Kennel Deluxe

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Epsu
Alkupalat

Kennel Deluxe

Viesti Kirjoittaja Epsu »

Elikkäs kaipais kävijöitä uudesti syntyneeseen Deluxeen. :)

http://www.kenneldeluxe.webs.com/
Shanya
Vuohenruokaa

Re: Kennel Deluxe

Viesti Kirjoittaja Shanya »

Hmm... Ihan kivat sivut, mutta voisit tehä vähän pidempii tekstei, että sais enemmän tietoa. Ei nyt mitään muuta sanottavaa, kun näyttää vielä vähän keskeneräsiltä.
Kuva
Marcia
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Marcia »

On olemassa IRL kennel nimeltä Delux joka on tosi lähellä Deluxia.
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
Janina
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Janina »

Huomauttaisin vain että "sheltin" kuvissa on collie... :) Tiedän kyllä että ne esiintyvät slawik.comissa sheltin kuvina mutta ei ne ole.
Epsu
Alkupalat

Kiitos viesteistänne, keskeneräiset sivut kyllä ovatkin, mutta olisi kiva saada ehdotuksia että mitä voisin tehdä niille. Jotain uutta. :) Muutan sen Shetlanninlammaskoiran Collieksi, tajusin sen itsekkin vasta äsken. :D
Narya
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Narya »

Psst, se rotu on pitkäkarvainen collie, ei pelkkä Collie. ;)
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Wolfie
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Wolfie »

Tosiaan nimestä jo huomautettiinkin. Sitä sitten vielä että kaikkien tyttökoirien sivuilla luki naaras, vaikka tyttöpuolinen koira on narttu, ei tuossa naaraassa mitään pahaa sinällään oli mulla pisti silmään. Senkin voisin huomauttaa, että koirien rodut kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella.
Muuta osioon en olisi laittanut erillisiä linkkejä, sillä sivu näyttää hyvin autiolta. Eikä niiden linkkienkään takana tekstiä ole niin paljoo, että niitä kannattaisi erikseen laittaa. Vaikka sivut ovat hyvin keskeneräiset, niin tuosta on hyvä aloittaa :)
Sitten tuon pk colliesi kuvissa on uros, eikä narttu.
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
Doris
Alkupalat

Viesti Kirjoittaja Doris »

Ihan siistit sivut, mutta kuten on jo aiemmin sanottu, tekstiä voisi olla enemmänkin. Asiallinen kokonaisuus kuitenkin, edellistä lainatakseni tuosta on hyvä jatkaa.

ps. australianpaimenkoira kirjoitetaan yhdellä a:lla.
silkki Stenilja Serial Kisser "Sampo" -03
ess Wildomar's Cal Mi Violet "Nuppu" -05
aussie Aamuruskon Tähdenlento "Niilo" -06
leijona Wild Beast Airborn Parti "Lenni" -08
Aamu
Kanada
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aamu »

Ulkoasusta en niinkään piittaa, koska en noista kopiointisivujen ulkoasuista tosiaan välitä. Tekstit vois olla pitempiä, ja .... tuntuu vain, että olisi parantamisen varaa.
It lurks behind you.
Iivi
Söi navetan kaksi nautaa

Viesti Kirjoittaja Iivi »

Turrilan nillittäjäkerho näemmä kokoontuu.. :lol:

Tykkäilen kovasti nimestä. Ei ehkä maailman persoonallisin, mutta sopivan ytimekäs ja mieleenjäävä. Nimestä tulee ehkä mieleen puudelit ja muut vastaavat seurapiirikoirat, jotka elelevät luksuskartanoissa :D Ulkoasu sopii hyvin nimeen "hienostuneisuuden" takia, on koukeroita ja häivytystä ja tosi kauniita koirankuvia. Taustaväri ei ehkä iske niin hyvin, mutta eipä tuossa nyt valittamistakaan ole. Valmisulkoasu on oikein hyvä vaihtoehto jos ei itse osaa / ei jaksa tehdä tai ei halua olla kinuamassa toisilta, enkä itse ainakaan ole tuota ulkoasua missään muualla ennen nähnyt ja kauniskin on.

Sivuille harkitsisin ehkä pikkuisen suurempaa fonttikokoa. Etusivulle (ja miksei muillekin sivuille) sopisi vähän enemmän tekstiä ja esimerkiksi koristekuvia, koska nyt suuri otsikkokuva vie huomion tervetulotoivotus-teksteistä. Koirien sivuilla onkin erilainen ulkoasu kuin muilla sivuilla, vissiin ulkoasunvaihdos menossa? Koirien sivuista kumminkin isot plussat siitä, että koirilla on luonteet! Kun itse olen niin laiska kirjoittamaan luonteita, niin arvostan niitä jotka jaksavat edes muutaman rivin raapustaa kuvausta (: Kaikki tarpeellinen teksti löytyy sivuilta, lyhyesti ja ytimekkäästi.

