti, pitkäaikaisuus plussaa. Koiralla ei tarvitse kilpailla tai teettää pentuja. Pääasia, että sivuilta näkyy, että koira on mukana päivän askareissa!
Alle tarjouksia sivunäyttöineen, kiitos.
PS. Olen uusi näillä foorumeilla, sillä liikun enemmän virt.heppapuolella, joten kertokaa jos jotain kerrottavaa on! : )

taukoilua virtuaalikoirista
- Mineas
- Ammattimouhoaja
- Viesti:
-
femm
- Kriisissä
Re: Varattavissa labbispentu!
Sekhmet, sitä ensin ajattelinkin, mutta päädyin tänne, koska vain yhtä pentua olen kauppaamassa: )

-
femm
- Kriisissä
Tai toisaalta ois tää menny sinnekin. Noh, annetaan olla nyt tämä tässä. Mukava muuten huomata, että löytyyhän sitä labbista kasvattavaa porukkaa! Tuntuu, että virt.labbisten tilanne on aivan mahottoman huono..

- Mineas
- Ammattimouhoaja
- Viesti:
Luin näköjään taas kiireellä, mutta tän alkusähläyksen jälkeen voisin sitten siirtyä itse asiaan :D. Elikkäs, minulla on pienimuotoisesti labradoreja kasvattava kennel Lac Quebec (linkki ak:ssa), josta tarjoisin mielelläni kodin vapaana olevalle pennulle. Labukkojen kanssa kisailen lähinnä NOME:ssa ja MEJÄ:ssä, sekä jonkin verran näyttelyissä ja tokossa. Pientä kisa- ja sivunäyttöä tässä. Minulla ei ole vielä kuvia pennulle, mutta enköhän piakkoin ne saa hankittua jostain. Hmm, mitäs muuta minä kertoisin. Ainiin, jos pentu Lac Quebeciin liikenee, niin keltaisen nartun ainakin alustavasti (kuvista riippuen) haluaisin. Jos jotain kysyttävää on, niin kysy ihmeessä (:
//Kirjoittamiesi viestien oikeassa alanurkassa on edit-nappi, sitä painamalla voit muokata viestiä, jotta vältytään tuplapostauksilta ;)
//Kirjoittamiesi viestien oikeassa alanurkassa on edit-nappi, sitä painamalla voit muokata viestiä, jotta vältytään tuplapostauksilta ;)
-
femm
- Kriisissä
Kiitos vinkistä! : )
Oikein mielelläni annan labbiksia kasvattavaan kotiin, joten ehdottomasti lähteepi tämä pentu sinun mukaasi! Pistätkös n. viikon kuluessa koiran sivuja mailitse virtuaalifemm@gmail.com :) Keltainen narttu sopii mainiosti, nimitoiveita?
Oikein mielelläni annan labbiksia kasvattavaan kotiin, joten ehdottomasti lähteepi tämä pentu sinun mukaasi! Pistätkös n. viikon kuluessa koiran sivuja mailitse virtuaalifemm@gmail.com :) Keltainen narttu sopii mainiosti, nimitoiveita?

- Mineas
- Ammattimouhoaja
- Viesti:
Hienoa, kiitos paljon! Kävisikö nimeksi Fellan Balladi? Sivut teen vielä tänään, kuvat saan luultavasti ensiviikolla (:
-
femm
- Kriisissä