Haussa siperianhuskynarttu (marras-joulukuu 2009)

Etsitkö nartullesi tai uroksellesi yhden yön seuraa? Haluaisitko tarkistaa tämän hetken kuumimmat urokset omassa rodussasi? Tee se täällä!
Lukittu
Narya
Höpsö veitikka
Viesti:

Haussa siperianhuskynarttu (marras-joulukuu 2009)

Viesti Kirjoittaja Narya »

Eli Turman (BH REK2 REKÄ-JOH1 VRH-TA VRH-WA Tk2 VVL KVA VKTV VFBV VAVA VFIN JVA FIN & KRE & LT & RUS MVA Routanummen Tuomiopäivä) olisi jo korkea aika saada pientä perheenlisäystä Haltiapolun E -pirpanoiden muodossa. Iloista perhetapahtumaa on suunniteltu alustavasta marras-joulukuulle 2009, mutta se voi olla edessä aiemminkin, mikäli tapahtuu ihme ja Turma repäisee ennätysajassa valionarvot mejästä vielä parista maasta, valioituu tokossa ja maastoesteissä. Joka tapauksessa edellämainitut valionarvot tahdon Turmalla suoritettavan ennen pentueen teettoa, sillä tavoittelen täydellisyyttä myös tämänkin herran kohdalla (kyseessä on ensimmäinen täysin oma virtuaaikoirani, joten Turmalla on aivan mieletön tunnearvo ja erityisvaatimukset). Pentue voi myös siirtyä myöhemmälle, mikäli Turma ei aiemmin mainitsemiani arvoja kykene suorittamaan ennen joulukuuta. Turma on hyväluonteinen ja sekä käytössä, että näytössä loistokkaasti pärjännyt uros, jolla on ihana luonne ja loistavalinjainen evm. -suku.

Haussa on siis seuraavat kriteerit ainakin osittain täyttävä narttu:
  • narttu on terve
    kisautustuloksia valjakosta (esim. REK1 ja REKÄ1 -tulos)
    näyttelyistä vähintään ERI
    suku ei saa olla yleinen
    hyvä luonne
    urosta täydentävät ominaisuudet niin luonteeltaan kuin rakenteeltaankin
    pentueen koko (3-5) on omistajalle ok
    ei aiempia pentueita eikä tulossaolevia pentueita

Nartun lainasta saataviin etuihin kuuluu kaikkia etusijalle menevä astutusmaksu pennun muodossa, mikäli nartun tarjoaja haluaa ottaa kys. tarjouksen vastaan. Voin myös maksaa jotain virtuaalipalkkaa astutusmaksuna (ulkoasut, luonteet etc.).

Myös E -pennusta kiinnostuneet voivat hihkaista olevansa kiinnostuneita, niin tiedän kysellä alustavia varauksia lähempänä varsinaista ajankohtaa.
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Eros
Höpsö veitikka
Viesti:

Re: Haussa siperianhuskynarttu (marras-joulukuu 2009)

Viesti Kirjoittaja Eros »

Tiäks mitä? Mie voisin olla kiinnostunut, olen jo pidemmän aikaa kuolannut huskya mutta vielä ole tullut sellaista yhdistelmää joka kelpaisi mulle. :mrgreen: Turma on musta tosi hyvännäköinen ja jos tohon rinnalle sais vielä nartun, joka täydentäis noita puutteita niin sitten kyllä voisin harkita asiaa lisää. Kuvatkin olis valmiina että nyt puuttuu vain koira.
Milja
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Milja »

Mä en kyllä yhtään tiedä, kelpaisko mun Nanook sulle, mutta päätin nyt kuitenkin tarjota, jos vaikka nappais (:

Alunperinhän mä ajattelin, tekisin Majalle pentueen mun kennelnimen alle, mutta jos se sulle kelpaa, niin se käy myös mulle. Majalla ei ole ollut aikaisempaa pentuetta, eikä tulisi jatkossa olemaankaan. Majalla ei nyt ole kuvia, eikä siksi olla käyty näyttelyissä tietenkään, mutta muuten löytyy omasta mielestäni ihan mukavasti tuloksia, ja koska tyttönen on evm. sukuinen, niin ei ole huolta myöskään tältä puolelta suvun liiallisesta yleistymisestä. Tuloksia on tän verran: BH RH-F A RH-FL A REKÄ JOH1 TK4 VFIN JVA VFIN TVA, ja koiratanssista myös valioituminen lähellä. En tiedä kylläkään, riittääkö noi tulokset sulle, mutta koska Turmalla noita tuloksia riittää, niin ei kai se haittaisi, jos emällä olisi sitten vähän vähemmän tuloksia...? Tai siis riippuu siitä, mitä sä haet. Riippuu nyt kisoista, mutta jos sopivia sattuu nenän eteen, niin jonkun muunkin maan jälkivalioksi voin tota vielä yrittää, samoin ehkä agilityvalioksikin. Myös flyball onnistuu.

Mitäs sanot? Ymmärrän hyvin jos kieltäydyt, sillä Majan kisaaminen ei ole ollut kovin kummoista, mutta.. Ja jos Majan valitsen, niin voisin olla kiinnostunut yhdestä pennusta (:
Don’t break a writer’s heart and think ink won’t spill.
Narya
Höpsö veitikka
Viesti:

JOO Erokselle kyllä lähtis pentu!

Milja, Maja vaikuttaa oikein mukavalta tapaukselta, mutta koska kyseessä on kuvaton koira, odottelen ensin muita tarjouksia tai mieleeni muita vaihtoehtoja. :) Ilmoittelen sulle sit mihin tulokseen päädyin. :)

Eli vielä saa tarjota narttua!
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Jael
Söi navetan kaksi nautaa

Viesti Kirjoittaja Jael »

Mullekin kelpais yks husky pentu= )Valjakkoa olen ruvennut kasvattamaan niin sinne yks husky kelpais .
We gonna take over the world
While these haters getting mad
Take over the world
Watch these haters get mad
Narya
Höpsö veitikka
Viesti:

Pentue on jo syntynyt. ;)
† † † ask me anything &
Lukittu