Kokonaisuudessaan oikein sievä pikkukennel!
Sunburn's | Kisaputki Aina Päällä | Yksityiset
Saa pyytää tuomariksi seuraaviin lajeihin: agility, flyball, koiratanssi, mejä, paimennus, palvelus, pelastus ja toko
Juliet
Ei riitä.

Viesti Kirjoittaja Juliet »

Voisin kommenttia pistää tulemaan... ;)

Ensimmäisenä toki kehun ulkoasun värejä, sillä ne ovat hienot ja kivan rauhalliset. Itse en enää suosi valmiita ulkoasuja, mutta toki niitäkin saa käyttää jos itse tahtoo. Sanon itsekin tekstien lyhyydestä, kuten on tullut ilmi muiden puheista. Vinkkinä, voin sanoa, että tekstistä saa pidemmän kuvailemalla tarkemmin asioita, ja koirien luonteen kanssa se on ainakin suhteellisen helppoa. Nimi on ytimekäs mutta se on liian lähellä IRL-kenneliä, jonka nimenä toimii Delux ja oman pääni sisällä itse vaihtaisin nimeä hieman.
  • I want to show you what it is like to live in paradise.
Epsu
Alkupalat

Kiitos kaikille! Kommenteistanne on ollut todella suuri apu. :) Joo olen siis vielä hiukan hutera tuossa html kielessä, mutta eiköhän se tässä ala ajankuluessa sujua.

Sitä vielä kysyisin teiltä että, onko IRL kennel Deluxilla/ella nettisivuja? Jos on niin saisinko sen linkin?

// Lisäälisää! Uusi ulkkakin tuli nytlaitettua, joten kommenttia vaan. :))
// Hei eikit tää nyt niin kamala oo?? Upitus.
Marcia
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Marcia »

Miten se, että onko IRL kennelillä kotisivuja, liittyy nimiasiaan? Se, että se on jo varattu, kertoo jo kaiken.
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
Odea
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Odea »

Minusta on mukavaa että virtuaalimaailmassa tulee vastaan myös tällaisia erilaisia, yksinkertaisia kenneleitä! Ne tuovat ne vanhat hyvät, entiset ajat niin hienosti mieleen, vielä silloin kun oltiin hoitajajutuissa ja easypohjissa ja niin... tässä on jotain sellaista ihanaa fiilinkiä, me likes! Ulkoasu on ihan mukava, vaikka kuvat vähän jännästi ovatkin, mutta ei takerruta pikkuasioihin. :D Kennelnimi on hassunhauska, Deluxe, diggailen! Tulee mieleen semmoinen glamourintäyteinen arki jne. ja sellaista teillä varmaan onkin siellä kennelissänne! Tilat-teksti oli mukava, koirasi ovat suloisia. Kaikenkaikkiaan hieno, erilainen kennel. Koen tämän jotenkin sellaisena "suosikkikennelinäni", en tosin tiedä miksi. Tää on vaan jotenkin niin hellyyttävä.

Jatka samaan malliin Epsu : )
Steppi
Le-ppä-ker-ttu

Viesti Kirjoittaja Steppi »

^ Mä olen tosi paljon samalla kannalla Odan kanssa.

Ihan oikeasti klikatessani hiirtä ja päätyessäni sun virtuaalikenneliisi, tuli vanhat hyvät ajat mieleen :D Nimenomaan kaikki nuo mitä Oda selittikin, valmisulkat, hoitajat sun muut.
Koirilla on eri ulkoasut siis ihan tarkoituksella, vai? :) Et ole varmaan ehtinyt vielä vaihtaa. Niin ja Iiviä kompaten, koirilla on suloiset luonteet. Arvostan kyllä nykyään paljon virt.kennelharrastajia, joille luonteet merkitsevät jotain eikä kennelistä pyritä tekemään ylivirallista. Kuitenkin kyseessä on pelaaminen netissä ja keksityt koirat. Tavoitteena pitäisi ennemminkin olla leikkimielisyys ja hauskuus ulkoasussa ja sen sisällössä. Mua ainakin kiinnostaa paljon enemmän sun ulkoasusi ja kennelisi tekstit kuin monen muun jo pitkään virtuaalimaailmassa olleen kennelit. Monesti homma vain menee siihen, että luulee pian itsekin jollakin olevan 5 koiraa kotona, kun totuus sanoa toista..

Kyllä se siitä lähtee! (:
Vastaa Viestiin